Przetargi.pl
Pielęgnacja, konserwacja i bieżące utrzymanie zieleni w Miejskim Parku Ekologicznym im. W. Puchalskiego w Śremie

Urząd Miejski w Śremie ogłasza przetarg

  • Adres: 63-100 Śrem, pl. 20 Października 1
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. (061) 2835225 w. 104 , fax. 061 2835337
  • Data zamieszczenia: 2010-03-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski w Śremie
    pl. 20 Października 1 1
    63-100 Śrem, woj. wielkopolskie
    tel. (061) 2835225 w. 104, fax. 061 2835337
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.srem.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pielęgnacja, konserwacja i bieżące utrzymanie zieleni w Miejskim Parku Ekologicznym im. W. Puchalskiego w Śremie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamówienie obejmuje wykonanie zadania - pielęgnacja, konserwacja i bieżące utrzymanie zieleni w Miejskim Parku Ekologicznym im. W. Puchalskiego w Śremie. 4.1. Zakres rzeczowy robót: a) bieżące całoroczne utrzymanie czystości i porządku na terenach zielonych tj. oczyszczanie z śmieci, odpadów, chwastów, uprzątanie śniegu, wygrabianie liści oraz ich wywóz wg potrzeb: trawniki - 67 392 m2, łąki - ok. 70 000 m2; b) bieżąca całoroczna pielęgnacja trawników poprzez: koszenie - w okresie wegetacyjnym wraz z wywiezieniem i zagospodarowaniem wykoszonej trawy we własnym zakresie każdorazowo po wykonaniu przycięcia trawy (utrzymanie wysokości trawy w granicach do 8 cm); nawożenie raz w roku - usługa wraz z kosztem zakupu nawozu, zasilanie wszystkich upraw nawozami mineralnymi wieloskładnikowymi NPK, 2,5 kg nawozu na 100 m2. Termin wykonania do 30 kwietnia każdego roku w okresie trwania umowy; nawadnianie w okresie suszy - w okresie od maja do września, wodę zapewnia Wykonawca; dosiewanie traw - usługa wraz z kosztem zakupu siewu trawy w okresie od połowy kwietnia do końca sierpnia. Bezpośrednio przed wykonaniem usługi Zamawiający wskaże miejsce; całoroczne wygrabianie liści - obejmować będzie wygrabianie liści, wywiezienie i zagospodarowanie we własnym zakresie, każdorazowo po wykonaniu wygrabienia (nie dopuszcza się zalegania pryzm liści przez okres dłuższy niż 1 dzień); c) bieżąca całoroczna pielęgnacja kwietników tj. odchwaszczanie, nawożenie, uzupełnienie brakujących roślin, usuwanie przekwitłych kwiatostanów i podlewanie w zależności od potrzeb - ok. 100 m2; d) bieżące i całoroczne wykonywanie zabiegów pielęgnacyjnych na drzewach i krzewach, w szczególności wykonywanie cięć sanitarnych, korekcyjnych, prześwietlających i technicznych drzew, usuwanie połamanych oraz suchych drzew i gałęzi, usuwanie odrostów korzeniowych i pniowych, mechaniczne wzmacnianie drzew-zakładanie wiązań elastycznych w koronach drzew, zdejmowanie zawieszonych gałęzi i konarów w koronach drzew, usuwanie drzew i pni (karpy), usuwanie drzew z frezowaniem pniaków (28 pniaków do sfrezowania), usuwanie samosiewów, pocięcie drzew na klocki, wywóz gałęzi (zrębowanie gałęzi) i wywóz pociętych na klocki drzew, uzupełnianie drzewostanu - sadzenie drzew, krzewów, pnączy i bylin, sianie trawy, przygotowywanie terenu pod sadzenia i siew (koszty ewentualnej wycinki drzew i krzewów w parku ponosić będzie Wykonawca); e) przeprowadzanie wycinki drzew i krzewów oraz usuwanie wiatrołomów z terenu parku; f) całoroczne utrzymanie czystości i porządku w ciągach alejek parkowych tj. odchwaszczanie, odśnieżanie i zabezpieczenie przed gołoledzią - zimowe utrzymanie alejek (oczyszczanie alejek ze śniegu, lodu, błota), śliskość na ciągach pieszych winna być usuwana przede wszystkim przy użyciu piasku, zamiatanie i usuwanie zanieczyszczeń, przycinanie brzegów alejek (ścieżki ziemne - 13 583 m2), oraz wyrównywanie nawierzchni dla ułatwienia spływu wód opadowych, likwidowanie zastoisk wody, usuwanie zarastania brzegów nawierzchni w przypadku braku obrzeży trawnikowych, wyrównywanie, poziomowanie i wymiana uszkodzonych obrzeży trawnikowych, krawężników, utrzymanie i remonty nawierzchni żwirowej w alejkach (należy uzupełnić żwirem wszelkie doły, koleiny, wyrównać i ubić mechanicznie); g) przygotowanie terenów zieleni do okresu zimowego tj. kopcowanie w przypadkach koniecznych drzew i krzewów; h) porządkowanie terenów zieleni po okresie zimowym tj. wygrabianie liści i zanieczyszczeń, rozgrabianie kopczyków zabezpieczających roślinność w okresie zimowym; i) bieżące naprawy i uzupełnianie ubytków, mycie i malowanie ławek parkowych 1 raz w roku; j) całoroczne usuwanie śmieci z koszy parkowych - opróżnianie odbywa się w zależności od potrzeb, częstotliwość opróżniania uzależniona jest tylko i wyłącznie od stanu ich zapełnienia; k) bieżące naprawy, mycie i dezynfekcja koszy parkowych w zależności od potrzeb; l) przeprowadzenie przeglądu wszystkich koszy z terenu parku 1 raz w roku z udziałem Zamawiającego, celem ustalenia ich stanu ilościowego i stanu technicznego; m) prowadzenie na bieżąco rejestru ilości koszy i ławek znajdujących się na terenie parku z określeniem ich lokalizacji; n) podejmowanie działań w przypadku stwierdzenia aktów wandalizmu (tj. ponowne ustawienie przewróconych koszy, pozbieranie wysypanych odpadów oraz zgłoszenie tego faktu Zamawiającemu i powiadomienie odpowiednich służb - Policji, Straży Miejskiej, zgłaszanie Zamawiającemu faktu zaginięcia ławek i koszy lub zmiany lokalizacji); o) utrzymanie czystości i porządku wokół kamienia upamiętniającego powstanie NSZZ SOLIDARNOŚĆ przy Alei Solidarności, dekorowanie w okresie świąt o charakterze miejskim i państwowym zniczami i wiązankami, usuwanie na bieżąco powstających na nim zanieczyszczeń w tym: plam, napisów itp., oczyszczanie terenu wokół kamienia przed i po uroczystościach np. usuwanie wypalonych zniczy i suchych wiązanek kwiatów, pielęgnacja istniejących nasadzeń wokół kamienia; p) utrzymanie czystości i porządku wokół kamienia postawionego przez ZHP w parku (koszenie trawy wokół kamienia); q) bieżące uzupełnianie podpór do drzewek, krzewów i roślin pnących; r) obsadzanie materiałem roślinnym (drzewa, krzewy, kwiaty) zakupionym przez Zamawiającego w miejscach wskazanych przez Zamawiającego; s) utrzymywanie czystości, porządku i konserwacja urządzeń zabawowych oraz terenu wokół nich - ok. 3 000 m2 w tym dbałość o estetykę i stan techniczny urządzeń, wymiana piasku w piaskownicy min. 2 razy w roku oraz bieżące uzupełnianie (płukany piasek frakcji 0,2 mm lub żwirek 2-8 mm); t) utrzymywanie i bieżące naprawy urządzeń zabawowych i innych urządzeń małej architektury (z wyłączeniem oświetlenia parkowego) znajdujących się na terenie parku; u) utrzymanie znajdującego się na terenie parku użytku ekologicznego bagienko tj. oczyszczanie lustra wody z nieczystości wraz z wywozem tych nieczystości, zbieranie śmieci wokół stawku, koszenie wzdłuż ścieżki prowadzącej do stawku, usuwanie nadmiaru rozrośniętej trzciny wokół stawku; v) prowadzenie ewidencji zieleni miejskiej tj. nanoszenie wszelkich zmian i przedstawianie kart ewidencyjnych na żądanie Zamawiającego; w) konserwacja istniejącego cieku wodnego w parku od strony ul. Kilińskiego. Prace wymienione w pkt d) dotyczące sfrezowania 28 pniaków należy wykonać w terminie do 31 maja 2010 r. 4.2. Materiały niezbędne do wykonania zadania zabezpiecza wykonawca, których wartość należy wkalkulować w ofercie przetargowej. 4.3. W oferowanej cenie należy również uwzględnić wszelkie czynności i koszty wynikające z technologii robót, związane z realizacją zadania, a niewymienione w specyfikacji (m.in. zakup niezbędnego sprzętu, wywóz odpadów na składowisko, ubezpieczenie OC wykonywanej działalności).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 773130007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany do wniesienia wadium do dnia 19 marca 2010 r. do godz. 900 w wysokości 2.000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych 00/100). Wadium należy wnieść w pieniądzu na konto Urzędu Miejskiego w Śremie: SBL Śrem 29 1610 1188 0013 0521 2000 0004 Zamawiający dopuszcza również wniesienie wadium w formach wskazanych w art. 45 ust. 6 Prawa zamówień publicznych. Oryginał dowodu wniesienia wadium w formie innej niż pieniężna należy złożyć w Pionie Zarządzania Finansami Gminy, pok. nr 9 do dnia 19 marca 2010 r. godz. 845, a potwierdzoną kopię należy załączyć do oferty lub dostarczyć przed otwarciem ofert. Oferta, która nie będzie zabezpieczona akceptowaną formą wadium zostanie przez Zamawiającego odrzucona a Wykonawca wykluczony z udziału w postępowaniu. Zwrot oraz zatrzymanie wadium następuje zgodnie z art. 46 Prawa zamówień publicznych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.srem.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach