Przetargi.pl
Pogwarancyjna obsługa serwisowa tomografu komputerowego Brightspeed 16 Elite produkcji GE Healthcare oraz stacji diagnostycznej AW współpracującej z tomografem DZP/15/2014

Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny im prof. Adama Grucy CMKP ogłasza przetarg

  • Adres: 05-400 Otwock, ul. Konarskiego 13
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 7794031 w. 477 , fax. 22 7794031 w. 477
  • Data zamieszczenia: 2014-02-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny im prof. Adama Grucy CMKP
    ul. Konarskiego 13 13
    05-400 Otwock, woj. mazowieckie
    tel. 22 7794031 w. 477, fax. 22 7794031 w. 477
    REGON: 00029015600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spskgruca.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pogwarancyjna obsługa serwisowa tomografu komputerowego Brightspeed 16 Elite produkcji GE Healthcare oraz stacji diagnostycznej AW współpracującej z tomografem DZP/15/2014
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: Pogwarancyjna obsługa serwisowa tomografu komputerowego Brightspeed 16 Elite produkcji GE Healthcare oraz stacji diagnostycznej AW współpracującej z tomografem Zakres prac objętych umową: 60 roboczogodzin na naprawy systemu do wykorzystania w okresie obowiązywania umowy (liczone bez czasu dojazdu, koszt czasu dojazdu powinien zostać wliczony w cenę oferty) Przeglądy techniczne tomografu komputerowego - 4 razy w roku, zakres przeglądu zgodny zaleceniami producenta (kontrole bezpieczeństwa i sprawności technicznej aparatu). Przeglądy techniczne stacji diagnostycznej AW - 1 raz w roku Telefoniczna pomoc inżyniera serwisowego w razie awarii. Zdalne diagnozowanie uszkodzeń oraz naprawy oprogramowania poprzez sieć komputerową. Wykonanie testów specjalistycznych dla tomografu komputerowego wraz ze stacją diagnostyczną - 1 raz w roku Zamawiający zastrzega obowiązek osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia tj. serwisu i przeglądów technicznych na podstawie art. 36 ust. 2 pkt 10. Zamawiający dopuszcza powierzenie podwykonawcą tylko i wyłącznie przeprowadzenie testów specjalistycznych aparatury medycznej. Gwarancja 12 miesięcy na wykonaną usługę. Ogólne wymagania: Przedmiot zamówienia musi być realizowany przez osoby przeszkolone zgodnie z obowiązującymi przepisami, wymogami producenta tomografu, obowiązującymi normami oraz z zachowaniem przepisów BHP i P.Poż. Wykonawca powinien dysponować osobami odpowiednio przeszkolonymi w zakresie serwisowania tomografów Brightspeed 16 Elite, posiadającymi kwalifikacje do wykonywania prac będących przedmiotem niniejszego zamówienia. Przedmiot zamówienia Wykonawca powinien wykonywać przy użyciu własnych narzędzi i materiałów w siedzibie Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania czynności przeglądowych i związanych z nim czynności konserwacyjnych zgodnie z zaleceniami producenta. Wymiana części nie jest objęta przedmiotem zamówienia, natomiast Wykonawca zobowiązany jest do przygotowywania wycen ewentualnych napraw wykraczających poza godziny serwisowe oraz podawania kosztów części zamiennych. Wykonawca zobowiązany będzie do wpisywania wykonanych czynności do dokumentacji eksploatacji sprzętu (Paszportu) oraz wystawiania Certyfikatu, zaświadczającego o sprawności aparatu oraz informującego o przeprowadzonej okresowej kontroli i konserwacji zgodnie z wymaganiami określonymi przez producenta. Wykonawca będzie wykonywał przeglądy techniczne zgodnie z harmonogramem zalecanym przez producenta w terminach uzgodnionych z Działem Techniki Medycznej. Czas wymagany na wykonanie przeglądów okresowych oraz testów specjalistycznych nie zmniejsza liczby 60 godzin serwisowych. Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia i instalacji aktualizacji oprogramowania producenta aparatu. Przedmiotem zamówienia objęta jest również aktualizacja oprogramowania aparatu i stacji diagnostycznej w zakresie usunięcia błędów i wprowadzenia ewentualnych poprawek. Przedmiot zamówienia nie obejmuje natomiast aktualizacji oprogramowania w zakresie wprowadzenia nowych funkcjonalności. W przypadku awarii Wykonawca zobowiązany będzie do rozpoczęcia naprawy zdalnej w terminie do 2 godzin w dni robocze (pon-pt z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy) od zgłoszenia. Zamawiający dopuszcza powiadomienie w formie faksu lub telefonicznie pod wskazany numer Wykonawca zobowiązany jest do rozpoczęcia naprawy w siedzibie Zamawiającego w terminie do 48 godzin od zgłoszenia. Wykonawca zobowiązany jest do usunięcia awarii z wymianą części zamiennych w terminie 96 godzin od daty otrzymania akceptacji Kierownika Zamawiającego. Zakup części zostanie dokonany zgodnie z ustawą Pzp. Zamawiający zapewni Wykonawcy zdalny dostęp do aparatu do celów serwisowych. Wykonawca zagwarantuje, że wykorzystanie tego połączenia w celach serwisowych nie narusza ustawy o ochronie danych osobowych. Każdorazowo, po wykonaniu obsługi serwisowej lub usunięciu awarii zostanie sporządzony przez uprawnionych przedstawicieli Zamawiającego i Wykonawcy protokół - karta pracy - zawierający datę wykonania obsługi, zakres wykonanych prac. Jako termin usunięcia awarii Zamawiający przyjmuje datę podpisania przez przedstawicieli Wykonawcy i Zamawiającego, karty pracy. Każda ze stron zobowiązana jest podpisać kartę pracy w dniu usunięcia awarii. Wykonawca zobowiązuje się do wykonywania prac zgodnie z aktualnym poziomem wiedzy technicznej, w szczególności obowiązującymi przepisami i normami oraz zaleceniami wytwórcy. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 4 do siwz. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia wskazano jakikolwiek znak towarowy, patent czy pochodzenie - należy przyjąć, że wskazane patenty, znaki towarowe, pochodzenie określają parametry techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, co oznacza, że Zamawiający dopuszcza złożenie oferty w tej części przedmiotu zamówienia o równoważnych parametrach technicznych, eksploatacyjnych i użytkowych. Jednocześnie przypominamy, że zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 504000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 36 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium WYMAGANIA DOTYCZĄCE ZABEZPIECZENIA NALEŻYTEGO WYKONANIA UMOWY Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 5% ceny brutto podanej w ofercie, nie później niż w dniu podpisania umowy. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy może być wniesione w: pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. lub następujących formach w wekslach z poręczeniem wekslowym banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej przez ustanowienie zastawu na papierach wartościowych emitowanych przez Skarb Państwa lub jednostkę samorządu terytorialnego przez ustanowienie zastawu rejestrowego na zasadach określonych w przepisach o zastawie rejestrowym i rejestrze zastawów. W przypadku wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w formie pieniężnej wpłaty należy dokonać na rachunek bankowy Zamawiającego: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny im. prof. Adama Grucy CMKP, 05-400 Otwock ul. Konarskiego 13, Spółdzielczy Bank Rzemiosła i Rolnictwa w Wołominie Nr 84 8006 0000 0088 0194 2000 0009 z podaniem w tytule wpłaty zabezpieczenie należytego wykonania umowy dotyczy sprawy numer (DZP 15 2014) W przypadku wniesienia zabezpieczenia w formie innej niż w pieniądzu, projekt dokumentu zabezpieczenia należytego wykonania umowy należy złożyć w Dziale Zamówień Publicznych najpóźniej dzień przed planowanym terminem podpisania umowy w celu zaakceptowania przez Zamawiającego. Zabezpieczenie wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na oprocentowanym rachunku bankowym. Zamawiający zwraca zabezpieczenie z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszt prowadzenia tego rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wykonawcy. W trakcie realizacji umowy wykonawca może dokonać zmiany formy zabezpieczenia na jedną lub kilka form, o których mowa w art. 148 ust. 1i 2 ustawy Pzp. Zabezpieczenie wygaśnie/zostanie zwrócona nie wcześniej niż w 30-stym dniu od dnia wykonania przedmiotu umowy i uznania przez Zamawiającego, że przedmiot umowy został wykonany zgodnie z warunkami opisanymi w umowie oraz siwz. Zgodnie z art. 568 § 1 Kodeksu cywilnego uprawnienia z tytułu rękojmi za wady fizyczne wygasają po upływie roku, a gdy chodzi o wady budynku - po upływie lat trzech, licząc od dnia, kiedy rzecz została kupującemu wydana. W przypadku, gdy Wykonawca wnosi zabezpieczenie należytego wykonania umowy w formie gwarancji/poręczenia z treści dokumentu winno wynikać, że bank, ubezpieczyciel, poręczyciel zapłaci, na rzecz Zamawiającego w terminie 30 dni od pisemnego żądania kwotę zabezpieczenia, na pierwsze wezwanie Zamawiającego, bez odwołania, bez warunku, niezależnie od kwestionowania czy zastrzeżeń Wykonawcy i bez dochodzenia czy wezwanie Zamawiającego jest uzasadnione czy nie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spskgruca.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach