Centrum Edukacji i Inicjatyw Kulturalnych w Olsztynie ogłasza przetarg
- Adres: 10-233 Olsztyn, ul. Parkowa
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Telefon/fax: tel. 89 513 17 31, , fax. 89 526 89 99
- Data zamieszczenia: 2020-04-23
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Centrum Edukacji i Inicjatyw Kulturalnych w Olsztynie
ul. Parkowa 1
10-233 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie
tel. 89 513 17 31, , fax. 89 526 89 99
REGON: 51098306000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: https://bipceik.warmia.mazury.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Pełnienie usługi Nadzoru inwestorskiego dla inwestycji polegającej na remoncie i modernizacji budynku CEiIK przy ul. Kościńskiego w Olsztynie (Bryła C) - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia usługa pełnienia Nadzoru inwestorskiego dla inwestycji polegającej na remoncie i modernizacji budynku CEiIK przy ul. Kościńskiego w Olsztynie (Bryła C), obejmującej: 1) Modernizację budynku wraz z robotami niezbędnymi przy realizacji zadania – Termomodernizacja budynku CEiIK (Obejmująca projekt dofinansowany z RPO WiM na lata 2014-2020 „Remont i modernizacja budynku CEiIK przy ul. Kościńskiego w Olsztynie (Bryła C) – termomodernizacja”. 2) Roboty budowlane w celu modernizacji budynku inne, które nie są objęte zakresem termomodernizacji z ppkt 1). 3) Dostawy wyposażenia, montaż i uruchomienie urządzeń, sprzętu, systemu elektroakustycznego, kinotechnicznego, oświetlenia sceny oraz widowni. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71520000-9
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium . 2. Ustala się wadium w kwocie 5 000,00zł. (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100). 3. Wykonawca wnosi wadium: - w pieniądzu, poleceniem przelewu na rachunek bankowy Zamawiającego: 45 1540 1072 2107 5013 1397 0040. - w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zobowiązaniem pieniężnym. - w gwarancjach ubezpieczeniowych. - w gwarancjach bankowych. - w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310 ze zm.) sposób przekazania: przed upływem terminu składania ofert. Przy czym za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku Zamawiającego. 4. Dokument potwierdzający wniesienie wadium należy dołączyć do oferty.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w powyższym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny;
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dokumenty potwierdzające brak podstaw wykluczenia i spełniana warunków: 1.1. Oświadczenie Wykonawcy wykazujące brak podstaw do wykluczenia, które stanowi załącznik nr 3 do SIWZ. 1.2. Oświadczenie Wykonawcy potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu, które stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. 1.3. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, jeżeli Wykonawcy złożyli odrębne oferty, oferty częściowe, wykonawca składa w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego, informacji o których mowa w art. 86 ust. 3. Zamawiający niezwłocznie po otwarciu ofert zamieści te informacje na stronie internetowej. 1.4. W celu potwierdzenia spełniania warunku dot. doświadczenia wymagane jest złożenie wykazu wykonanych usług, którego wzór stanowi załącznik nr 7 do SIWZ. 1.5. W celu potwierdzenia spełniania warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, które będą uczestniczyć w wykonaniu niniejszego zamówienia wymagane jest złożenie wykazu osób, którego wzór stanowi załącznik nr 8 do SIWZ wraz z potwierdzeniem należytego wykonania usług. 1.6. Dowód wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestycyjnego dla inwestycji Budowa oczyszczalni ścieków w Gminie Grodziczno – etap I realizowanej w formule „zaprojektuj i wybuduj”
Dodano: 2024-04-16 - Nadzór inwestorski dla zadań polegających na modernizacji ulic powiatowych w Gołdapi
Dodano: 2024-04-02 - Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad realizacją zadania pn.: Uzbrojenie terenów przemysłowych w miejscowości Szymany
Dodano: 2023-07-04 - Pełnienie nadzoru inwestorskiego dla inwestycji: Przebudowa oczyszczalni ścieków dla aglomeracji Pieniężno
Dodano: 2023-07-04 - Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru nad inwestycją: Rozbudowa i przebudowa budynku magazynowego z przeznaczeniem na hale sportową dla SOSW im. K. Maltańskich w Bartoszycach
Dodano: 2023-06-30 - Postępowanie na wykonanie usługi nadzoru inwestorskiego dla inwestycji pn.: "Zaprojektowanie i wykonanie nadbudowy i przebudowy budynku WSSE w Olsztynie w celu utworzenia laboratorium klasy BSL 3".
Dodano: 2023-06-10 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego dla zadania inwestycyjnego - modernizacja i rozbudowa gospodarki wodno – ściekowej w Gminie Biała Piska w formule zaprojektuj i wybuduj
Dodano: 2023-04-03 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru nad realizacją zadania pn.: Modernizacja budynków użyteczności publicznej w Wilczętach z zagospodarowaniem terenu wokół i wymianą źródła ciepła na zeroemisyjne
Dodano: 2023-03-14 - Usługa inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania polegającego na rozbudowie Szpitala w Ostródzie na potrzeby Izby Przyjęć, Zespołu Pracowni oraz Oddziału Chirurgii Urazowo-Ortopedycznej
Dodano: 2022-08-29 - Usługa nadzoru inwestorskiego nad rob. budowlanymi w ramach zadania „Budowa budynku zakwat. osadzonych tzw. domu przejściowego wraz z infrastrukturą tow. na terenie OZ AŚ w Olsztynie ul. Opolska 42"
Dodano: 2022-07-12