Przetargi.pl
Pełnienie funkcji inżyniera kontraktu w projekcie pn.:Rewitalizacja centrum starego miasta I etap ul. Powstańców Warszawy, Plac Wolności, Ratuszowa, budynek po Urzędzie Miasta oraz mury obronne

Gmina Miejska Lidzbark Warmiński ogłasza przetarg

  • Adres: 11-100 Lidzbark Warmiński, ul. A. Świętochowskiego 14
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 089 7678500 , fax. 089 7672303
  • Data zamieszczenia: 2010-06-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Lidzbark Warmiński
    ul. A. Świętochowskiego 14 14
    11-100 Lidzbark Warmiński, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 089 7678500, fax. 089 7672303
    REGON: 51074350000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://lidzbarkw-um.bip-wm.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie funkcji inżyniera kontraktu w projekcie pn.:Rewitalizacja centrum starego miasta I etap ul. Powstańców Warszawy, Plac Wolności, Ratuszowa, budynek po Urzędzie Miasta oraz mury obronne
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu projektu pn.: Rewitalizacja centrum starego miasta I etap ul. Powstańców Warszawy, Plac Wolności, Ratuszowa, budynek po Urzędzie Miasta oraz mury obronne, z podziałem na następujące zadania: a) Zadanie nr 1 - Pełnienie funkcji inżyniera kontraktu w projekcie pn.: Rewitalizacja centrum starego miasta I etap - ul. Powstańców Warszawy, Plac Wolności, Ratuszowa, w okresie od dnia podpisania umowy do 30.06.2011 roku plus 36 miesięczny okres gwarancji jakości i okres rękojmi za wady zrealizowanego projektu. b) Zadanie nr 2 - Pełnienie funkcji inżyniera kontraktu w projekcie pn.: Rewitalizacja centrum starego miasta I etap - Budynek po Urzędzie Miasta, w okresie od dnia podpisania umowy do 30.06.2011 roku plus 36 miesięczny okres gwarancji jakości i okres rękojmi za wady zrealizowanego projektu. c) Zadanie nr 3 - Pełnienie funkcji inżyniera kontraktu w projekcie pn.: Rewitalizacja centrum starego miasta I etap - mury obronne, w okresie od dnia podpisania umowy do 30.06.2011 roku plus 36 miesięczny okres gwarancji jakości i okres rękojmi za wady zrealizowanego projektu. 2. Podstawowe obowiązki Wykonawcy: 1) wykonywanie wszelkich działań wynikających z przepisów prawa lub wytycznych Instytucji Zarządzającej Regionalnym Programem Operacyjnym Warmia i Mazury na lata 2007-2013, które umożliwią Zamawiającemu prawidłową realizację Projektu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej, w sposób zgodny z umową o dofinansowanie, instrukcjami, założeniami programowymi i dyrektywami, w tym m.in. opracowanie, przygotowanie i terminowe przekazanie w imieniu Zamawiającego do Instytucji Zarządzającej raportów, sprawozdań, wniosków o płatność i wszelkich innych dokumentów będących wypełnieniem obowiązków nałożonych na Beneficjenta środków unijnych przy realizacji Projektów dofinansowywanych w ramach RPO WiM. 2) pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją projektu zgodnie z postanowieniami decyzji pozwolenia na budowę, przepisami prawa budowlanego i innymi obowiązującymi w tym zakresie przepisami, a w szczególności: a) reprezentowanie inwestora na budowie poprzez sprawdzenia zgodności realizowanego projektu z umową, dokumentacją projektową i pozwoleniem na budowę, zasadami wiedzy technicznej oraz przepisami techniczno-budowlanymi i Polskimi Normami, b) przeciwdziałanie nieprawidłowościom na placu budowy w związku z realizacją projektu oraz podejmowanie niezbędnych w tym zakresie czynności, c) sprawdzanie jakości wykonywanych robót, wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, d) sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru końcowego projektu i przekazanie go do użytkowania, e) potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad, a także kontrolowanie rozliczeń budowy poprzez potwierdzenie wykonanego przez realizatora robót budowlanych, zakresu rzeczowego i finansowego projektu, w szczególności w zakresie zgodności przyjętych założeń w harmonogramie rzeczowo-finansowym, w protokołach odbioru robót, stanowiących podstawę do wystawiania faktur przez realizatora robót, f) sprawdzenie harmonogramu rzeczowo-finansowego dostarczonego przez realizatora robót w zakresie zgodności przyjętych założeń z dokumentacją projektową i kosztorysem ofertowym, w terminie nie dłuższym niż 7 dni od dostarczenia przez Zamawiającego. g) kontrola postępu prac i robót, h) sprawdzanie kosztorysów inwestorskich, ofertowych, robót dodatkowych i zamiennych pod względem kompletności zawartości i prawidłowości ich wykonania. i) udział i przewodnictwo w naradach roboczych (sporządzanie protokołów z narad) na etapie realizacji projektu mających na celu m.in. rozstrzyganie technicznych spraw budowy, omawianie przebiegu realizacji budowy, itp. j) opracowanie oraz przekazywanie Zamawiającemu niezbędnych dokumentów do uruchomienia finansowania projektu, k) stwierdzanie gotowości wykonanych robót do odbioru, l) dokonywanie obiorów częściowych robót oraz odbioru końcowego, ł) przekazywanie Zamawiającemu protokołów odbioru oraz dokumentacji powykonawczej, m) obecność podczas kontroli zewnętrznych w trakcie realizacji projektu i po jego zakończeniu, n) dokonywanie czynności sprawdzenia kalkulacji szczegółowych lub kosztorysów przedkładanych przez Wykonawcę lub Wykonawców robót, pod względem zgodności wyceny z warunkami umownymi, o) sprawdzenie faktur Wykonawcy oraz dokumentów załączonych do rozliczenia robót - projektu, p) uzyskanie na rzecz Zamawiającego decyzji o dopuszczeniu zrealizowanego projektu do użytkowania, r) udział w pracach komisji powołanych do przeglądów gwarancyjnych dla zrealizowanego projektu i o ile zajdzie taka potrzeba udział w pracach komisji powołanych do ustalenia przyczyn stwierdzonych wad i usterek w zrealizowanym i przekazanym do użytkowania obiekcie oraz kontrolowania ich usunięcia w okresie trwania gwarancji, s) Inne czynności nie wymienione wyżej, które są niezbędne do prawidłowej realizacji projektu. 3. Podstawowe elementy projektu objęte przedmiotem zamówienia i zakresem: 1) Zadania nr 1 - Pełnienie funkcji inżyniera kontraktu w projekcie pn.: Rewitalizacja centrum starego miasta I etap - ul. Powstańców Warszawy, Plac Wolności, Ratuszowa, w okresie od dnia podpisania umowy do 30.06.2011 roku plus 36 miesięczny okres gwarancji jakości i okres rękojmi za wady zrealizowanego projektu: a) roboty drogowe, b) sieć wodociągowa, c) sieć kanalizacji deszczowej, d) sieć telekomunikacyjna, e) oświetlenie, f) schody, g) zieleń i mała architektura, oraz pozostałe roboty, które wykonawca robót budowlanych obowiązany jest wykonać zgodnie z dokumentacją projektową i specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych. 2) Zadania nr 2 - Pełnienie funkcji inżyniera kontraktu w projekcie pn.: Rewitalizacja centrum starego miasta I etap - Budynek po Urzędzie Miasta, w okresie od dnia podpisania umowy do 30.06.2011 roku plus 36 miesięczny okres gwarancji jakości i okres rękojmi za wady zrealizowanego projektu: a) roboty konstrukcyjne, b) roboty wykończeniowe, c) instalacje sanitarne, d) instalacja wentylacji mechanicznej, e) Instalacje teletechniczne, f) instalacja elektryczna, oraz pozostałe roboty, które wykonawca robót budowlanych obowiązany jest wykonać zgodnie z dokumentacją projektową i specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych. 3) Zadania nr 3 - Pełnienie funkcji inżyniera kontraktu w projekcie pn.: Rewitalizacja centrum starego miasta I etap - mury obronne, w okresie od dnia podpisania umowy do 30.06.2011 roku plus 36 miesięczny okres gwarancji jakości i okres rękojmi za wady zrealizowanego projektu: 1) wycinka drzew, 2) roboty rozbiórkowe, 3) roboty ziemne, 4) rewaloryzacja murów z kamienia, 5) rewaloryzacja ścian z cegły gotyckiej, 6) wykonanie trawników, 7) wykonanie nawierzchni, 8) rozbiórka przybudówki, 9) sieć kanalizacji deszczowej wraz z przyłączami i drenażem odwadniającym, oraz pozostałe roboty, które wykonawca robót budowlanych obowiązany jest wykonać zgodnie z dokumentacją projektową i specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 715410002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://lidzbarkw-um.bip-wm.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach