Przetargi.pl
Zaprojektowanie i budowa placu zabaw oraz placu rekreacyjnego do ćwiczeń przy ul. Ks. J. Popiełuszki w Lubartowie

Gmina Miasto Lubartów ogłasza przetarg

  • Adres: 21-100 Lubartów, ul. Jana Pawła II 12
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. +48 (81) 855-22-73 , fax. +48 (81) 855-20-16
  • Data zamieszczenia: 2023-05-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Lubartów
    ul. Jana Pawła II 12
    21-100 Lubartów, woj. lubelskie
    tel. +48 (81) 855-22-73, fax. +48 (81) 855-20-16
    REGON: 431019388
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubartow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zaprojektowanie i budowa placu zabaw oraz placu rekreacyjnego do ćwiczeń przy ul. Ks. J. Popiełuszki w Lubartowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) Przedmiotem zamówienia jest wykonanie kompleksowej dokumentacji projektowej oraz realizacja robót budowlanychwedług opracowanej dokumentacji dla zadania pn. Zaprojektowanie i budowa placu zabaw oraz siłowni plenerowej przy ul. ks. J. Popiełuszki w Lubartowie na terenie działek nr ewid. 67/3, 67/4, 69/4 położonych w obrębie 11-Łąkowa.Zamówienie swoim zakresem obejmuje:A. Opracowanie kompletnej dokumentacji technicznej obejmującej:a. wykonanie koncepcji zagospodarowania terenu, po dokonaniu wizji lokalnej, z zatwierdzeniem jej przez Zamawiającego,b. opracowanie mapy do celów projektowych dla planowanej inwestycji,c. przygotowanie wniosku zgłoszenia robót budowlanych objętych przedmiotem zamówienia,d. opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej łącznie z uzyskaniem skutecznego zgłoszenia robót budowlanych,e. uzyskanie wszystkich wymaganych uzgodnień, opinii, ekspertyz i decyzji administracyjnych niezbędnych do uzyskania skutecznego zgłoszenia robót budowlanych wraz z pokryciem ich kosztów,f. opracowanie projektu wykonawczego (rodzaj materiałów, parametry techniczne itd.),g. opracowanie Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót.h. Opracowanie dokumentacji projektowej zgodnie z wymaganiami Zamawiającego dla przedmiotowego zamówieniazawartymi w Programie funkcjonalno-użytkowym, zapisami miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego m.Lubartów dla danego terenu, umową i obowiązującymi przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane, a takżezgodnie z wszelkimi aktami prawnymi właściwymi w przedmiocie zamówienia, z przepisami techniczno-budowlanymiobowiązującymi na terenie kraju, normami, wytycznymi oraz zasadami wiedzy technicznej. Należy przyjąć rozwiązaniazapewniające prostą, niezawodną eksploatację przedmiotu zamówienia w długim okresie czasu po najniższych kosztacheksploatacji.i. Dokumentację projektową należy wykonać w wersji papierowej oraz elektronicznej.j. W wersji papierowej dokumentację projektową oraz STWiOR należy wykonać w pięciu egzemplarzach, w wersji elektronicznej należy wykonać w dwóch kompletach. Dokumentację projektową i STWiOR w wersji elektronicznej należy przygotować w formacie plików PDF na trwałym nośniku umożliwiającym wykonywaniedalszych kopii.k. Dane osobowe zawarte w plikach powinny zostać zanonimizowane.l. Przygotowanie wniosku (wraz z poniesieniem kosztów jego opracowania) oraz uzyskanie decyzji w sprawie usunięciadrzew kolidujących z planowaną inwestycją, z zastrzeżeniem konieczności zachowania jak największej liczby istniejącychdrzew.m. Przedłożenie opracowanej dokumentacji projektowej Zamawiającemu do zatwierdzenia ostatecznej jej wersji przedwystąpieniem z wnioskiem do Starosty Lubartowskiego.n. Bieżące uzgadnianie opracowań projektowych z Zamawiającym.o. Przeniesienie praw autorskich na Zamawiającego.B. Wykonanie prac budowlano-montażowych z zagospodarowaniem terenua. Przejęcie od Zamawiającego placu budowy.b. Wykonanie prac ziemnych obejmujących odpowiednie przygotowanie i wyrównanie terenu inwestycji, w tym nawiezienie i rozplantowanie ziemi tak, aby było możliwe zamontowanie projektowanych urządzeń zgodnie z zaleceniami producentów z niwelacją całości terenu.c. Wykonanie wszystkich robót budowlanych na podstawie opracowanej oraz zatwierdzonej dokumentacji projektowejzgodnie z obowiązującym prawem, normami, zasadami wiedzy technicznej, Specyfikacją Warunków Zamówienia i Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót z materiałów i urządzeń dostarczonych przez Wykonawcę.d. Wykonanie robót pomocniczych, przygotowawczych i porządkowych oraz naprawa ewentualnych uszkodzeń.e. Ustanowienie kierownika robót oraz zapewnienie nadzoru autorskiego projektanta, przez osoby posiadające wymaganeuprawnienia budowlane w odpowiedniej specjalności.f. Zapewnienie i prowadzenie obsługi geodezyjnej.g. Prowadzenie dokumentacji budowy.h. Zagospodarowanie terenu (wraz z nasadzeniami zastępczymi w przypadku usunięcia drzew) wraz z nasadzeniami drzew ikrzewów w łącznej ilości co najmniej 50 szt.i. Przeprowadzenie wymaganych prób, badań i sprawdzeń.j. Opracowanie dokumentacji powykonawczej.k. Opracowanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej.l. Opracowanie regulaminu, instrukcji eksploatacji i konserwacji urządzeń oraz zasad korzystania z urządzeń placu zabaw isiłowni plenerowej.2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w załącznikach do niniejszej IDW-SWZ, tj.:a) Programie Funkcjonalno-Użytkowym (PFU),b) Wypisie i wyrysie z miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego m. Lubartów wraz z mapą sytuacyjną w skali 1:1000.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45112723-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1) Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w kwocie: 4 000,00 zł (słownie złotych: cztery tysiące złotych, 0/100)2) Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.3) Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:a) pieniądzu;b) gwarancjach bankowych;c) gwarancjach ubezpieczeniowych;d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2020 r., poz. 299).4) Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy w PKO BP SA: IBAN PL96 1020 3147 00008402 0102 7978,Kod SWIFT/BIC: BPKOPLPW5) Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu, Zamawiający uzna wadium, które zostanie zaksięgowane na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert.6) Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia wykonawca przekazuje zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej – przed upływem terminu składania ofert.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają poniższe warunki udziału w postępowaniu, wzakresie zdolności technicznej lub zawodowej:a) w zakresie doświadczenia: w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie co najmniej jedno zamówienie obejmujące swoim zakresem budowę placu zabaw lub siłowni plenerowej w formule zaprojektuj-wybuduj o wartości nie mniejszej niż 150 000,00 zł brutto.b) w zakresie osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia: wymagane jest wykazanie dysponowania conajmniej:- 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2021r. poz. 2351 z późn. zm.) w specjalności architektonicznej do projektowania bez ograniczeń lub odpowiadającymi imuprawnieniami, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, a w przypadku obywatela innegopaństwa odpowiednie uprawnienia lub kwalifikacje upoważniające go do pełnienia w/w funkcji na terenie Polski zgodnie zobowiązującymi w tym zakresie przepisami pełniącą rolę projektanta.- 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2021r. poz. 2351 z późn. zm.) do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub odpowiadającymi im uprawnieniami, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, a w przypadku obywatela innego państwa odpowiednie uprawnienia lub kwalifikacje upoważniające go do pełnienia w/w funkcji na terenie Polski zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami, pełniącą rolę kierownika budowy2) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzieleniezamówienia na podstawie art. 108 ust. 1 ustawy Pzp.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-05-19

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach