Gmina Łuków ogłasza przetarg
- Adres: 21-400 Łuków, ul. Świderska 12
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 025 7982392 , fax. 025 7982439
- Data zamieszczenia: 2009-09-22
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Łuków
ul. Świderska 12 12
21-400 Łuków, woj. lubelskie
tel. 025 7982392, fax. 025 7982439
REGON: 71158244000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.lukow.ug.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Podniesienie atrakcyjności inwestycyjnej województwa lubelskiego poprzez uzbrojenie terenu inwestycyjnego w podstrefie Łuków TSSE EURO-PARK WISŁOSAN - etap II - budowa droga, budowa oświetlenia drogowego i ogrodzenia terenu inwestycyjnego - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest budowa drogi wewnętrznej o długości 849,18 m, budowa linii kablowej oświetlenia drogowego, budowa ogrodzenia terenu inwestycyjnego o długości 2300 m na terenie Tarnobrzeskiej Specjalnej Strefy Ekonomicznej EURO-PARK WISŁOSAN Podstrefa Łuków : 1) droga wewnętrzna o nawierzchni z kostki betonowej gr. 8 cm: - długość 849,18 m - szerokość jezdni - 6 m - szerokość utwardzonych poboczy 2 x 2,0 m - szerokość poboczy ziemnych 2 x 0,75 m 2) oświetlenie drogowe: - długość trasy - 1265 m - długość kabla - 1415 m - stanowisk słupowych - 25 - sterowanie oświetlenia za pomocą zegara astronomicznego 3) ogrodzenie terenu inwestycyjnego: - ogrodzenie stalowe panelowe o dł. 2300 m - panel przęsła 2500 x 1710 m - obrzeża trawnikowe 1000x300x80 mm Zakres robót obejmuje również obsługę geodezyjną inwestycji oraz sporządzenie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej dla wykonanych robót. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331206
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Składający ofertę obowiązany jest wnieść wadium w wysokości 35 000 PLN (słownie: trzydzieści pięć tysięcy złotych) przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium może być wniesione w formie pieniądza, poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniu udzielanym przez podmioty, o których mowa w art.6 ust.3, pkt.4 lit. b ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3. Wadium w innej formie niż pieniądz winno być dołączone do oferty. Wpłaty wadium w pieniądzu należy dokonać na konto Urzędu Gminy w Banku PKO BP Oddział Łuków Nr 15 1020 1260 0000 0102 0014 0533.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: 1)spełniają warunki wynikające z art. 22 ust.1 ustawy, tzn.: a)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; 2)wykażą się odpowiednim doświadczeniem, tj.: w ostatnich 5 latach, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, Wykonawca wykaże, że roczny przerób w robotach drogowych odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia wynosi nie mniej niż cena podana w ofercie; 3)wykażą się dysponowaniem osoby zdolnej do pełnienia funkcji kierownika budowy dla branży drogowej na stanowisku kierownika budowy/robót posiadającą kwalifikacje zawodowe, doświadczenie i wykształcenie niezbędne do wykonania zamówienia oraz aktualne zaświadczenie odpowiedniego organu samorządu zawodowego o wymaganym ubezpieczeniu od odpowiedzialności cywilnej; 4)wykażą się dysponowaniem sprzętu niezbędnego do wykonania zamówienia; 5)W przypadku gdy o udzielenie zamówienia ubiega się konsorcjum, wówczas wymaga się, aby żaden z jego członków nie podlegał wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy, a członkowie łącznie spełniali warunki określone w pkt 2-4 niniejszego rozdziału. 6)Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych w ofercie oświadczeń i dokumentów metodą spełni/nie spełnia. Wykonawcy nie spełniający warunków zostaną wykluczeni z postępowania.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dla potwierdzenia spełnienia warunków , określonych w pkt.1 i 2 niniejszej instrukcji,Wykonawcy winni przedłożyć niżej wymienione dokumenty : 1)Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy pzp - wzór oświadczenia stanowi załącznik Nr 1 do SIWZ ; 2)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert ; 3)Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, na formularzu stanowiącym załącznik Nr 2 do SIWZ. Wykonawca wykaże co najmniej 10 osób, w tym kierownika budowy odpowiedzialnego za realizację zamówienia w specjalności drogowej posiadającą kwalifikacje zawodowe, doświadczenie i wykształcenie niezbędne do wykonania zamówienia oraz aktualne zaświadczenie odpowiedniego organu samorządu zawodowego o wymaganym ubezpieczeniu od odpowiedzialności cywilnej 4)Wykaz niezbędnego do wykonania zamówienia sprzętu, którym dysponuje lub będzie dysponował wykonawca, na formularzu stanowiącym załącznik Nr 3 do SIWZ. Wykonawca wykaże się posiadaniem lub dostępem (przez dzierżawę, wynajem, umowę kupna lub inny sposób) w pełni sprawnych jednostek sprzętowych: - samochód samowyładowczy 5-10 t 2 szt. - koparko - spycharka 1 szt. - koparko- ładowarka 1 szt. - równiarka samojezdna 1 szt. - walec stalowy 1 szt. - zagęszczarka wibracyjna 2 szt. - żuraw samochodowy 1 szt. - podnośnik montażowy samochodowy -1 szt. 5)Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 latach przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, na formularzu stanowiącym załącznik Nr 4 do SIWZ. Wykonawca wykaże, że roczny przerób w robotach drogowych odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia wynosi nie mniej niż cena podana w ofercie. 2.Dokumenty, o których mowa w pkt 1 niniejszej specyfikacji, należy przedstawić w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentacji Wykonawcy. 3.W przypadku konsorcjum dokumenty wymienione w pkt 1 ppkt 2-5 niniejszej specyfikacji przedstawia każdy z członków konsorcjum. Pozostałe dokumenty, tj. oferta i oświadczenie o spełnieniu warunków wynikających z art. 22 ustawy, mogą być przedstawione przez jednego Wykonawcę lub wspólnie. 4.W przypadku konsorcjum do oferty musi być załączony dokument ustanawiający pełnomocnika konsorcjum do reprezentowania go w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i przy zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lukow.ug.gov.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Modernizacja drogi gminnej nr 112524L (działka nr ewid. 1006) na odcinku od km 0+000 do km 0+200 w miejscowości Osmolice Drugie, gm. Strzyżewice
Dodano: 2016-07-27 - Modernizacja - przebudowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych od km 0+000 do km 0+420 (0,420 km) na działce o nr ewidencyjnym 533 obręb geodezyjny Krupiec, gmina Krasnystaw
Dodano: 2016-07-27 - Modernizacja drogi gminnej nr 112524L (działka nr ewid. 1006) na odcinku od km 0+712 do km 1+104 w miejscowości Osmolice Pierwsze, gm. Strzyżewice
Dodano: 2016-07-27 - Utwardzenie dna i odwodnienie wąwozu lessowego w ciągu drogi gminnej nr 110070L od km 0+058 do km 0+408 w miejscowości Suchodoły
Dodano: 2016-07-27 - Poprawa bezpieczeństwa poprzez odcinkową przebudowę nawierzchni na drogach powiatowych na terenie powiatu chełmskiego
Dodano: 2016-07-26 - Przebudowa drogi leśnej nr 06-11 Energetyczna w Leśnictwie Lubień oraz zjazdu z drogi powiatowej - etap I
Dodano: 2016-07-22 - przebudowa drogi powiatowej nr 2934 L Księżpol -Harasiuki i nr 2935 L Gózd Lipiński - Potok Górny
Dodano: 2016-07-22 - Odbudowa drogi gminnej nr 109153L od km 2+680 do km 3+600 w miejscowości Zastawie, zniszczonej w wyniku gwałtownego spływu wód opadowych w 2014 r.
Dodano: 2016-07-22 - Budowa drogi gminnej nr 101669L relacji Sycyna- Sławacinek Stary- Biała Podlaska - etap II w miejscowości Sławacinek Nowy od km 6+594 do km 7+050
Dodano: 2016-07-22 - Przebudowa parkingu przed Szkołą Podstawową nr 3 w Świdniku
Dodano: 2016-07-20