Przetargi.pl
Plac zabaw bez barier

Gmina Miejska Świdnik ogłasza przetarg

  • Adres: 21-040 Świdnik, Stanisława Wyspiańskiego
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 81 751 76 02 , fax. 81 751 76 08
  • Data zamieszczenia: 2019-04-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Świdnik
    Stanisława Wyspiańskiego 27
    21-040 Świdnik, woj. lubelskie
    tel. 81 751 76 02, fax. 81 751 76 08
    REGON: 43101935900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://umswidnik.bip.lubelskie.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Plac zabaw bez barier
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług i robót budowlanych, pod nazwą: Plac zabaw bez barier. 2. Zakres przedmiotu zamówienia: 1) Dokumentacja a) dokumentacja projektowa b) opinie, uzgodnienia, wnioski, pozwolenia 2) Roboty budowlane 3. Dokumentacja projektowa Dokumentacja projektowa w zakresie niezbędnym do zgłoszenia w imieniu Zamawiającego robót budowlanych nie wymagających pozwolenia na budowę i pozyskania zaświadczenia o braku podstaw do wniesienia sprzeciwu wykonania robót budowlanych. 4. Opinie, uzgodnienia, wnioski, pozwolenia 1) Wymagane prawem opinie i uzgodnienia 2) Oświadczenie o prawie do dysponowania nieruchomością na cele budowlane 3) Zgłoszenie dotyczące robót budowlanych oraz pozyskanie zaświadczenia o braku podstaw do wniesienia sprzeciwu wykonania robót budowlanych 5. Roboty budowlane 5.1. Przygotowanie terenu, roboty rozbiórkowe istniejącej nawierzchni i podbudowy, roboty ziemne, wywóz gruzu i ziemi oraz uprzątnięcie terenu; ziemię z wykopów oraz materiały rozbiórkowe zagospodaruje Wykonawca swoim staraniem. Po wykonaniu wszystkich robót doprowadzenie stanu trawnika do stanu pierwotnego (naprawa, posianie trawy). Utwardzenie nawierzchni. 1) Rozbiórka chodnika z asfaltobetonu o pow. ok. 110 m2 2) Budowa nowego chodnika (w miejscu rozebranego chodnika, poza terenem placu zabaw) o powierzchni ok. 100 m2 a) 10 cm piasku b) 10 cm podbudowy betonowej 2,5 MPa c) 10 cm podbudowy betonowej 5 MPa d) 4 cm podsypki cementowo – piaskowej (1:3) e) kostka betonowa grubości 8 cm (35 MPa) f) obramione obrzeżem betonowym 30 * 8 cm na ławie z oporem 5.2. Montaż urządzeń i wyposażenia placu zabaw, które powinno posiadać certyfikat zgodności z normą: PN-EN 1176 lub równoważną. 1) Huśtawka z gondolą dla jednej osoby na wózku inwalidzkim – 1 szt. a) konstrukcja stalowa ocynkowana i malowana farbami proszkowymi b) mocowana do betonowych fundamentów c) strefa bezpieczeństwa ok. 32 m2 2) Karuzela z możliwością użytkowania przez 2 osoby na wózkach inwalidzkich – 1 szt. a) konstrukcja stalowa ocynkowana i malowana farbami proszkowymi b) mocowana do betonowych fundamentów c) strefa bezpieczeństwa ok. 30 m2 3) Huśtawka wahadłowa typu bocianie gniazdo dla osób niepełnosprawnych – 1 szt. a) konstrukcja ze stali nierdzewnej b) mocowana do betonowych fundamentów c) strefa bezpieczeństwa ok. 18 m2 4) Zabawka „Głuchy telefon” – 1 komplet a) 2 słuchawki ze stali nierdzewnej (odległość między nimi ok. 15 m) b) 2 słupy nośne stalowe ocynkowane i malowane farbami proszkowymi, mocowane do betonowych fundamentów c) strefa bezpieczeństwa ok. 24 m2 5) Nawierzchnia syntetyczna i podbudowa dla urządzeń placu zabaw – minimum 104 m2 a) nawierzchnia syntetyczna gumowa układana na klej na betonie; z płyt 50 * 50 cm, o grubości minimalnej 4,50 cm; warstwa wierzchnia płyt z SBR kolorowa b) podbudowa pod nawierzchnię syntetyczną – warstwa piasku o grubości 20 cm; warstwa podkładu o grubości 15 cm z betonu C12/15, obramiona obrzeżem betonowym 8*30 cm na ławie z oporem i/lub obramiona kostka betonową (ciągi komunikacyjne) 6) Ciągi komunikacyjne pomiędzy urządzeniami placu zabaw – ok. 100 m2 a) 10 cm piasku b) 15 cm podbudowy betonowej 5 MPa c) 5 cm podsypki cementowo - piaskowej d) kostka betonowa grubości 6 cm (35 MPa) e) obramione obrzeżem betonowym 30 * 8 cm na ławie z oporem 7) Ogrodzenie systemowe panelowe z furtką – 1 komplet a) kolor grafitowy b) furtka o szerokości minimum 1,10 m wyposażona w zamek, blokadę zamykania i odbój c) długość ogrodzenia w zależności od usytuowania i kształtu placu zabaw – 1 komplet d) wysokość ogrodzenia – ok. 1,10 m (w tym panel stalowy ogrodzenia o wysokości minimum 1,00 m) e) minimalna średnica prętów w ogrodzeniu – 8 mm f) fundamenty g) konstrukcja stalowa ocynkowana i malowana farbami proszkowymi 8) Tablica z regulaminem użytkowania obiektu – 1 szt. Tablica odporna na działanie warunków atmosferycznych, na słupku stalowym (h=minimum 1,80 m) ocynkowanym ogniowo i malowanym farbami proszkowymi, osadzonym w fundamencie betonowym. Regulamin powinien określać zasady i warunki korzystania z placu zabaw oraz wskazywać, na wypadek zaistnienia sytuacji zagrażającej bezpieczeństwu osób korzystających z parku, numer telefonu zarządcy placu oraz numery telefonów alarmowych. Na tablicy dodatkowo należy umieścić poniższe dane otrzymane od Zamawiającego: a) herb z napisem Świdnik – wysokich lotów b) Zrealizowano w ramach Budżetu Obywatelskiego ze środków finansowych Gminy Miejskiej Świdnik 9) Ławka – 2 sztuki a) z oparciem, przeznaczona do osadzenia w podłożu o wymiarach ok. 2,0*0,45*0,9 m b) konstrukcja z rur stalowych o średnicy ok. 75*3,5 mm ocynkowanych ogniowo i lakierowanych w kolorze c) listwy siedziska i oparcie z drewna sosnowego o wymiarach minimum 40*160*1800 mm, zabezpieczone impregnatem do drewna i polakierowane d) ławka montowana na fundamencie betonowym lub do nawierzchni z kostki betonowej e) ławka ustawiana na nawierzchni utwardzonej (wykonanej zgodnie z pkt 6) 10) Kosz na odpadki – 2 sztuki a) wolnostojący, na nodze z rury stalowej, obłożony listwami drewnianymi b) konstrukcja nogi z rury stalowej o średnicy ok. 75*3,5 mm ocynkowanej ogniowo i lakierowanej w kolorze c) listwy z drewna sosnowego, zabezpieczone impregnatem do drewna i polakierowane d) wkład stalowy ocynkowany o pojemności minimum 35 l e) kosz montowany na fundamencie betonowym lub do nawierzchni z kostki betonowej f) kosz ustawiany na nawierzchni utwardzonej (wykonanej zgodnie z pkt 6)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45112723-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia żadnych warunków w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert (o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy), samodzielnie (bez odrębnego wezwania ze strony zamawiającego) przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej z innymi wykonawcami składającymi oferty w danym postępowaniu (o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 PZP) – wg załącznika Nr 5. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 2) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt III.4) ogłoszenia składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości – wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert b) nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3) Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych (dotyczy również wspólników spółki cywilnej). 4) Pełnomocnictwo do występowania w imieniu wykonawcy, w przypadku, gdy dokumenty składające się na ofertę podpisuje osoba, której umocowanie do reprezentowania wykonawcy nie będzie wynikać z dokumentów załączonych do oferty lub dokumentów możliwych do uzyskania za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (t.j.Dz. U. z 2017 r. poz. 570).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach