Przetargi.pl
Pełnienie funkcji Inwestora Zastępczego w projekcie pn.: Budowa infrastruktury terenów przemysłowych w Lidzbarku Warmińskim

Gmina Miejska Lidzbark Warmiński ogłasza przetarg

  • Adres: 11-100 Lidzbark Warmiński, ul. A. Świętochowskiego 14
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 089 7678500 , fax. 089 7672303
  • Data zamieszczenia: 2011-03-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Lidzbark Warmiński
    ul. A. Świętochowskiego 14 14
    11-100 Lidzbark Warmiński, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 089 7678500, fax. 089 7672303
    REGON: 51074350000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://lidzbarkw-um.bip-wm.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie funkcji Inwestora Zastępczego w projekcie pn.: Budowa infrastruktury terenów przemysłowych w Lidzbarku Warmińskim
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji Inwestora Zastępczego w projekcie pn.:Budowa infrastruktury terenów przemysłowych w Lidzbarku Warmińskim. 2. Podstawowe obowiązki Wykonawcy: 1) wykonywanie wszelkich działań wynikających z przepisów prawa lub wytycznych Instytucji Zarządzającej Regionalnym Programem Operacyjnym Warmia i Mazury na lata 2007-2013, które umożliwią Zamawiającemu prawidłową realizację Projektu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej, w sposób zgodny z umową o dofinansowanie, instrukcjami, założeniami programowymi i dyrektywami, w tym m.in. opracowanie, przygotowanie i terminowe przekazanie w imieniu Zamawiającego do Instytucji Zarządzającej raportów, sprawozdań, wniosków o płatność i wszelkich innych dokumentów będących wypełnieniem obowiązków nałożonych na Beneficjenta środków unijnych przy realizacji Projektów dofinansowywanych w ramach RPO WiM. 2) reprezentowanie Zamawiającego wobec uczestników procesu inwestycyjnego, właściwych organów oraz osób trzecich we wszystkich fazach realizacji inwestycji oraz w okresie gwarancji i rękojmi, 3) współdziałanie z przedstawicielami Zamawiającego i Nadzoru Inwestorskiego w realizacji projektu zgodnie z postanowieniami decyzji pozwolenia na budowę, przepisami prawa budowlanego i innymi obowiązującymi w tym zakresie przepisami. 4) reprezentowanie Zamawiającego na budowie poprzez sprawdzenia zgodności realizowanego projektu z umową, dokumentacją projektową i pozwoleniem na budowę, 5) przeciwdziałanie nieprawidłowościom na placu budowy w związku z realizacją projektu oraz podejmowanie niezbędnych w tym zakresie czynności, 6) sprawdzanie i odbiór robót budowlanych oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru końcowego projektu i przekazanie go do użytkowania, 7) potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad, a także kontrolowanie rozliczeń budowy poprzez potwierdzenie wykonanego przez realizatora robót budowlano-montażowych zakresu rzeczowego i finansowego projektu, 8) sprawdzenie harmonogramu rzeczowo-finansowego dostarczonego przez realizatora robót, w terminie nie dłuższym niż 7 dni od daty otrzymania. 9) kontrola postępu prac i robót, 10) weryfikacja kosztorysów inwestorskich, ofertowych, robót dodatkowych i zamiennych pod względem kompletności zawartości i prawidłowości ich wykonania, 11) udział w naradach roboczych (sporządzanie protokołów z narad) na etapie realizacji projektu mających na celu m.in. rozstrzyganie technicznych spraw budowy, omawianie przebiegu realizacji budowy, itp., 12) opracowanie oraz przekazywanie Zamawiającemu i Instytucji Zarządzającej niezbędnych dokumentów do uruchomienia finansowania projektu, 13) dokonywanie obiorów częściowych robót oraz odbioru końcowego, 14) przekazywanie Zamawiającemu protokołów odbioru oraz dokumentacji powykonawczej, 15) obecność podczas kontroli zewnętrznych w trakcie realizacji projektu i po jego zakończeniu, 16) dokonywanie czynności sprawdzenia kalkulacji szczegółowych lub kosztorysów przedkładanych przez Wykonawcę lub Wykonawców robót, pod względem zgodności wyceny z warunkami umownymi, 17) sprawdzanie faktur Wykonawcy oraz dokumentów załączonych do rozliczenia robót - projektu, 18) uzyskanie na rzecz Zamawiającego decyzji o dopuszczeniu zrealizowanego projektu do użytkowania, 19) powoływanie i udział w pracach komisji do przeglądów gwarancyjnych dla zrealizowanego projektu i o ile zajdzie taka potrzeba powoływanie i udział w pracach komisji do ustalenia przyczyn stwierdzonych wad i usterek w zrealizowanym i przekazanym do użytkowania obiekcie, oraz kontrolowanie ich usunięcia w okresie trwania gwarancji, 20) wykonywanie innych czynności nie wymienionych wyżej, które są niezbędne do prawidłowej realizacji projektu. 3. Podstawowe elementy projektu objęte przedmiotem zamówienia: Przebudowa oraz budowa drogi wraz z budową infrastruktury technicznej dla terenów przemysłowych przy ulicy Olsztyńskiej w Lidzbarku Warmińskim. W wyniku realizacji projektu powstaną tereny inwestycyjne uzbrojone o powierzchni 21,6662 ha. Projekt obejmuje następujący zakres: 1) Budowa sieci kanalizacji deszczowej, 2) Budowa sieci wodociągowej, 3) Budowa sieci kanalizacji sanitarnej, 4) Budowa drogi, 5) Budowa chodników, 6) Budowa ścieżek rowerowych, 7) Wykonanie trawników, 8) Budowa oświetlenia ulicznego, oraz wykonanie pozostałych robót, zgodnie z dokumentacją projektową i specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 715410002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://lidzbarkw-um.bip-wm.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach