Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie ogłasza przetarg
- Adres: 73-150 Łobez, ul. Bema 27
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. 91 39768-41 , fax. 91 39768-41
- Data zamieszczenia: 2014-01-14
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie
ul. Bema 27 27
73-150 Łobez, woj. zachodniopomorskie
tel. 91 39768-41, fax. 91 39768-41
REGON: 81242964800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://pcpr.lobez.ibip.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Pomoc prawna dla klientów Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Łobzie w okresie od dnia podpisania umowy do 31.12.2014 roku - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
ZADANIE: Pomoc prawna dla klientów Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Łobzie w okresie od dnia podpisania umowy do 31.12.2014 roku w ilości 95 godzin. Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje: 1.Zapewnianie pomocy prawnej osobom sprawującym rodzinną pieczę zastępczą, w szczególności w zakresie prawa rodzinnego, osobom pokrzywdzonym przestępstwem, osobom i rodzinom będącym w stanie kryzysu. 2.Udzielanie porad prawnych z zakresu m.in.: - PRAWA PRACY - UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH - PRZEMOCY W RODZINIE - PRAWA CYWILNEGO I RODZINNEGO 3.Prawnik świadczyć będzie usługę w siedzibie Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Łobzie nie rzadziej niż raz na trzy tygodnie po 6 godzin. 4.Przy realizacji usługi prawnik zobowiązany jest do współpracy z Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie w Łobzie. 5.Prawnik zobowiązany jest do udzielania specjalistycznej pomocy osobom poprzez poradnictwo prawne zgodne z zasadami etyki zawodowej. 6.Prawnik zobowiązany jest dokumentować realizację usługi. 7.Wypłata wynagrodzenia nastąpi w transzach, po przedłożeniu przez Wykonawcę rachunku,faktury VAT merytorycznie potwierdzonego przez Dyrektora PCPR przelewem, na wskazany przez Wykonawcę rachunek bankowy, w terminie 14 dni od daty wystawienia, przy czym istnieje możliwość wystawienia rachunku,faktury VAT na 20 dni przed zakończeniem realizacji zadani. 8.Wykonawca wykona zadanie na jak najwyższym poziomie, z zachowaniem obowiązujących przepisów. 9.Zamawiający, a także podmiot kontrolujący Zamawiającego może w każdej chwili skontrolować Wykonawcę w zakresie świadczonego przez niego zadania. 10.Ewentualne zmiany wprowadzane na etapie wykonania zadania muszą być uzgodnione z Zamawiającym w formie pisemnej (aneksu). 11.Oferty dopuszczone do postępowania nie mogą przekroczyć kwoty 9.500 zł, jaką Zamawiający może przeznaczyć na realizację przedmiotu zamówienia. 12.Szacunkowa wartość całego zadania wynosi 9.500 zł. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 853200008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Doświadczenie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://pcpr.lobez.ibip.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Realizacja ścieżki udziału uczestników projektu Koszaliński Program Integracji Społecznej- START, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, w zajęciach Klubu Integracji Społecznej w latach 2013 - 2014 - w 2014 roku. Zamówienie realizowane jest w częściach: II część - 2014 rok obejmuje niniejsze postępowanie.
Dodano: 2014-03-11 - Organizacja i realizacja instrumentu aktywnej integracji dla uczestników projektu Koszaliński Program Integracji Społecznej - START, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, poprzez warsztaty wyjazdowe.
Dodano: 2013-07-01 - Wsparcie pedagogiczne uczestników projektu w gminach powiatu łobeskiego w okresie od dnia podpisania umowy do 31.12.2013 roku
Dodano: 2013-05-29 - Indywidualne doradztwo zawodowe dla uczestników projektu POMÓŻ SOBIE - od bierności do aktywności z terenu powiatu łobeskiego w okresie od dnia podpisania umowy do 31.12.2013 roku
Dodano: 2013-05-29 - Realizacja ścieżki udziału uczestników projektu Koszaliński Program Integracji Społecznej- START, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, w zajęciach Klubu Integracji Społecznej w latach 2013 - 2014 - w 2013 roku.
Dodano: 2013-05-06 - Wykonywanie zadań specjalisty ds. osób niepełnosprawnych
Dodano: 2012-12-18 - Realizacja instrumentów aktywnej integracji dla uczestników projektu Koszaliński Program Integracji Społecznej - START, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
Dodano: 2012-09-06