Przetargi.pl
PEŁNIENIE FUNKCJI INWESTORA ZASTĘPCZEGO DLA ZADANIA „BUDOWA KOMENDY POWIATOWEJ PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ W JANOWIE LUBELSKIM WRAZ Z JEDNOSTKĄ RATOWNICZO - GAŚNICZĄ”

Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Janowie Lubelskim ogłasza przetarg

  • Adres: 23-300 Janów Lubelski, Piłsudskiego 58
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 15 8724 340 , fax. 15 8721 182
  • Data zamieszczenia: 2023-06-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Janowie Lubelskim
    Piłsudskiego 58
    23-300 Janów Lubelski, woj. lubelskie
    tel. 15 8724 340, fax. 15 8721 182
    REGON: 830413627
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    PEŁNIENIE FUNKCJI INWESTORA ZASTĘPCZEGO DLA ZADANIA „BUDOWA KOMENDY POWIATOWEJ PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ W JANOWIE LUBELSKIM WRAZ Z JEDNOSTKĄ RATOWNICZO - GAŚNICZĄ”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji inwestora zastępczego przy realizacji następującego zadania inwestycyjnego, tj. „BUDOWY KOMENDY POWIATOWEJ PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ W JANOWIE LUBELSKIM WRAZ Z JEDNOSTKĄ RATOWNICZO - GAŚNICZĄ”.2. Przedmiot zamówienia obejmować będzie świadczenie usług polegających m.in. na: a) czynnościach związanych ze sprawdzeniem i weryfikacją dokumentacji oraz w przypadku konieczności nadzór nad zmianami projektowymi; b) pełnieniu nadzoru nad realizacją ww. robót budowlanych; c) zarządzaniu ww. inwestycją; d) przygotowaniu rozliczenia końcowego ww. zadania;e) pełnieniu nadzoru nad wykonanymi robotami budowlanymi w terminie do dnia uzyskania prawomocnego pozwolenia na użytkowanie;f) analiza i wsparcie prawne w zakresie realizacji zadań inwestycyjnych;g) wykonywanie innych czynności określonych w Załączniku nr 2 – Opis przedmiotu zamówienia.3. Inwestor Zastępczy będzie działał w zakresie uprawnień i obowiązków wynikających z umowy oraz aktualnych przepisów prawa, ze szczególnym uwzględnieniem ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 2351 ze zm). 4. Inwestor Zastępczy będzie wykonywał swoje obowiązki w okresie wykonywania robót budowlanych oraz w okresie gwarancji udzielonej przez Wykonawcę robót budowlanych. W związku z zasadami dotyczącymi finansowania inwestycji, płatności z tytułu wykonania przedmiotowej usługi będą dokonywane wyłącznie w okresie wykonywania robót budowlanych. 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym w szczególności zakres zadań i obowiązków Inwestora zastępczego został określony w Załączniku nr 2 do SWZ. 6. Szczegółowy zakres rzeczowy zadania inwestycyjnego, o którym mowa w pkt 1 został przedstawiony w Załączniku nr 1 do SWZ (dokumentacja projektowa i specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71247000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach