Przetargi.pl
Pomocnicze usługi biurowe

Sąd Rejonowy ogłasza przetarg

  • Adres: 22-300 Krasnystaw, ul. Poniatowskiego 31
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 082 5762801 , fax. 082 5763305
  • Data zamieszczenia: 2012-01-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Sąd Rejonowy
    ul. Poniatowskiego 31 31
    22-300 Krasnystaw, woj. lubelskie
    tel. 082 5762801, fax. 082 5763305
    REGON: 00032302200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.krasnystaw.sr.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pomocnicze usługi biurowe
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są pomocnicze usługi biurowe wykonywane na potrzeby Sądu Rejonowego w Krasnymstawie w ramach następujących zadań (części) zamówienia: 1. Zadanie Nr 1 - obejmuje świadczenie usług na rzecz I Wydziału Cywilnego (maksymalna ilość godzin - 1944) polegających na: - zszywaniu akt i numerowaniu kart, - przygotowywaniu akt do archiwizacji lub innych celów, - segregowanie zwrotnych potwierdzeń odbioru i dostarczanie ich sekretarzom, - przygotowywaniu korespondencji do wysyłki, - wprowadzanie danych do skorowidzów alfabetycznych. 2. Zadanie Nr 2 - obejmuje świadczenie usług na rzecz II Wydziału Karnego (maksymalna ilość godzin - 1944) polegających na: - przygotowywaniu korespondencji do wysyłki, - segregowaniu, rozdzielaniu, przenoszeniu, kserowaniu dokumentów/akt, - przygotowywaniu akt do archiwizacji, - zszywaniu akt, numerowaniu kart, - zakładaniu obwolut, - wprowadzanie danych do skorowidzów alfabetycznych. 3. Zadanie Nr 3 - obejmuje świadczenie usług na rzecz II Wydziału Karnego (maksymalna ilość godzin - 972) polegających na: - przygotowywaniu korespondencji do wysyłki, - - przygotowywaniu akt do archiwizacji. 4. Zadanie Nr 4 - obejmuje świadczenie usług na rzecz I Zespół Kuratorskiej Służby Sądowej (maksymalnie 972 godziny) polegających na: - przygotowywaniu akt Zespołu do archiwizacji, - przekazywanie dokumentów/akt innym jednostkom. 5. Zadanie Nr 5 - obejmuje świadczenie usług na rzecz IV Wydziału Ksiąg Wieczystych (maksymalnie 1944 godziny) polegających na: - przygotowywaniu ksiąg wieczystych do migracji, - drukowaniu i naklejaniu numerów elektronicznych ksiąg na akta i księgi wieczyste, - przygotowywanie transportu ksiąg do ośrodka migracyjnego. 6. Zadanie Nr 6 - obejmuje świadczenie usług na rzecz IV Wydziału Ksiąg Wieczystych (maksymalnie 1944 godziny) polegających na: - segregowaniu i podkładaniu zwrotnych potwierdzeń odbioru, - zszywaniu dokumentów w aktach ksiąg wieczystych, - przygotowywaniu korespondencji do wysyłki. 7. Zadanie Nr 7 - obejmuje świadczenie usług na rzecz IV Wydziału Ksiąg Wieczystych (maksymalnie 1944 godziny) polegających na: - przenoszeniu i porządkowaniu akt ksiąg wieczystych i układaniu ich w porządku chronologicznym, - kserowaniu dokumentów znajdujących się w aktach ksiąg wieczystych, wniosków o wydanie odpisów przekazywanych do Centralnej Informacji i przygotowywaniu wypisów aktów notarialnych, - przygotowywaniu korespondencji do wysyłki. Usługi objęte zamówieniem wykonywane będą do dnia 31 grudnia 2012 r. we wszystkie dni robocze, w godzinach urzędowania Zamawiającego tj. pomiędzy godziną 730 a 1530. W celu prawidłowego wykonywania czynności Zamawiający udostępni nieodpłatnie, w swojej siedzibie, odpowiednio wyposażone stanowiska. Osoby świadczące usługi stanowiące przedmiot zamówienia nie mogą być karane i nie może toczyć się przeciwko nim postępowanie karne lub karne skarbowe.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 795000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.krasnystaw.sr.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach