Prezydent Miasta Włocławek ogłasza przetarg
- Adres: 87-800 Włocławek, ul. Zielony Rynek 11/13
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 054 4144000 , fax. 4144257
- Data zamieszczenia: 2009-06-02
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Prezydent Miasta Włocławek
ul. Zielony Rynek 11/13 11/13
87-800 Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 054 4144000, fax. 4144257
REGON: 91086691000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.wloclawek.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Podział sali konferencyjnej nr 4 ścianką działową w ramach zadania pod nazwą: Przebudowa budynku Urzędu Miasta. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zamówienie obejmuje podział sali konferencyjnej ścianką przesuwną z drzwiami w budynku B Urzędu Miasta Włocławek, Zielony Rynek 11/13, 87-800 Włocławek. Zakres robót: 1. Zabezpieczenie pomieszczenia przed możliwością uszkodzenia i zakurzenia takich elementów jak parkiet, ściany, podwieszony sufit, wystrój wnętrza i instalacje. 2. Ustawienie rusztowania montażowego na długości projektowanej belki nośnej. Wierzch pomostu ~ 5 cm poniżej spodu montowanej belki. 3. Rozebranie istniejącego sufitu podwieszonego w zakresie umożliwiającym montaż belki stalowej. (istniejący sufit został wykonany bez rampy świetlnej przewidzianej w projekcie). 4. Wykucie w ścianach zewnętrznych gniazd o głębokości ~27 cm , wysokości ~ 45 cm, i szerokości ~ 25 cm . Wykonanie na spodzie gniazd poduszki betonowej o grubości 8 cm. 5. Dostawa i montaż belki stalowej I NP. 300 mm - konstrukcji nośnej ścianki przesuwnej. Zaprojektowano montaż ręczny z trzech elementów łączonych na budowie. Łączenie za pomocą spawu spoiny czołowej o grubości równej grubości średnika belki i nakładek wg ustaleń projektu. 6. Wykonanie i montaż elementów łącznikowych belkę nośną z prowadnicą wózka ścianki przesuwnej wg rysunku projektu budowlano wykonawczego. 7. Dostawa i montaż ścianki przesuwnej, dzielącej pomieszczenia Sali Nr 4. Wymagane parametry ścianki: 7.1. wymiary: szerokość - 12,20 m ; wysokość - 3,80 m, 7.2. ciężar ~ 20 kg/m?, 7.3. izolacyjność akustyczna - min lub wyższa - 42 dB Rw, 7.4. podwieszenie - prowadnica + dwa wózki jezdne dla każdego elementu, 7.5. parkowanie elementów - wg projektu budowlano wykonawczego. 7.6. Ochrona ppoż - produkt trudno zapalny, posiadający stosowne certyfikaty. Składanie elementów ścianki - mechaniczne o napędzie elektrycznym z podłączeniem do istniejącego dedykowanego obwodu. 7.7. Kolorystyka ścianki - według załączonego projektu kolorystki. 8. Obudowa belki konstrukcyjnej i elementów podwieszenia ścianki wykonana z płyty kartonowo - gipsowej z dopasowaniem połączenia obudowy z sufitem podwieszonym, odtworzenie rozebranego sufitu podwieszonego. 9. Malowanie ścian i obudowy belki - pomiędzy osiami 4 i 5 zgodnie z istniejąca kolorystyką. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca winien: 1. zrealizować w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwa zamówienia odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia. Fakt realizacji musi zostać poświadczony dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie. (Przez odpowiadające swoim rodzajem i wartością roboty budowlane, Zmawiający rozumie roboty realizowane w budynkach użyteczności publicznej , każda o wartości min. 100 000,00 zł brutto), 2. udzielić rękojmi na okres 36 miesięcy od daty ostatecznego odbioru robót oraz gwarancji zgodnej z kartami gwarancyjnymi producentów dostarczonych wbudowanych materiałów i urządzeń, jednak nie krótszej niż 12 m cy od daty ostatecznego odbioru robót, 3. posiadać aktualną polisę ubezpieczeniową lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na min. 100.000,00 zł., 4. dysponować lub posiadać możliwość dysponowania potencjałem kadrowym, minimum jedna osoba z odpowiednimi uprawnieniami + wpis na listę członków właściwej izby, (art. 12 ustawy - Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 r. / tekst jednolity Dz. U. z 2006 r. nr 156, poz. 1118, z późn. zm) do obsadzenia stanowiska kierownika budowy, który powinien posiadać uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej do kierowania robotami budowlanymi.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej. 3. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania. 4. Dokumenty potwierdzające, że roboty zostały wykonane należycie. 5. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. 6. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. 7. Dokumenty stwierdzające, że z osoby pełniące samodzielne funkcje techniczne w budownictwie (art. 12 ustawy -Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 r. /tekst jednolity Dz. U. Nr 207, z 2003 r. poz. 2016/), wykonujące zamówienie, posiadają właściwe uprawnienia budowlane. 8. Zaświadczenie wydane przez właściwą izbę samorządu zawodowego, że osoby pełniące samodzielne funkcje techniczne w budownictwie (art. 12 ustawy - Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 r. / tekst jednolity Dz. U. z 2006r. nr 156, poz. 1118, z późn. zm), wykonujące zamówienie, są wpisane na listę członków tej izby. 9. Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Ocena spełniania warunków dokonana będzie na podstawie złożonych dokumentów.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wloclawek.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Budowa pawilonu edukacyjnego w Wałdowie Szlacheckim - I ETAP
Dodano: 2016-07-27 - Poprawa bezpieczeństwa ruchu drogowego na DK25 w województwie kujawsko - pomorskim na odcinku Stopka - Okole
Dodano: 2016-07-27 - Opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie na jej podstawie robót budowlanych: Zadanie I - Przebudowa boiska do piłki nożnej z bieżnią dla potrzeb Centrum Szkolenia Logistycznego w Grupie Zadanie II - Budowa boiska do tenisa i piłki siatkowej dla potrzeb Centrum Szkolenia Logistycznego w Grupie
Dodano: 2016-07-27 - Budowa kanalizacji sanitarnej w Białożewinie.
Dodano: 2016-07-27 - Kompleksowy remont kuchni wraz z zapleczem - Etap I (piwnica) i etap VII (dźwigi towarowe) w budynku Przedszkola Miejskiego nr 6 przy ul. Szosa Chełmińska 130 w Toruniu.
Dodano: 2016-07-27 - Remont budynku przy ul. Jęczmiennej 10 w Toruniu - kontynuacja.
Dodano: 2016-07-27 - sprawa 120/P/2016 Remont pokrycia dachowego krytego dachówką w budynku przy ul. Świętojańskiej 19 zarządzanym przez Administrację Domów Miejskich w Bydgoszczy
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa boiska przy Zespole Szkół Miejskich w Rypinie
Dodano: 2016-07-27 - sprawa 121/P/2016 Modernizacja lokali mieszkalnych przy ul. Glinki 147/21/1, Leśna 11/2, Harcerska 15A/10, Harcerska 15C/5, Smoleńska 80/1, Świętojańska 17/10, Toruńska 145A/11, 15 Dywizji Piechoty Wielkopolskiej 12/25/1, Szubińskiej 20/50 w budynkach zarządzanych przez Administrację Domów Miejskich ADM w Bydgoszczy
Dodano: 2016-07-27 - Remont drogi krajowej nr 25 w miejscowości Tarkowo Dolne od km 169+560 do km 170+400
Dodano: 2016-07-27