Przetargi.pl
Pełnienie usługi Inżyniera Kontraktu przy realizacji inwestycji pn: przebudowa i doposażenie budynku „A” i „B” warsztatów szkolnych wraz z zagospodarowaniem terenu Zespołu Szkół Mechaniczno – Energetycznych w Olsztynie przy ul. Piłsudskiego 61

Gmina Olsztyn ogłasza przetarg

  • Adres: 10101 Olsztyn, pl. Jana Pawła II
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 89 5273111 wew. , 325 , fax. 895 349 375
  • Data zamieszczenia: 2018-02-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Olsztyn
    pl. Jana Pawła II 1
    10101 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 89 5273111 wew. , 325, fax. 895 349 375
    REGON: 51074236200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.olsztyn.eu

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie usługi Inżyniera Kontraktu przy realizacji inwestycji pn: przebudowa i doposażenie budynku „A” i „B” warsztatów szkolnych wraz z zagospodarowaniem terenu Zespołu Szkół Mechaniczno – Energetycznych w Olsztynie przy ul. Piłsudskiego 61
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest: świadczenie usług w zakresie zarządzania, koordynacji, kontroli i nadzoru inwestorskiego nad realizacją umów zawartych w wyniku postępowań o udzielenie zamówienia publicznego na Roboty Budowlane, Usługi i Dostawy realizowanych w ramach projektów dofinansowanych ze środków Unii Europejskiej pn: „Poprawa warunków kształcenia zawodowego w Zespole Szkół Mechaniczno-Energetycznych w Olsztynie poprzez przebudowę i doposażenie budynku „A” warsztatów” i „Przebudowa i doposażenie budynku "B" warsztatów Zespołu Szkół Mechaniczno-Energetycznych w Olsztynie na rzecz Kwalifikacyjnych Kursów Zawodowych” z uwzględnieniem potrzeb rynku pracy” w tym: 1) Nadzór nad realizacją robót budowlanych polegających na przebudowie budynku „A” i „B” warsztatów szkolnych i zagospodarowania terenu Zespołu Szkół Mechaniczno-Energetycznych w Olsztynie przy ul. Piłsudskiego 61. 2) Nadzór nad realizacją zakupu wyposażenia warsztatu „A” i „B” w sprzęt, urządzenia i pomoce naukowe. na podstawie projektów pn. 1) projekt wykonawczy pn.: Przebudowa budynku „A” i „B” warsztatów Zespołu Szkół Mechaniczno-Energetycznych w Olsztynie ul. Piłsudskiego 61, dz. nr 27/3 obr. 74, autorstwa Studio-Projekt Autorska Pracownia Architektoniczna s.c. ul. Jodłowa 7A, 10-164 Olsztyn, 2) projekt wykonawczy pn.: Zagospodarowanie terenu wokół warsztatów szkolnych Zespołu Szkół Mechaniczno-Energetycznych w Olsztynie ul. Piłsudskiego 61, dz. nr 27/3, 27/5, 28/68, 3) 46 obr. 74, autorstwa Studio-Projekt Autorska Pracownia Architektoniczna s.c. ul. Jodłowa 7A, 10-164 Olsztyn, 2. Realizację przedmiotu zamówienia Zamawiający przewiduje w czterech etapach, tj.: 1) Etap I - Nadzór nad realizacją robót budowlanych polegających na przebudowie budynku „A” i „B” warsztatów szkolnych i zagospodarowania terenu Zespołu Szkół Mechaniczno-Energetycznych w Olsztynie przy ul. Piłsudskiego 61 na podstawie zawartej w dniu 05.01.2018r. umowy nr 219/12/2017/211/08 z Wykonawcą robót budowlanych. 2) Etap II - Nadzór nad realizacją zakupu wyposażenia warsztatu „A” i „B” w sprzęt, urządzenia i pomoce naukowe. 3) Etap III - Nadzór w okresie pełnienia zobowiązań gwarancyjnych przez dostawców od dnia bezusterkowego odbioru dostaw . 4) Etap IV- Nadzór w okresie pełnienia zobowiązań gwarancyjnych przez wykonawcę robót budowlanych od dnia bezusterkowego odbioru robót 3. Szczegółowy zakres usługi objętej przedmiotem zamówienia określony został w Opisie Przedmiotu Zamówienia (OPZ) stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71247000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości: 6.500,00 zł. 2.Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku następujących formach, w zależności od wyboru wykonawcy: 1)pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy: Bank PKO BP SA numer konta 81 1020 3541 0000 5602 0290 6683 (w tytule przelewu należy wpisać nazwę postępowania i swój NIP), 2)poręczeniach bankowych lub 3)poręczeniach pieniężnych spółdzielczych kas oszczędnościowo – kredytowych, 4)gwarancjach bankowych, 5)gwarancjach ubezpieczeniowych 6)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2016 poz. 359 ze zm.). 3.Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji powinno być złożone w oryginale i musi obejmować cały okres związania ofertą. Dokument ten powinien być sporządzony zgodnie z obowiązującym prawem i winien zawierać w swej treści: 1)nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji ( Gmina Olsztyn), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, 2)określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją (dokładne określenie nazwy zamówienia)), 3)kwotę zobowiązania, 4)termin ważności gwarancji, 5)nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie gwaranta do zapłaty kwoty gwarancji na każde pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca: a)w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej, b)odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, lub c)nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub d)zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 4.Wadium wniesione w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy musi wpłynąć, najpóźniej przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający będzie uważał za skuteczne wniesienie wadium tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert. Dowód wniesienia wadium może być dołączony do oferty. 5.Wadium wnoszone w innej dopuszczalnej formie niż w pieniądzu należy złożyć w oryginale w ofercie lub poza ofertą (w Wydziale Zamówień Publicznych Urzędu Miasta Olsztyna pok. 402) w terminie przewidzianym na składanie ofert.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 i 1b. ustawy, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 ustawy, Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia zobowiązania tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ oraz złożenia oświadczenia o którym mowa w ust. 2 dotyczącego tego podmiotu. 2. W celu ustalenia punktacji w kryterium oceny ofert pn. „doświadczenie zespołu Kluczowych Specjalistów”, Wykonawca zobowiązany jest złożyć informację o doświadczeniu posiadanym przez Kierownika Zespołu i Inspektora nadzoru robót konstrukcyjno-budowlanych wyznaczonych do realizacji przedmiotowego zamówienia, której wzór stanowi załącznik nr 4 do SIWZ - Informacja o doświadczeniu i kwalifikacjach. 3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia do oferty należy dołączyć dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego oraz złożenia oświadczenia o którym mowa w ust. 2 dotyczącego każdego z wykonawców występujących wspólnie. 4. Do oferty należy dołączyć dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty względnie innych dokumentów składanych wraz z ofertą chyba, że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (t.j. Dz.U. z 2017 poz. 570 z późn. zm.), a Wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty. 5. W przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio z dokumentów wymienionych w ust. 3 do oferty należy dołączyć również stosowne pełnomocnictwo (a).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach