Przetargi.pl
REMONT DROGI WEWNĘTRZNEJ I PLACU NA TERENIE DOMU DZIECKA W WOLI GAŁĘZOWSKIEJ

Dom Dziecka ogłasza przetarg

  • Adres: 23-100 Wola Gałęzowska, Wola Gałęzowska 116
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. (081) 565 80 21 , fax. (081) 565 80 21
  • Data zamieszczenia: 2009-09-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Dom Dziecka
    Wola Gałęzowska 116 116
    23-100 Wola Gałęzowska, woj. lubelskie
    tel. (081) 565 80 21, fax. (081) 565 80 21
    REGON: 00079827400000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Dom dziecka

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    REMONT DROGI WEWNĘTRZNEJ I PLACU NA TERENIE DOMU DZIECKA W WOLI GAŁĘZOWSKIEJ
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres robót: a. roboty przygotowawcze, b. roboty ziemne, c. podbudowa, d. nawierzchnia, e. remont chodnika, f. przepusty, g. roboty wykończeniowe. Szczegółowe warunki jakie ma spełniać przedmiot zamówienia, a także zakres robót określa dokumentacja techniczna (projekt budowlano-wykonawczy, projekt tymczasowej organizacji ruchu oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331402
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 40 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 z dnia 29.01.2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.) oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 niniejszej ustawy, 2) są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym, 3) dysponują lub będą dysponować osobą uprawnioną do kierowania robotami budowlanymi stanowiącymi przedmiot niniejszego zamówienia,
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że wykonawca spełnia warunki udziału w niniejszym postępowaniu jest zobowiązany do złożenia - w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej przez siebie za zgodność z oryginałem, następujących dokumentów: a) oświadczenia o spełnianiu warunków udziału określonych przepisem art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ww. ustawy (wg wzoru - zał. nr 1 do formularza ofertowego), b) odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (wystawionego nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert)*, c) uprawnień w zakresie dróg osoby proponowanej na kierownika robót (wraz z zaświadczeniem potwierdzającym przynależność do samorządu zawodowego i ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej), d) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osoby uprawnionej do kierowania robotami budowlanymi stanowiącymi przedmiot niniejszego zamówienia,

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.lublin.pl/powiatlublin/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach