Przetargi.pl
„Zagospodarowanie przestrzeni publicznej w gminie Tarnawatka na cele rekreacyjne i społeczne”

GMINA TARNAWATKA ogłasza przetarg

  • Adres: 22-604 Tarnawatka, ul. Lubelska 39
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 846624710 , fax. 846624724
  • Data zamieszczenia: 2024-06-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: GMINA TARNAWATKA
    ul. Lubelska 39
    22-604 Tarnawatka, woj. lubelskie
    tel. 846624710, fax. 846624724
    REGON: 950368983
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.tarnawatka.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Zagospodarowanie przestrzeni publicznej w gminie Tarnawatka na cele rekreacyjne i społeczne”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Część IBudowa/przebudowa placów zabaw na terenie gminy Tarnawatka, wyposażenie ich w bezpieczną nawierzchnię ogrodzenia (tam gdzie jest to konieczne) oraz małą infrastrukturę w ramach zadania pod nazwą: „Zagospodarowanie przestrzeni publicznej w gminie Tarnawatka na cele rekreacyjne i społeczne”Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku 1a do SWZZagospodarowanie terenu na cele społeczne wraz z budową niedużego budynku gospodarczego w miejscowości Podhucie oraz zagospodarowanie terenu na cele społeczne wraz budową wiaty w miejscowości Niemirówek w ramach zadania pod nazwą: „Zagospodarowanie przestrzeni publicznej w gminie Tarnawatka na cele rekreacyjne i społeczne”
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45112723-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Każda oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości.Dla części I zamówienia 10000,00 złotychDla części II zamówienia 8000,00 złotych2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:a) pieniądzu (kwota wadium powinna znajdować się na koncie zamawiającego przed terminem otwarcia ofert)b) gwarancjach bankowych,c) gwarancjach ubezpieczeniowych,d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj. Dz. U. z 2023r., poz. 462 z późn. zm.).4. Wadium wniesione w pieniądzu należy wpłacić na konto Bank Spółdzielczy w Tomaszowie Lubelskim nr: 23 9639 1064 2003 6400 0026 0008 z dopiskiem jakiego postępowania dotyczy i jakiej części postępowania.5. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w art. 97 ust. 7 pkt 2-4 ustawy Pzp, wykonawca przekazuje zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej.6. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.7. Wadium powinno obejmować cały okres związania ofertą.8. Za termin wniesienia wadium uważa się datę wpłynięcia środków na konto zamawiającego.9. Wykonawca, którego oferta nie będzie zabezpieczona wadium wniesionym we właściwej formie, terminie i kwocie, zostanie wykluczony z przedmiotowego postępowania.10. Zamawiający zwróci lub zatrzyma wadium zgodnie z art. 98 ustawy Pzp
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania oraz spełniają warunki udziału, określone w ogłoszeniu o zamówieniu oraz w niniejszym SWZ.2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki udziału dotyczące:1) Zdolność do występowania w obrocie gospodarczym.Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.2) Uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów.Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.3) Sytuacji ekonomicznej lub finansowej.a) Wykonawca winien posiadać środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę minimumDla części I zamówienia - 200 000,00 złotych (słownie: pięćset tysięcy złotych)Dla części II zamówienia - 200 000,00 złotych (słownie: pięćset tysięcy złotych)4) Zdolności technicznej lub zawodowej.a) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykażą, że dysponują lub będą dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia i obsadzenia niżej podanych stanowisk: Kierownik budowy dla części I i części II zamówienia- Uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej. Kierownik budowy powinien posiadać uprawnienia budowlane bez ograniczeńb) Wykonawca winien wykazać, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał w sposób należyty, zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończył co najmniej jedną robotę budowlaną polegające na:Dla części I zamówieniabudowie, przebudowie placów zabaw o wartości co najmniej 200 000,00 zł brutto (słownie: dwieście tysięcy złotych);Dla części II zamówieniabudowie, przebudowie obiektów kubaturowych o wartości co najmniej 200 000,00 zł brutto (słownie: dwieście tysięcy złotych);3. Zamawiający może, na każdym etapie postępowania uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.4. Zamawiający, w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej dopuszcza się łączne spełnianie warunku udziału w postępowaniu
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-07-09

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach