Przetargi.pl
Pełnienie obowiązku inspektora nadzoru inwestorskiego podczas realizacji inwestycji współfinansowanej ze środków europejskich pn. : Budowa kanalizacji sanitarnej i przebudowa istniejącej sieci wodociągowej wraz z przebudową istniejących przyłączy w miejscowości Złockie gmina Muszyna, wymiana wodociągu z rur azbesto-cementowych oraz uszczelnienie istniejącej sieci kanalizacji sanitarnej

Miasto i Gmina Uzdrowiskowa Muszyna ogłasza przetarg

  • Adres: 33-370 Muszyna, Rynek 31
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 18 4714009 , fax. 18 4777921
  • Data zamieszczenia: 2014-06-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto i Gmina Uzdrowiskowa Muszyna
    Rynek 31 31
    33-370 Muszyna, woj. małopolskie
    tel. 18 4714009, fax. 18 4777921
    REGON: 49189306100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.muszyna.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie obowiązku inspektora nadzoru inwestorskiego podczas realizacji inwestycji współfinansowanej ze środków europejskich pn. : Budowa kanalizacji sanitarnej i przebudowa istniejącej sieci wodociągowej wraz z przebudową istniejących przyłączy w miejscowości Złockie gmina Muszyna, wymiana wodociągu z rur azbesto-cementowych oraz uszczelnienie istniejącej sieci kanalizacji sanitarnej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    I.Przedmiotem zamówienia jest: Pełnienie obowiązku inspektora nadzoru inwestorskiego podczas realizacji inwestycji współfinansowanej ze środków europejskich pn. : Budowa kanalizacji sanitarnej i przebudowa istniejącej sieci wodociągowej wraz z przebudową istniejących przyłączy w miejscowości Złockie gmina Muszyna, wymiana wodociągu z rur azbesto-cementowych oraz uszczelnienie istniejącej sieci kanalizacji sanitarnej II.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: 2.1 Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na: pełnieniu funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w specjalności in?stalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych oraz inspektora nadzoru inwestorskiego w specjalności drogowej. W zakresie przewidzianym przepisami w szczególności ustawy z dnia 07 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2013.1409 z późn. zm.).- dalej PB, podczas realizacji inwestycji. Zamawiający wymaga zapewnienia zachowania ciągłego nadzoru inwestorskiego nad realizacją całości robót objętych w/wym. Inwestycją Do podstawowych obowiązków Wykonawcy należy: 1. Współpraca z Zamawiającym na etapie przygotowania i prowadzenia postępowania przetargowego na wybór wykonawcy robót, w tym: przygotowywanie dokumentów formalnych, przygotowywanie projektów odpowiedzi na pytania, itp. oraz weryfikacja kosztorysów powykonawczych w tym spójność z dokumentacją projektową . 2.Pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego w ramach zadań będzie obejmowało: 1) pełnienie czynności inspektora nadzoru zgodnie z przepisami w szczególności z art. 25 i 26 PB, 2) dopełnienie spełnienia wszystkich warunków określonych w pozwoleniu na budowę oraz opiniach i uzgodnieniach, 3) zarządzanie techniczne i administracyjne zadaniem, 4) zapewnienie prawidłowej i terminowej realizacji inwestycji, w tym zgodnie z harmonogramem robót i płatności poszczególnych elementów, 5) sprawdzanie kompletności oraz prawidłowości dokumentów sporządzonych przez Wykonawcę w trakcie realizacji robót (w tym rozliczeń finansowych), zgodnie z zapisami umowy z wykonawcą robót, 6) reprezentowanie Zamawiającego na budowie we wszystkich kwestiach technicznych związanych z realizacją inwestycji, 7) przekazanie, przy udziale Zamawiającego, placu budowy wykonawcy robót, 8) bieżące rozwiązywanie problemów technicznych budowy we wszystkich branżach przy udziale inspektorów poszczególnych branż, 9) uzgadnianie z Zamawiającym wszelkich zmian dotyczących wartości i zakresu nadzorowanych robót, 10) informowanie Zamawiającego o postępach robót budowlanych i wszelkich okolicznościach, które mogą mieć wpływ na wydłużenie terminu i zmianę kosztów realizacji inwestycji, 11) dokonywanie odbiorów częściowych i robót zanikających od wykonawcy, 12) sprawdzanie prawidłowości zakresu rzeczowego wykonanych robót i jego zgodności z umową zawartą pomiędzy inwestorem a wykonawcą oraz wykonawcą a podwykonawcami, 13) sprawdzanie wykazów robót wykonanych częściowo, pod względem rzeczowym i finansowym, 14) współpraca z Zamawiającym w zakresie administrowania projektem: przekazywanie informacji o stanie zaawansowania robót pod względem finansowym i rzeczowym, informacji o zagrożeniach, konfliktach na budowie itp., 15) organizowanie i udział w naradach koordynacyjnych (Rada Budowy) oraz dopilnowanie realizacji ustaleń i decyzji podjętych na Radzie Budowy, 16) udział w spotkaniach koordynacyjnych z Zamawiającym w dni robocze w godz. urzędowania tj. poniedziałek 8:30-16:30, od wtorku do piątku 7:30-15:30, 17) sporządzanie bieżącej dokumentacji fotograficznej w trakcie prowadzenie robót, na każdym etapie robót, opatrzonej datą i opisem, która będzie dołączana do raportów miesięcznych przedkładanych Zamawiającemu do 7 dni po zakończeniu danego miesiąca, 18) w przypadku stwierdzenia wad projektowych albo konieczności wprowadzenia zmian w trakcie realizacji robót - przygotowywanie pisemnego wystąpienia do projektanta, uzasadniającego i opisującego wprowadzenie koniecznych zmian, 19) uzyskiwanie od projektanta wyjaśnień wątpliwości dotyczących projektu i zawartych w nim rozwiązań, 20) pisemne opiniowanie propozycji zmian technologii wykonania oraz materiałowych proponowanych przez Wykonawcę i Zamawiającego, 21) współpraca z kierownikiem budowy i nadzorem autorskim, 22) kontrola techniczna robót pod względem zgodności z dokumentacją projektową, SST, przepisami prawa budowlanego i sztuką budowlaną, 23) sprawdzenie jakości wykonywanych robót budowanych i wyrobów budowlanych przed ich wbudowaniem, a w szczególności zapobieganiu zastosowaniu urządzeń i wyrobów budowlanych wadliwych, niedopuszczonych do stosowania w budownictwie lub nie spełniających wymaganych parametrów technicznych, 24) współpraca z Zamawiającym w egzekwowaniu postanowień kontraktu na roboty, 25) na wniosek Zamawiającego udzielanie ustnych i pisemnych informacji o realizacji zadania, 26) wyjaśnianie skarg i spraw spornych związanych z realizacją inwestycji w terminie do 14 dni od przekazania skargi przez Zamawiającego, 27) sprawdzanie wszystkich certyfikatów, ubezpieczeń, zabezpieczeń, gwarancji, praw własności itd., za które Wykonawca jest odpowiedzialny zgodnie z warunkami kontraktu, 28) sprawdzanie jakości wykonanych robót oraz wykorzystywanych wyrobów budowlanych. Inspektor nadzoru inwestorskiego nie może dopuścić do zastosowania wyrobów i materiałów wadliwych lub niedopuszczonych do stosowana w budownictwie, 29) sprawdzenie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych (również tych prowadzonych przez dysponentów sieci), 30) potwierdzenie obmiaru wykonanych robót, jako podstawy do zapłaty wynagrodzenia wykonawcy robót, 31) udział w odbiorach częściowych i odbiorze końcowym oraz potwierdzenie usunięcia wad i usterek wskazanych w protokołach odbioru, 32) sprawdzenie kompletności i prawidłowości operatu kolaudacyjnego, uczestniczenie w odbiorach częściowych i odbiorze końcowym, 33) sprawdzenie dokumentów przed odbiorowych sporządzonych przez wykonawcę robót, w zakresie sprawowanego nadzoru inwestorskiego, 34) poświadczenie terminu zakończenia robót, 35) sporządzenie raportu końcowego, 36) uczestniczenie wraz z Zamawiającym w odbiorze końcowym zadania, 37) przygotowanie wspólnie z Wykonawcą projektu protokołu odbioru końcowego robót wraz z dokumentacją odbiorową, 38) końcowe rozliczenie inwestycji, 39) kontrola faktur wraz z ich zatwierdzeniem w terminie niezwłocznym od momentu ich otrzymania i zwrotu do siedziby Zamawiającego, 40) uczestniczenie podczas postępowań prowadzonych przez organy nadzoru budowlanego oraz inne instytucje np. związanych z oddaniem obiektu lub jego części do użytkowania, 41) obsługę okresu gwarancyjnego i okresu rękojmi: uczestnictwo w przeglądach gwarancyjnych, inspekcję nad usuwaniem wad przez wykonawcę robót budowlanych 42) uczestniczenie w działaniach Gminy w okresie gwarancji na roboty budowlane 43) W przypadku postępowań dotyczących projektów unijnych, Wykonawca jest zobowiązany do stosowania wymogów związanych z promocją projektu polegającą na stosowaniu logo programu w dokumentach i korespondencji dotyczących budowy. Szczegółowe wymagania w zakresie Promocji Projektów znajdują się na stronie internetowej: http://pl.plsk.eu 3. Wykonawca jako inspektor nadzoru ma prawo: 1) wydawać kierownikowi budowy lub kierownikowi robót polecenia - potwierdzone wpisem do dziennika budowy - dotyczące: -usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń; -wykonania prób lub badań, także wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych oraz przedstawienia ekspertyz dotyczących prowadzonych robót budowlanych; -dowodów dopuszczenia do obrotu i stosowania w budownictwie wyrobów oraz urządzeń technicznych; 2) żądać od kierownika budowy lub kierownika robót dokonywania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, a także wstrzymywania dalszych robót budowlanych w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z projektem lub pozwoleniem na budowę. 3) Wykonawca ustanowi jednego z branżowych inspektorów nadzoru inwestorskiego jako koordynatora ich czynności na budowie. 4. Pełnienie obowiązków koordynatora w ramach zadań będzie obejmowało: 1)pełnienie funkcji koordynatora w rozumieniu art. 27 PB, 2)organizację i koordynację całego zadania, 3)sporządzanie notatek lub protokołów na Radach Budowy, 4)sporządzanie raportów miesięcznych z realizacji zadań i przedkładania ich Zamawiającemu do 7 dni po zakończeniu danego miesiąca, 5)przygotowywanie danych do wniosków o płatność oraz dostarczanie ich Zamawiającemu, 6)sprawdzanie i opiniowanie projektów umów podwykonawczych pod kątem zgodności z umową generalnego wykonawcy robót, zgodności z prawem budowlanym oraz dobrą praktyką budowlaną, przygotowanie wniosku o wydanie decyzji o pozwoleniu na użytkowanie do właściwego organu nadzoru budowlanego oraz występowanie w imieniu Zamawiającego przed organami administracji państwowej i samorządowej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 715200009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 300,00 zł (słownie: trzysta złotych 00/100) 2.Wykonawca może wnieść wadium jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp, tj.: 1)pieniądzu, 2)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3)gwarancjach bankowych, 4)gwarancjach ubezpieczeniowych, 5)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007r. Nr 42, poz. 275 ze zm.). 3.Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 4.Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: 35 8809 0005 2001 0000 0648 0003 z dopiskiem: wadium dla przetargu Pełnienie obowiązku inspektora nadzoru inwestorskiego podczas realizacji inwestycji współfinansowanej ze środków europejskich pn. : Budowa kanalizacji sanitarnej i przebudowa istniejącej sieci wodociągowej wraz z przebudową istniejących przyłączy w miejscowości Złockie gmina Muszyna, wymiana wodociągu z rur azbesto-cementowych oraz uszczelnienie istniejącej sieci kanalizacji sanitarnej 5.W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 6.W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy załączyć do oferty. 7.Niewniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.muszyna.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach