Przetargi.pl
Pełnienie usługi Inżyniera Kontraktu na zadaniu inwestycyjnym pn. Odbudowa układu urbanistycznego Miasta Tolkmicko ETAP I Odbudowa Ratusza Miejskiego realizowanego w systemie zaprojektuj i zbuduj

Urząd Miasta i Gminy Tolkmicko ogłasza przetarg

  • Adres: 82-340 Tolkmicko, ul. Portowa 2
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 055 2316121 , fax. 055 2316127
  • Data zamieszczenia: 2012-04-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta i Gminy Tolkmicko
    ul. Portowa 2 2
    82-340 Tolkmicko, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 055 2316121, fax. 055 2316127
    REGON: 00052752300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://tolkmicko-umig.bip-wm.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie usługi Inżyniera Kontraktu na zadaniu inwestycyjnym pn. Odbudowa układu urbanistycznego Miasta Tolkmicko ETAP I Odbudowa Ratusza Miejskiego realizowanego w systemie zaprojektuj i zbuduj
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zarządzanie projektem budowlanym w FAZIE PRZED REALIZACĄ ROBÓT BUDOWLANYCH weryfikacja programu funkcjonalno użytkowego dokumentacji koncepcyjnej przedsięwzięcia budowlanego będącej w posiadaniu Zamawiającego pod kątem jej zgodności z uwarunkowaniami formalno prawnymi procesu inwestycyjnego i oczekiwaniami funkcjonalno użytkowymi Zamawiającego w tym weryfikacja pod kątem stawianych wymagań technicznych ekonomicznych architektonicznych materiałowych i funkcjonalnych jako podstawa merytoryczna opisu przedmiotu zamówienia na wybór wykonawcy na zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych inicjowanie zmian, uzupełnień i innych niezbędnych czynności dotyczących dokumentacji koncepcyjnej przedsięwzięcia budowlanego w celu jej dostosowania do bieżących uwarunkowań formalno prawnych procesu inwestycyjnego i oczekiwań funkcjonalno użytkowymi Zamawiającego koordynacja procesem wprowadzania zmian i lub uzupełnień w dokumentacji koncepcyjnej przedsięwzięcia budowlanego rekomendacja Zamawiającemu zweryfikowanej i uzupełnionej dokumentacji koncepcyjnej przedsięwzięcia budowlanego do akceptacji, zatwierdzenia i wykorzystania do potrzeb procesu kontraktowania budowlanego obsługa procesu kontraktowania wszystkich robót i usług przewidzianych w ramach efektywnej realizacji przedsięwzięcia inwestycyjnego a w tym sporządzenia projektu specyfikacji istotnych warunków zamówienia SIWZ zgodnie z wymogami Ustawy PZP w tym w szczególności opisu przedmiotu zamówienia na bazie aktualnych dokumentów merytorycznych i formalnoprawnych zatwierdzonych przez Zamawiającego projektu warunków udziału w postępowaniu projektu istotnych postanowień umowy wzór umowy sporządzanie projektu odpowiedzi na ewentualne pytania zadane przez wykonawców uczestniczących w postępowaniu przetargowym sporządzenie projektu ewentualnych zmian treści SIWZ udział u boku Zleceniodawcy w procedurze publicznego otwarcia ofert czynny udział w postępowaniu przetargowym w charakterze biegłych w tym sporządzenie audytu złożonych w postępowaniu ofert wykonawców ubiegających o zamówienie publiczne sporządzenie projektu wezwań o uzupełnienie przez wykonawców ewentualnie brakujących błędnych wadliwych dokumentów ofertowych sporządzenie projektu wszelkich niezbędnych pism i zawiadomień wymaganych ustawą PZP w tym sporządzenia projektu zawiadomienia o wyborze oferty najkorzystniejszej sporządzenie ostatecznego tekstu aktu umowy z wybranym wykonawcą sporządzenie projektu ogłoszenia o udzieleniu zamówienia prowadzenie na bieżąco od momentu wszczęcia postępowania do jego zakończenia protokołu postępowania zgodnie z wymaganiami ustawy PZP przygotowanie projektu pism na ewentualne wystąpienia wykonawców związane ze środkami ochrony prawnej nadzór nad procesem projektowania budowlanego a w tym koordynacja procesem formułowania przez Zamawiającego szczegółowych wytycznych techniczno technologicznych a koordynacja procedurą uzgodnień formalno prawnych stron kontraktu budowlanego w zakresie projektowania budowlanego bieżący monitoring prac projektowych bieżąca sprawozdawczość o przebiegu i zaawansowaniu prac projektowych inicjowanie i kreatywny udział w naradach roboczych stron zaangażowanych w prace projektowe merytoryczne wsparcie Zamawiającego w rozwiązywaniu spraw problemowych dotyczących procesu projektowania inwestycji koordynacja procedurą akceptacji odbioru prac projektowych Zarządzanie projektem budowlanym w FAZIE REALIZACJI ROBÓT BUDOWLANYCH opracowanie wzoru dokumentów roboczych procesu budowlanego i uzyskanie akceptacji Zamawiającego, a w konsekwencji ich wdrożenie do obiegu formalnego inwestycji koordynacja procedurą przekazywania terenu budowy koordynacja usługą nadzoru inwestorskiego egzekwowanie od projektanta członka zespołu wykonawcy kontraktu budowlanego efektywnej usługi nadzoru autorskiego organizowanie i prowadzenie narad budowy, w których uczestniczą strony kontraktu i lub uczestnicy procesu budowlanego tj. pełnomocni przedstawiciele Zamawiającego i wykonawcy robót budowlanych kierownik budowy kierownicy robót, inspektorzy nadzoru inwestorskiego i projektanci ustalenia, których będą miały odzwierciedlenie w stosownych protokołach bieżące dokumentowanie procesu inwestycyjnego, umożliwiające Zamawiającemu precyzyjną kontrolę nad jego przebiegiem - w zakresie i formie umożliwiającej: precyzyjny monitoring rzeczywistego zaawansowania rzeczowo finansowego robót na zadaniu, w każdym momencie realizacji inwestycji, jednakże nie rzadziej niż 1 raz na miesiąc kalendarzowy jakości i terminowości realizacji robót na zadaniu jakości i terminowości świadczenia przez projektanta usługi nadzoru autorskiego zakresu i sposobu rozwiązywania bieżącej problematyki technicznej i organizacyjnej procesu budowlanego precyzyjną kwalifikację rzeczywistego wymiaru zaawansowania rzeczowo-finansowego robót na zadaniu w układzie wymaganych kategorii kosztowych rozliczenie pomocowych i budżetowych środków finansowych przeznaczonych na realizację inwestycji archiwizacja duplikatów kopii wszystkich dokumentów procesu budowlanego realizowanego w ramach: kontraktu budowlanego i usługi stanowiącej przedmiot nn. zamówienia sporządzania na piśmie comiesięcznych sprawozdań z realizacji inwestycji wraz z dokumentacją fotograficzną sporządzanie, kompletowanie i merytoryczne opiniowanie wszystkich dokumentów warunkujących bieżące płatności dla wykonawcy robót budowlanych na zasadach i w terminach określonych kontraktem budowlanym inicjowanie procedur akceptacji przez stronę zamawiającą zasadności wykonania robót zamiennych i/lub dodatkowych poprzez przygotowanie i przedłożenie stronie zamawiającej do weryfikacji i akceptacji stosownych do okoliczności projektów dokumentów formalno prawnych informowanie na piśmie stronę zamawiającą o wszelkich faktach mających znaczenie dla realizacji inwestycji, a w tym w szczególności o ewentualnych okolicznościach mogących skutkować nieterminową realizacją kontraktu budowlanego i/lub odstąpieniem wykonawcy od jego realizacji inicjowanie ewentualnych zmian postanowień kontraktu budowlanego w kontekście okoliczności przewidzianych tymże kontraktem poprzez przygotowanie i przedłożenie stronie zamawiającej do weryfikacji i akceptacji stosownych do okoliczności projektów dokumentów formalno prawnych bieżąca weryfikacja umownych harmonogramów rzeczowo finansowych inwestycji umożliwiająca dostosowanie procesu finansowania inwestycji do aktualnego tempa realizacji robót na zadaniu dostosowanie tempa realizacji robót na zadaniu do aktualnych możliwości procesu finansowania inwestycji bieżące podejmowanie możliwych działań zmierzających do uniknięcia sporu na tle reklamacyjnym między stronami kontraktu budowlanego inicjowanie, w razie uzasadnionych okoliczności, procedur dodatkowych badań wbudowanych materiałów, urządzeń i jakości wykonanych robót przez wykonawcę kontraktu budowlanego, tj. badań których nie przewiduje kontrakt budowlany oraz warunki techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych na zasadach merytoryczno-finansowych określonych w kontrakcie budowlanym koordynacja działaniami stron kontraktu budowlanego w przypadku odstąpienia od niego którejś ze stron merytoryczne wsparcia strony zamawiającej w ewentualnej procedurze postępowania reklamacyjnego wszczętego w wyniku sporu pomiędzy stronami kontraktu budowlanego w tym przygotowanie stosownej dokumentacji do arbitrażu pozaksięgowa ewidencja kosztów inwestycyjnych generowanych w ramach kontraktu o roboty budowlane kontraktu o nadzór inwestorski czynne wsparcie merytoryczne strony zamawiającej w procedurze sprawozdawczości wewnętrznej Zamawiającego i dla Instytucji Zarządzającej Programem Pomocowym formalnego rozliczania kosztów inwestycji finansowanych ze środków budżetowych Zamawiającego i środków pomocowych aplikowania do Instytucji Zarządzającej Programem Pomocowym o wprowadzenie zmian do umowy o pomoc finansową koordynacja procedurą: odbiorów technicznych, odbiorów częściowych etapowych, rozruchów technologicznych i odbioru końcowego sporządzenie dokumentów przejęcia na majątek Zamawiającego środka trwałego stanowiącego produkt realizacji inwestycji Sprawowanie nadzoru inwestorskiego w FAZIE REALIZACJI ROBÓT BUDOWLANYCH zgodnie z art.25 i art.26 Ustawy prawo budowlane we wszystkich specjalnościach technicznych niezbędnych dla prawidłowej realizacji robót budowlanych wykonywanych w ramach przedsięwzięcia inwestycyjnego a w tym reprezentowanie inwestora na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem i pozwoleniem na budowę, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej sprawdzanie jakości wykonywanych robót i wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru gotowych obiektów budowlanych i przekazywania ich do użytkowania potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad kontrolowanie rozliczeń budowy Obsługa inwestycji w OKRESIE GWARANCYJNYM polegająca m. in. na czynnym udziale wszystkich uczestników procesu budowlanego reprezentujących usługodawcę w procedurze przeglądów gwarancyjnych przedmiotu inwestycji w terminach wyznaczonych przez Zamawiającego sporządzaniu stosownych protokołów z przeglądu gwarancyjnego identyfikujących termin przeglądu, skład osobowy uczestników przeglądu, dokonane czynności kontrolne, zidentyfikowane wady przedmiotu inwestycji, zalecone sposoby i terminy usunięcia zidentyfikowanych wad oraz inne ustalenia dokonane przez uczestników przeglądu sprawdzeniu stanu realizacji zaleceń pokontrolnych przeglądu gwarancyjnego potwierdzonych każdorazowo stosownym protokołem zakończonym odpowiednimi wnioskami do Zamawiającego, w tym dotyczącymi sfery karnoodszkodowawczej z tytułu roszczeń gwarancyjnych
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 715410002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://tolkmicko-umig.bip-wm.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach