Przetargi.pl
PODŁĄCZNIE INSTALACJI NISKOPRĄDOWYCH Z BUDYNKU NR 2 (IZBA ZATRZYMAŃ) PRZY UL. PRETFICZA DO BUDYNKU NR 25 (ŻĄNDARMERIA WOJSKOWA) PRZY UL. HALLERA WE WROCŁAWIU - ZADANIE 21162 i 21814.

Rejonowy Zarząd Infrastruktury ogłasza przetarg

  • Adres: 50-984 Wrocław, ul. Obornicka 126
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 261 65 68 40 , fax. 261 65 68 02
  • Data zamieszczenia: 2015-09-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Rejonowy Zarząd Infrastruktury
    ul. Obornicka 126 126
    50-984 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 261 65 68 40, fax. 261 65 68 02
    REGON: 93010390600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rziwroclaw.wp.mil.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    PODŁĄCZNIE INSTALACJI NISKOPRĄDOWYCH Z BUDYNKU NR 2 (IZBA ZATRZYMAŃ) PRZY UL. PRETFICZA DO BUDYNKU NR 25 (ŻĄNDARMERIA WOJSKOWA) PRZY UL. HALLERA WE WROCŁAWIU - ZADANIE 21162 i 21814.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zadanie: 21162 - Modernizacja izby zatrzymań i zadanie 21814 - remont budynku nr 2 kompleks 2843 we Wrocławiu pod nazwą: Wykonanie izolacji ścian wraz z drenażem opaskowym części budynku nr 2 we Wrocławiu przy ul. Sztabowej- część instalacje niskoprądowe, w ramach zadania - modernizacja izby zatrzymań we Wrocławiu przy ul. Sztabowej, wraz z uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie lub skutecznym zawiadomieniu o zakończeniu robót. Dokumentacja projektowa stanowi opis przedmiotu zamówienia w myśl ustawy PZP dla rzeczowej realizacji przebudowy budynku i spełnia wymogi stawiane w art. 29, 30,31 ustawy PZP. Realizacja zamówienia wiąże się z dostępem do informacji niejawnych o klauzuli ZASTRZEŻONE. Dane techniczne: powierzchnia objęta opracowaniem- 1 401,5 m2; kubatura budynku objęta opracowaniem -4 456,8 m3 2. STAN ISTNIEJĄCY Budynek nr 2 wzniesiony w latach 1929 - 1932 w technologii tradycyjnej. Zbudowany jest na planie prostokąta o wymiarach zewnętrznych 50,62m x 39,05m. W środkowej części budynku zlokalizowane jest patio wymiarach 25,90m x 16,72m. Część budynku objęta opracowaniem to obiekt koszarowy. Ściany fundamentowe budynku wykonano jako murowane ceramiczne z cegły pełnej. Ściany zewnętrzne ponad gruntem wykonano z cegły pełnej na zaprawie cementowo-wapiennej. Strop nad piwnicą wykonany jako ceramiczny. Ściany zewnętrzne licowane płytkami klinkierowymi. Budynek przekryty jest dachem wielospadowym krytym papą. 3. ZAKRES RZECZOWY PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA. 3.1. Część ogólna obejmuje: 3.1.1. Organizacja terenu budowy. Teren budowy zorganizować i wyposażyć, na czas prowadzenia robót w kontenery: biuro kierownika budowy, WC typu TOI-TOI . Zaplecze budowy zorganizować w miejscu wskazanym przy przekazaniu frontu robót z udziałem przedstawicieli Zamawiającego i 2 WOG Wrocław SOI-Wrocław. Zaplecze powyższe należy zorganizować w terminie do 14 dni licząc od daty przekazania frontu robót. 3.1.2. Wycinka drzew, demontaż, utylizacja, obsługa geodezyjna. Zadanie nie wymaga wycinki drzew, jedynie zabezpieczenia istniejącego drzewostanu. Wytwórcą powstałych w trakcie przebudowy odpadów będzie Wykonawca robót. Zdemontowane materiały - tynki, zaprawy, gruz betonowy uzyskany z wszelkich rozbiórek- wywieźć na wysypisko, śmieci, papę należy wywieźć i poddać utylizacji natomiast złom stalowy przekazać do 2 WOG Wrocław.Na dzień odbioru przedmiotu umowy Wykonawca dostarczy Inwestorowi kopie kart przekazania odpadów poświadczone za zgodność z oryginałem. Teren czasowo udostępniony przez Inwestora do składowania odpadów Wykonawca robót przywróci do stanu pierwotnego. Koszty składowania gruzu, utylizacji papy rozbiórkowej i innych materiałów, obsługi geodezyjnej oraz pomiarów powykonawczych i innych usług niezbędnych do udokumentowania poprawności realizacji i przydatności do eksploatacji, skalkulować w kosztach pośrednich. 3. 2. BRANŻA NISKOPRĄDOWA 3.2.1. W ramach zadania 21162 - Wykonanie izolacji ścian wraz z drenażem opaskowym budynku nr 2 należy wykonać następujące roboty: Instalacje niskoprądowe - w zakresie połączenia systemów alarmowych izby zatrzymań w bud. Nr 2 przy ul. Sztabowej z pomieszczeniem oficera dyżurnego ŻW przy ul. Hallera - dokumentacja o klauzuli ZASTRZEŻONE 1.Wykonanie w oddalonym centrum monitoringu zlokalizowanym w pom. Oficera Dyżurnego ŻW w bud. 25 przy ul. Hallera zdublowanego systemu obsługi istniejących systemów SSWiN, SAP i CCTV zainstalowanych w pom. profosa aresztu przy ul. Sztabowej. Zakres robót obejmuje też uzupełnienie dokumentacji powykonawczej istniejących systemów o schematy funkcjonalne i rysunki powykonawcze wykonanej instalacji wraz ze specyfikacją użytych urządzeń. 2.Wykonanie pełnego przeglądu i konserwacji istniejących systemów SSWiN , SAP i CCTV w pomieszczeniach izby zatrzymań przy ul. Sztabowej. 3.Zabezpieczenie elementów istniejących systemów SSWiN, SAP i CCTV przed uszkodzeniem na okres prowadzenia robót w branży budowlanej objętych niniejszą specyfikacją. 4. Udzielenie 3 letniej gwarancji na wykonane w ramach zlecenia instalacje wraz z urządzeniami i objęcie 1 rocznym serwisem całości instalacji istniejącej i wykonanej w zakresie zgodnym z wymogami normy obronnej NO-04-A004 przeglądy kwartalne i 1 przegląd roczny. Monitorowany obiekt Izby Zatrzymań dostępny od ul. Sztabowej, zlokalizowany jest w bud. nr 2 kompleksu 2843 przy ul. B. Pretficza. Istniejące wyposażenie monitorowanego obiektu składa się z: - centralki alarmowej Galaxy Dimension 96 RIO wraz z klawiaturą MK7; - 21 szt. kontaktronów 2 przyciski napadowe; - 7 szt. czujek dymu OSD23R włączonych do systemu SSW i N. - komputera PC z aplikacją InPro Galaxy 4.0 Professional SI oraz oprogramowaniem konfiguracyjnym Galaxy Remote; - systemu CCTV obsługującego 23 kamery współpracujące z 32 kanałowym rejestratorem marki DAHUA typ DVS-32HF-S wraz z dwoma monitorami.Oddalone centrum monitoringu zlokalizowane jest w bud. nr 25 kompleksu 2847 przy ul. Gen. J. Hallera. wymaga się aby zdublowany system obsługi instalacji SSW i N, SAP i CCTV w oddalonym centrum monitoringu spełniał następujące wymogi : 1. System nie wykorzystuje żadnych urządzeń istniejących w oddalonym centrum monitoringu - jest w pełni odizolowany. 2. Monitorowanie i nadzór SSW i N i ppoż. należy zrealizować w oparciu o oprogramowanie InPro BMS. Zaprojektowana aplikacja powinna udostępniać wszystkie podstawowe dla InPro BMS funkcje związane z monitoringiem i zarządzaniem systemem SSW i N. 3.Obsługę systemu CCTV rozwiązać w oparciu o zdalny dostęp do rejestratora DVS poprzez dostęp sieciowy. 4. Zdalny monitoring systemów SSW i N, ppoż. i CCTV zrealizować w oparciu o 1 komputer PC o parametrach nie gorszych niż: stacja robocza z Windows 7 Prof. -procesor 3.4GHz, RAM 8GB DDR3, HDD 500GB SATA3, 16XDVD RW, grafika PCIe x16 Quad Port 3 lata ProSupport OptiPlex 9010 MT Dell Komputer zainstalować w pomieszczeniu nr 22 ( pom. serwerowni sąsiadujące z pom. oficera dyżurnego KŻW. 5. Zastosować dwa monitory LCD wysokiej rozdzielczości zabudowane na ścianie w pom. oficera dyżurnego KŻW. Jeden o przekątnej 40 rozdzielczości 1920x1080 px i drugi 24 rozdzielczość 1600x1200 px. Klawiatura komputera wraz z myszką zlokalizowane na istniejącym pulpicie obok monitorów. 6. Jako medium dla kanału transmisyjnego pomiędzy obiektem monitorowanym, a oddalonym centrum monitoringu należy wykorzystać 4 włókna jednomodowe istniejącego kabla światłowodowego rozszytego na przełącznicach optycznych w pomieszczeniu profosa izby zatrzymań budynku nr 2 przy ul. B.Pretficza i pomieszczeniu serwerowni budynku nr 25 przy ul. Hallera. Przed złożeniem oferty wskazane jest wykonanie wizji lokalnej w oddalonym centrum monitoringu i na obiekcie monitorowanym celem właściwej oceny wymaganego zakresu robót. Zarówno przepisy o ochronie przyrody Art. 82. 1) w brzmieniu: Prace ziemne oraz inne prace związane z wykorzystaniem sprzętu mechanicznego lub urządzeń technicznych, prowadzone w obrębie bryły korzeniowej drzew lub krzewów na terenach zieleni lub zadrzewieniach powinny być wykonywane w sposób najmniej szkodzący drzewom lub krzewom., jak i przepisy Ustawy prawo budowlane (rozdz. 3. art. 22) określają, że obowiązek właściwego zabezpieczenia elementów środowiska przyrodniczego, w tym również istniejących drzew i krzewów spoczywa na Wykonawcy robót. Wykonawca robót jest zobowiązany do zabezpieczenia drzew i krzewów w sposób gwarantujący ich skuteczną ochronę przed uszkodzeniami.4. OGÓLNE WYMAGANIA DOTYCZĄCE ROBÓT. 4.1. Warunki wykonania i odbioru robót. 1. Wszystkie prace ziemne powinny być wykonywane w sposób eliminujący powstawanie wstrząsów lub drgań podłoża gruntowego oraz możliwości przeniesienia ich na konstrukcję istniejących w sąsiedztwie budynków. 2. Stosowane materiały i preparaty muszą posiadać aktualne aprobaty techniczne ITB. 3.Wszelkie prace związane z realizacją przedmiotu zamówienia muszą być realizowane pod nadzorem osoby posiadającej uprawnienia budowlane bez ograniczeń. 4. Dołączyć przy odbiorze certyfikaty lub deklaracje zgodności z Normą Obronną NO-04-A004 Obiekty wojskowe. Systemy alarmowe na systemy alarmowe przewidziane do instalacji w obiektach wojskowych. 4.2. Rozbieżności w dokumentacji projektowej i rozwiązania zamienne, Zasady postępowania w przypadku wystąpienia rozbieżności w dokumentacji projektowej i rozwiązania zamienne w czasie realizacji robót między dokumentacją projektową, a stanem istniejącym będą wymagać każdorazowej konsultacji z inspektorami nadzoru inwestorskiego lub ewentualnie z projektantami. W uzasadnionych przypadkach, w trakcie realizacji robót, Zamawiający dopuszcza wprowadzenie zmian w stosunku do technologii przyjętej w dokumentacji tj. na wniosek Wykonawcy mogą być wykonywane zmiany technologii wykonania elementów robót. W tym przypadku Wykonawca zobowiązany będzie do przedstawienia rozwiązania zamiennego zawierającego opis proponowanych zmian, rysunki i wycenę kosztów. Zaproponowana zamiana nie może powodować jednakże wzrostu kosztów robót. Propozycja zmian będzie wymagała akceptacji nadzoru autorskiego i zatwierdzenia do realizacji przez Inwestora. Szczegółowe zasady wprowadzania rozwiązań zamiennych określa projekt umowy w dziale dotyczącym rozwiązań zamiennych, stanowiący załącznik do SIWZ. 4.3. Odbiór końcowy. Projekty powykonawcze branżowe obejmujące w swoim zakresie urządzenia przeciwpożarowe tj. urządzenia służące do wykrywania alarmów pożarowych, hydranty wewnętrzne i zewnętrzne, oddymianie, klapy ppoż. w ciągach wentylacyjnych, instalację oświetlenia ewakuacyjnego itp., muszą być uzgodnione na piśmie z rzeczoznawcą ppoż., zgodnie z par. 3 ustęp 1 rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 07.06.2010 r. w sprawie ochrony przeciwpożarowej budynków i innych obiektów budowlanych i terenów Dz.U. z 2010 r. Nr 109, poz. 719. Przytoczone w opracowaniu nazwy firm, producentów materiałów i urządzeń są przykładowe. Wykonawca może zastosować w ofercie materiały i urządzenia równoważne o parametrach nie gorszych niż wymienione w opracowaniu. W przypadku zastosowania urządzenia równoważnego Wykonawca załączy do oferty dokumenty określające parametry techniczne tego urządzenia. Szczegółowe warunki odbioru końcowego określa projekt umowy w dziale Odbiór Końcowy, stanowiący załącznik do SIWZ. Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia podczas odbioru końcowego między innymi: dokumentacji powykonawczej w wersji papierowej oraz elektronicznej format .pdf, wykazu środków trwałych i wyposażenia w wersji papierowej oraz elektronicznej format .xls. 4.5. Wizja lokalna. Inwestor zorganizuje jedną wizję lokalną na terenie obiektu. W ciągu 7 dni od dnia ogłoszenia wszczęcia postępowania przetargowego poda termin wizji lokalnej. Uczestnictwo w wizji nie jest obowiązkowe, lecz zalecane. W terminie do 10 dni od dnia ogłoszenia wszczęcia postępowania przetargowego należy pisemnie zgłosić przedstawiciela Oferenta do RZI we Wrocławiu. W zgłoszeniu należy podać nazwisko i imię osoby upoważnionej przez Oferenta, seria i numerem dowodu osobistego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie 970,00 zł, do upływu terminu wyznaczonego na składanie ofert, wyłącznie przez Wykonawców biorących udział w II etapie postępowania. Szczegółowe informacje dotyczące wadium zostaną zawarte w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres Gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rziwroclaw.wp.mil.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach