Przetargi.pl
Wykonanie usługi pełnienia funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji „Rozbudowadrogi powiatowej nr 2116 L Gardzienice – Fajsławice”

Powiat Świdnicki ogłasza przetarg

  • Adres: 21-047 Świdnik, Niepodległości
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. +48814687101 , fax. +48814687112
  • Data zamieszczenia: 2019-04-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Świdnicki
    Niepodległości 13
    21-047 Świdnik, woj. lubelskie
    tel. +48814687101, fax. +48814687112
    REGON: 43101946000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://spswidnik.bip.lubelskie.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie usługi pełnienia funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji „Rozbudowadrogi powiatowej nr 2116 L Gardzienice – Fajsławice”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest usługa pełnienia funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji pn. „Rozbudowa drogi powiatowej nr 2116 L Gardzienice – Fajsławice” w projekcie kluczowym pn.:„Wygodniej, szybciej, bezpieczniej" - poprawa spójności komunikacyjnej województwa lubelskiego poprzez budowę i przebudowę dróg powiatowych usprawniających dostępność komunikacyjną do regionalnych i subregionalnych centrów rozwoju. 2. Zakres prac inspektora nadzoru inwestorskiego obejmuje pełny nadzór inwestorski nad robotami drogowymi w ramach inwestycji „Rozbudowa drogi powiatowej nr 2116 L Gardzienice – Fajsławice” oraz udział w ich odbiorze. 3. Dokumenty określające zakres inwestycji wskazanej w ust. 2 dostępne są w siedzibie Zamawiającego pod adresem Świdnik, al. Lotników Polskich 1 oraz w Biuletynie Informacji Publicznej Zamawiającego pod adresem https://spswidnik.bip.lubelskie.pl/index.php?id=92&p1=szczegoly&p2=1359924 4. Inspektor nadzoru jest przedstawicielem Zamawiającego w czasie realizacji zadań i wykonuje swe czynności w imieniu i na rachunek Zamawiającego. 5. Zakres obowiązków i uprawnień inspektora nadzoru inwestorskiego określa art. 25 i art. 26 Ustawy z dnia 7.7.1994 r. Prawo Budowlane oraz wzajemna umowa pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą. 6. Do obowiązków Inspektora Nadzoru należeć będzie w szczególności: 6.1 analiza merytoryczna dokumentacji technicznej celem właściwej realizacji pod względem kolejności robót,zastosowanych materiałów i rozwiązań technicznych, 6.2 nadzór nad zgodnością wykonawstwa z dokumentacją projektową, pozwoleniem na budowę, umową o wykonanie robót budowlanych, wymaganiami Zamawiającego oraz obowiązującymi przepisami, wiedzą techniczną i sztuką budowlaną w zakresie rozwiązań funkcjonalno-użytkowych, technicznych, technologicznych i materiałowych, jakości, trwałości i estetyki wykonania, 6.3 kontrola prawidłowości prowadzenia dziennika budowy i dokonywanie w nim wpisów stwierdzających wszystkie okoliczności mające znaczenie dla właściwego procesu budowlanego, 6.4 wyjaśnianie wszelkich wątpliwości natury techniczno-budowlanej związanych z realizacją zadania, mając na uwadze stanowisko i opinię nadzoru autorskiego, 6.5 sprawdzanie jakości wykonanych robót, dostarczanych i wbudowywanych wyrobów, a w szczególności zapobieganiu zastosowania wyrobów budowlanych i materiałów niezgodnych z dokumentacją projektową lub wadliwych oraz nie dopuszczonych do stosowania, 6.6 sprawdzanie i odbiory robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach,pomiarach, sprawdzeniach i odbiorach technicznych, 6.7 opiniowanie – w przypadku propozycji wprowadzenia rozwiązań zamiennych w stosunku do przewidzianych w dokumentacji projektowej w zakresie materiałów, rozwiązań technicznych, technologicznych i użytkowych,jednak o jakości i standardzie nie niższych niż przewidziano w dokumentacji projektowej, 6.8 sprawdzanie i opiniowanie przedstawionych przez wykonawcę harmonogramów rzeczowo – finansowych pod względem technologiczno-organizacyjnym oraz zgodności z planem finansowania inwestycji przez Zamawiającego, 6.9 przedstawianie lub opiniowanie propozycji rozwiązań zamiennych w przypadku niemożności zastosowania rozwiązań występujących w dokumentacji projektowej lub gdy ich zastosowanie jest nieekonomiczne lub nieefektywne w świetle aktualnej wiedzy i zasad sztuki budowlanej, a koszt zastosowania nowych rozwiązań nie zwiększy kosztów zadania z zastrzeżeniem, że każde z rozwiązań musi być zaopiniowane przez nadzór autorski i Zamawiającego, 6.10 sprawdzanie przedstawionych przez wykonawcę dokumentów z prób, testów i sprawdzeń wymaganych przepisami, dotyczących wykonanych robót budowlanych, potwierdzenie prawidłowości ich wykonania,osiągnięcie zakładanych parametrów, ocenę bezpieczeństwa w użytkowaniu, 6.11 inicjowanie i udział w naradach i komisjach technicznych wyznaczonych przez Zamawiającego, 6.12 dokonywanie odbiorów części robót. Szerzej w Rozdziale II pkt 6 SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71247000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: 1.000,00 zł (słownie złotych: jeden tysiąc złotych). 2. Wadium musi być wniesione w jednej lub kilku formach, o których mowa w art. 45 ust. 6 ustawy: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn. Dz.U. z 2016, poz. 359, z późn. zm.)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Rozdział V ust. 1 i ust. 2 SIWZ określa wymagane elementy oferty, które należy złożyć w terminie składania ofert, w tym w szczególności formularz oferty i JEDZ. 2. W celu wykazania braku podstawy do wykluczenia określonej w 24 ust. 1 pkt 23 w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji wykonawca przekazuje oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach