Przetargi.pl
Przebudowa drogi ul. A. Asnyka i M. Reja

Gmina Susz ogłasza przetarg

  • Adres: 14-240 Susz, ul. Wybickiego
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 552 786 015 , fax. 552 786 222
  • Data zamieszczenia: 2020-04-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Susz
    ul. Wybickiego 6
    14-240 Susz, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 552 786 015, fax. 552 786 222
    REGON: 53030100000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: ww.bip.susz.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa drogi ul. A. Asnyka i M. Reja
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja robót budowlanych pn.: „Przebudowa drogi ul. A. Asnyka i M. Reja”. Przedmiot zamówienia nazwany jest w dalszej części Instrukcji dla Wykonawców „obiektem” lub „przedmiotem zamówienia”. 2. Opis przedmiotu zamówienia na zadanie pn.: „Przebudowa drogi ul. A. Asnyka i M. Reja” obejmuje: 1) ROBOTY PRZYGOTOWAWCZE Roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych - trasa drogi w terenie równinnym - granice, pkt główne, repery, wytyczenie obiektu, obsługa w trakcie budowy i pomiar powykonawczy, oraz wytyczenia energetyczne – 0,25 km; Mechaniczne karczowanie gęstych krzaków – 0,10 ha; Oczyszczenie terenu z pozostałości po wykarczowaniu (gałęzie, korzenie i kora bez wrzosu) z wywiezieniem (miejsce odwozu staraniem wykonawcy) – 180,0 m2; 2) KANALIZACJA DESZCZOWA - rurociagi, studnie, wpusty Wykopy oraz przekopy wykonywane na odkład w gruncie kat.III – 598,20 m3; Kanały rurowe - podłoża z materiałów sypkich o grub.20 cm – 130,75 m2; Studzienki ściekowe z gotowych elementów betonowe o śr. 500 mm z osadnikiem bez syfonu z pierścieniem odciążającym i kratą klasy D400 – 6 szt.; Studnie rewizyjne z kręgów betonowych o śr. 1200 mm w gotowym wykopie o głębokości 3 m z pierściniem odciążajacym i włazem kl. D400 - [0.5 m] stud.—10; Podłącz.instalacji do sieci kanalizacyjnej - przykanaliki o śr. 160 mm – 58,0 m; Kanały z rur PVC łączonych na wcisk o śr. zewn. 200 mm – 132 m; Kanały z rur PVC łączonych na wcisk o śr. zewn. 250 mm – 71,50 m; Próba szczelności kanałów rurowych o śr.nominalnej 160 - 250mm -261,50 m; Zasypywanie wykopów liniowych o ścianach pionowych głębokości do 3.0 m i szerokości 0.8-1.5 m; kat. gr. III-IV – 568,115 m3; Wyloty - ścianki czołowe dla rur o śr. 315 cm wraz z zabezpieczeniem kratą – 19 szt.; Przebicie otworów w płytach, belkach, ścianach i innych - objętość otworu do 0.015 m3 - przejęcie przez ściany studni – 19 szt.; Zagęszczenie zasypu wykopów zagęszczarkami; grunty sypkie kat. I-III – 568,115 m3; Roboty ziemne wykon.koparkami w gr.kat.III z transp.urobku samochod.samowyładowczymi - wywóz pozostałej ziemi z wykopów – 30,085 m3; 3) JEZDNIA O NAWIERZCHNI Z KOSTKI BETONOWEJ - Roboty podstawowe, w-wy odsączające, krawężniki, podbudowy z betonu, nawierzchnie z kostki betonowej Mechaniczne wykonanie koryta na całej szerokości jezdni i chodników w gruncie kat. I-IV głębokości 45 cm – 1522,23 m2; Roboty ziemne wykon.koparkami w gr.kat.III z transp.urobku samochod.samowyładowczymi - wywóz pozostałej ziemi z wykopów (miejsce wywozu wskaże inwestor) – 685,004 m3; Wykonanie i zagęszczenie mechanicze warstwy odsączającej w korycie lub na całej szerokości drogi - grubość warstwy po zag. 20 cm – 1447,41 m2; Ława pod krawężniki zwykłe i najzdowe betonowa z oporem - beton C12/15 – 42,107 m3; Krawężniki betonowe wtopione o wymiarach 15x22 cm na podsypce cementowo-piaskowej 1:4 – 513,5 m; Podbudowa betonowa Rm=6-9MPa z dylatacją - grubość warstwy po zagęszczeniu 20 cm – 1372,59 m2; Pielęgnacja piaskiem z polewaniem wodą podbudowy betonowej – 1372,59 m2; Nawierzchnie z kostki brukowej betonowej grubość 8 cm na podsypce piaskowej gr. 4 cm - 100% kolor szary - wraz z regulacją urządzeń – 1372,59 m2; Regulacja pionowa studzienek dla włazów kanałowych z montażem pierścieni odciążających i wymianą pokryw na żeliwne klasy D 400 – 1 szt.; 4) CHODNIKI, DOJŚCIA I ZJAZDY DO POSESJI Z KOSTKI BETONOWEJ Roboty podstawowe, w-wy odsączające, krawężniki, obrzeża, podbudowy betonowe, nawierzchnie z kostki betonowej Mechaniczne wykonanie koryta na całej szerokości jezdni i chodników w gruncie kat. I-IV głębokości 30 cm – 906,45 m2; Roboty ziemne wykon.koparkami w gr.kat.III z transp.urobku samochod.samowyładowczymi - wywóz pozostałej ziemi z wykopów (miejsce wywozu wskaże inwestor) – 271,935 m3; Wykonanie i zagęszczenie mechanicze warstwy odsączającej w korycie lub na całej szer. chodników i dojść do posesji - grub.warstwy po zag. 15 cm – 828,90 m2; Ława pod obrzeża betonowa z oporem - beton C12/15 – 16,10 m3; Obrzeża betonowe o wymiarach 30x8 cm na podsypce cementowo-piaskowej 1:4 gr. 4 cm z wypełnieniem spoin zaprawą cementową – 402,50 m; Podbudowa betonowa Rm=6-9MPa z dylatacją - grubość warstwy po zagęszczeniu 15 cm – 701,125 m2; Podbudowa betonowa Rm=6-9MPa z dylatacją - grubość warstwy po zagęszczeniu 20 cm – 82,50 m2; Pielęgnacja piaskiem z polewaniem wodą podbudowy betonowej – 866,125 m2; Nawierzchnie z kostki brukowej betonowej grubość 6 cm na podsypce cementowo - piaskowej 1:4 gr. 4 cm - 20% kolor czerwony, 80% kolor szary - chodnik - wraz z regulacją urządzeń – 701,125 m2; Nawierzchnie z kostki brukowej betonowej grubość 6 cm na podsypce cementowo - piaskowej 1:4 gr. 4 cm - 100% kolor czerwony wraz z regulacją urządzeń – 82,50 m2; 5) BUDOWA OŚWIETLENIA ULICZNEGO 5.1/ Roboty ziemne: Wytyczenie i obsługa geodezyjna – 1 kpl. Kopanie rowów dla kabli o głębokości do 0.8 m i szer. dna do 0.6 m w gruncie kat. III-IV -239 m; Wykopy o głębok.do 1.5 m w gruncie kat. III wraz z zasypaniem dla słupów elektroenergetycznych linii napowietrznych niskiego napięcia – 1,92 m3; Nasypanie warstwy piasku gr. 10 cm na dnie rowu kablowego o szerokości do 0.4 m -7,17 m; Mechaniczne zasypywanie rowów dla kabli o głębokości do 0.8 m i szer. dna do 0.4 m w gruncie kat. I-II – 239,00 m; 5.2/ Roboty kablowe: Rury ochronne (osłonowe) z PE, PCW, PP o śr. nom. 110 mm – SRS – 57,00 m; Układanie kabli o masie do 1.0 kg/m w rowach kablowych ręcznie – 239,00 m; Układanie bednarki w rowach kablowych - bednarka do 120 mm2 - bednarka FeZn 25x4mm – 239,00 m; Ręczne układanie folii na kablu – budowa – 239,00 m; Łączenie przewodów instalacji odgromowej lub przewodów wyrównawczych z bednarki o przekroju do 120 mm2 w wykopie – 16 szt.; Podłączenie przewodów pojedynczych o przekroju żyły do 50 mm2 pod zaciski lub bolce – 32 szt. żył; 5.3/ Montaż i stawianie słupów oświetleniowych: Montaż i stawianie słupów oświetleniowych o masie do 100 kg - słupy stalowe sześciokątne h=7m na fundamencie F100/200 – 8 szt.; Montaż wysięgników rurowych o ciężarze do 15 kg na słupie -8 szt.; Montaż przewodów do opraw oświetleniowych - wciąganie w słupy, rury osłonowe i wysięgniki przy wysokości latarń do 10 m – 8 kp. przew.; Montaż opraw oświetlenia zewnętrznego na słupie - oprawy typu LED o mocy 35W – 8 szt.; Montaż bezpiecznika BiWts 2A -8 szt.; Montaż konstrukcji stalowych i osprzętu linii napowietrznej nn - ogranicznik przepięć -8 szt.; Montaż uziomów lub przewodów uziemiających w gruncie kat.III -6 m; Uziomy ze stali profilowanej miedziowane o długości 3 m (metoda wykonania udarowa) - grunt kat.III -2 szt.; Podłączenie przewodów pojedynczych o przekroju żyły do 2.5 mm2 pod zaciski lub bolce -48 szt. żył; 5.4/ Roboty pomiarowe: Badanie linii kablowej N.N.- kabel 4-żyłowy – 8 odc.; Sprawdzenie i pomiar 3-fazowego obwodu elektrycznego niskiego napięcia – 1 pomiar; Sprawdzenie samoczynnego wyłączania zasilania (pierwsza próba) – 1 prób.; Sprawdzenie samoczynnego wyłączania zasilania (następna próba) -8 prób.; 5.5/ SZAFA OŚWIETLENIA ULICZNEGO: 5.5.1. Montaż szafy sterującej oświetleniem: Złącza kablowe - montaż szafy oświetleniowej zasilająco-sterowniczej przy słupie z kompletnym wyposażeniem wg. projektu – 1 kpl. 6) ROBOTY WYKOŃCZENIOWE Słupki do znaków drogowych z rur stalowych o śr. 70 mm -2 szt.; Przymocowanie tablic znaków drogowych zakazu, nakazu, ostrzegawczych, informacyjnych o powierzchni ponad 0.3 m2 - znaki zgodnie z zestawienieniem stałej organizacji ruchu – 2 szt.; Ręczne plantowanie powierzchni gruntu rodzimego kat.I-III -249,40 m2; Humusowanie terenu z obsianiem trawą przy grubości warstwy humusu 5 cm oraz pielęgnacją przez okres gwarancji jakim będzie objęta inwestycja – 249,40 m2; 3. Kody dotyczące przedmiotu zamówienia określone we Wspólnym Słowniku Zamówień: CPV: 45233120-6, 45231000-5, 45316110-9 4. Zgodnie z art. 36b ustawy Pzp Wykonawca zobowiązany jest przedstawić w ofercie część zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom, lub podania przez wykonawcę nazw (firm) podwykonawców, na których zasoby wykonawca powołuje się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 - wypełniając wzór nr 4b do siwz jeżeli wykonawca przewiduje udział podwykonawców. 5. Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, wykonawca jest obowiązany wykazać zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. 6. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia na podstawie dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, ustaleń ze SIWZ, zgodnie z obowiązującymi przepisami szczegółowymi i sztuką budowlaną, zapewni pełną obsługę geodezyjną oraz minimum 50 miesięczny okres gwarancji. 7. Zamawiający wymaga zgodnie z art. 29 ust. 3a pzp zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia: roboty przygotowawcze, kanalizacja deszczowa, roboty podstawowe, warstwy odsączające, krawężniki, obrzeża, podbudowy z betonu, nawierzchnie z kostki, roboty kablowe, montaż i stawianie słupów oświetleniowych. Roboty pomiarowe, montaż szafy sterującej oświetleniem w ramach zadania „Przebudowa drogi ul. A. Asnyka i M. Reja” 8. Zastosowanie w dokumentacji projektowej, oraz w innych dokumentach, wszelkich znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę ma na celu wyłącznie wskazanie oczekiwanych przez Zamawiającego parametrów technicznych i jakościowych. W takim przypadku Wykonawca może zaoferować produkty „równoważne” pod warunkiem, że ofertowane produkty posiadają parametry techniczne i jakościowe co najmniej takie same, jak wskazane w dokumentacji projektowej lub w innych dokumentach. Wykonawca, który oferuje produkty równoważne jest obowiązany wykazać, że produkty te spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 9. Przedmiot zamówienia musi spełniać wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych lub projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników oraz określone we właściwym akcie prawa Unii Europejskiej. 10. Wykonawca lub/i wskazany przez niego Podwykonawca zobowiązuje się do tego, by wszyscy pracownicy wykonujący następujące roboty: roboty przygotowawcze, kanalizacja deszczowa, roboty podstawowe, warstwy odsączające, krawężniki, obrzeża, podbudowy z betonu, nawierzchnie z kostki, roboty kablowe, montaż i stawianie słupów oświetleniowych. Roboty pomiarowe, montaż szafy sterującej oświetleniem w ramach zadania „Przebudowa drogi ul. A. Asnyka i M. Reja” w ramach niniejszego zamówienia byli w okresie realizacji umowy zatrudnieni na podstawie umowy o pracę w rozumieniu art. 22 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. -Kodeks pracy (Dz. U. z 2019 r., poz. 1040 z późn. zm.). 11. W celu potwierdzenia spełnienia wymogu, o którym mowa wyżej, Wykonawca lub/i wskazany przez niego Podwykonawca, zobowiązany jest złożyć przed rozpoczęciem robót budowlanych, nie później niż w terminie 10 dni od dnia podpisania umowy, oświadczenie o wykonywaniu wskazanych przez Zamawiającego czynności przez osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę w rozumieniu art. 22 Kodeksu Pracy. 12. Za niedopełnienie wymogu zatrudnienia pracowników świadczących usługi na podstawie umowy o pracę w rozumieniu art. 22 Kodeksu Pracy, Wykonawca zapłaci Zamawiającemu kary umowne w wysokości kwoty minimalnego wynagrodzenia za pracę, ustalonego na podstawie przepisów o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (obowiązujących w chwili stwierdzenia zatrudnienia pracowników świadczących usługi na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów Kodeksu Pracy) oraz liczby miesięcy w okresie realizacji umowy, w których nie dopełniono przedmiotowego wymogu - za każdą osobę poniżej liczby wymaganych pracowników świadczących usługi na podstawie umowy o pracę wskazanej przez Wykonawcę w złożonym oświadczeniu. 13. Zamawiający jest uprawniony do odstąpienia od Umowy, jeżeli Wykonawca, pomimo wezwania Zamawiającego, nie złoży oświadczenia, o którym mowa w punkcie 12, w terminie 7 dni od dnia otrzymania wezwania 14. Zamawiający ma prawo do dokonania kontroli w zakresie określonym w art. 36 ust. 8a ustawy Pzp. 15. Realizacja zamówienia podlega prawu polskiemu, w tym w szczególności ustawie z dnia 7 lipca1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2019 r. poz. 1186 z późn. zm.). 16. Zamawiający informuje, że na etapie składania ofert nie żąda przedłożenia kosztorysu ofertowego wg załączonego do SIWZ przedmiaru robót. Przedmiotowy kosztorys ofertowy wybrany Wykonawca będzie zobowiązany przedłożyć przed podpisaniem umowy. 17. Przedmiotem niniejszego postępowania nie jest zawarcie umowy ramowej. 18. Zamawiający nie dopuszcza i nie przewiduje składania ofert wariantowych. 19. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 20. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 / 7.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233120-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem udziału w postępowaniu przetargowym jest wniesienie wadium w wysokości: 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100) w terminie przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium może być wniesione w następującej formie: 1) Pieniądzu - przelewem na konto zamawiającego: - Bank Spółdzielczy w Suszu Nr 81 8320 0005 0000 0114 2000 0030 z adnotacją - Wadium na „Przebudowa drogi ul. A. Asnyka i M. Reja”” - o uznaniu przez zamawiającego, że wadium w pieniądzu wpłacono w terminie decyduje data wpływu środków na rachunek zamawiającego. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne jeżeli znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego, przed upływem terminu (godziny) składania ofert. 2) Poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym 3) Gwarancji bankowej 4) Gwarancji ubezpieczeniowej 5) Poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.) 3. W zależności od wybranej formy wadium (ust.2 pkt 2-5) - zaleca się kserokopię dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium dołączyć do oferty, a oryginał złożyć w siedzibie Zamawiającego w kasie zamawiającego pok. 109 (Pn, wt., czw., piąt. 7.00 - 14.00, śr. 8.00-14.00) 4. Gwarancja bankowa lub ubezpieczeniowa, stanowiąca formę wniesienia wadium, winna spełniać co najmniej następujące wymogi (pod rygorem wykluczenia wykonawcy): 1) ustalać beneficjenta gwarancji, tj. Gminę Susz reprezentowaną przez Burmistrza Susza, 2) określać kwotę gwarantowaną w zł (ustaloną w SIWZ), 3) określać termin ważności (wynikający z SIWZ), 4) określać przedmiot gwarancji (wynikający z SIWZ), 5) musi zawierać klauzule gwarantujące bezwarunkową wypłatę na rzecz zamawiającego w przypadku wystąpienia okoliczności wymienionych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Pzp tj. być gwarancją nie odwoływalną, bezwarunkową, płatną na każde żądanie do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w następujących okolicznościach: a) gdy wykonawca odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się nie możliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy; (art. 46 ust.5 ustawy pzp) 6) być gwarancją nie odwoływalną, płatną na każde żądanie do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w przypadku gdy wykonawca w odpowiedzi na wezwanie zamawiającego, o którym mowa w art. 26 ust.3 ustawy Prawo zamówień publicznych, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie (art.46 ust.4a ustawy pzp). 7) Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację, np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). 5. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 6. Wadium musi obejmować cały okres związania z ofertą. 7. Wykonawca, którego oferta nie będzie zabezpieczona wadium wniesionym we właściwej formie, terminie i kwocie zostanie wykluczony z przedmiotowego postępowania. 8. Zwrot wadium: 1) Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza; 2) Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie niniejszego zamówienia; 3) Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert; 4) Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. Zaleca się wskazanie w ofercie nr rachunku bankowego, na który należy dokonać zwrotu. 9. Utrata wadium: 1) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa, w art. 26 ust. 3, nie złoży dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba, że udowodni, że wynikało to z przyczyn nieleżących po jego stronie; 2) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Wymagane jest złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust.1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, stanowiące wzór nr 2 formularza oferty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach