Przetargi.pl
Pełnienie obowiązku inspektora nadzoru inwestorskiego podczas realizacji inwestycji gminnych

Miasto i Gmina Uzdrowiskowa Muszyna ogłasza przetarg

  • Adres: 33-370 Muszyna, Rynek 31
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 18 4714009 , fax. 18 4777921
  • Data zamieszczenia: 2014-03-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto i Gmina Uzdrowiskowa Muszyna
    Rynek 31 31
    33-370 Muszyna, woj. małopolskie
    tel. 18 4714009, fax. 18 4777921
    REGON: 49189306100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.muszyna.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie obowiązku inspektora nadzoru inwestorskiego podczas realizacji inwestycji gminnych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest wybór jednostki pełniącej nadzór inwestorski przy realizacji robót budowlanych na terenie Miasta i Gminy Muszyna (branża ogólnobudowlana, wod-kan, elektryczna i drogowa) w zakresie przewidzianym przepisami Ustawy z dnia 07 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (Dz. U. z 2010 r. nr 243, poz. 1623 z późn. zm.). 2.Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na: Pełnieniu funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w specjalności drogowej, w specjalności konstrukcyjno - budowlanej, w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, w specjalności in?stalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych w zakresie przewidzianym przepisami w szczególności ustawy z dnia 07 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2010 r. nr 243, poz. 1623 z późn. zm.) - dalej PB, podczas realizacji inwestycji. Zamawiający wymaga zapewnienia zachowania ciągłego nadzoru inwestorskiego nad realizacją całości robót objętych w/wym. Inwestycją. Do podstawowych obowiązków Wykonawcy należy: Zadanie A 1. Przygotowanie przedmiarów robót oraz kosztorysów inwestorskich i specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót dla inwestycji, dla których nie było wymagane opracowanie kompleksowej dokumentacji projektowo-kosztorysowej w terminie do dwóch tygodni od momentu zgłoszenia Wykonawcy zakresu robót, dla których należy sporządzić ww. opracowania. Zadanie B 1. Współpraca z Zamawiającym na etapie przygotowania i prowadzenia postępowania przetargowego na wybór wykonawcy robót, na wszystkie roboty objęte załącznikiem Nr 1 do umowy w tym: przygotowywanie dokumentów formalnych, przygotowywanie projektów odpowiedzi na pytania, itp. oraz weryfikacja kosztorysów inwestorskich [w tym spójność z dokumentacją projektową] ofertowych i kosztorysów powykonawczych, 3.Pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego w ramach zadań będzie obejmowało: 3.1 Przygotowanie przedmiarów robót oraz kosztorysów inwestorskich i specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót dla inwestycji, dla których nie było wymagane opracowanie kompleksowej dokumentacji projektowo-kosztorysowej w terminie do dwóch tygodni od momentu zgłoszenia Wykonawcy zakresu robót, dla których należy sporządzić ww. opracowania. 3.2 Współpraca z Zamawiającym na etapie przygotowania i prowadzenia postępowania przetargowego na wybór wykonawcy robót, na wszystkie roboty objęte załącznikiem Nr 1 do umowy w tym: przygotowywanie dokumentów formalnych, przygotowywanie projektów odpowiedzi na pytania, itp. oraz weryfikacja kosztorysów inwestorskich [w tym spójność z dokumentacją projektową] ofertowych i kosztorysów powykonawczych, 4. Pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego w ramach zadań będzie obejmowało: 1)pełnienie czynności inspektora nadzoru zgodnie z przepisami w szczególności z art. 25 i 26 PB, 2)dopełnienie spełnienia wszystkich warunków określonych w pozwoleniu na budowę oraz opiniach i uzgodnieniach, 3)zarządzanie techniczne i administracyjne zadaniem, 4)zapewnienie prawidłowej i terminowej realizacji inwestycji, w tym zgodnie z harmonogramem robót i płatności poszczególnych elementów, 5)sprawdzanie kompletności oraz prawidłowości dokumentów sporządzonych przez Wykonawcę w trakcie realizacji robót (w tym rozliczeń finansowych), zgodnie z zapisami umowy z wykonawcą robót, 6)reprezentowanie Zamawiającego na budowie we wszystkich kwestiach technicznych związanych z realizacją inwestycji, 7)przekazanie, przy udziale Zamawiającego, placu budowy wykonawcy robót, 8)bieżące rozwiązywanie problemów technicznych budowy we wszystkich branżach przy udziale inspektorów poszczególnych branż, 9)uzgadnianie z Zamawiającym wszelkich zmian dotyczących wartości i zakresu nadzorowanych robót, 10)informowanie Zamawiającego o postępach robót budowlanych i wszelkich okolicznościach, które mogą mieć wpływ na wydłużenie terminu i zmianę kosztów realizacji inwestycji, 11)dokonywanie odbiorów częściowych i robót zanikających od wykonawcy, 12)sprawdzanie prawidłowości zakresu rzeczowego wykonanych robót i jego zgodności z umową zawartą pomiędzy inwestorem a wykonawcą oraz wykonawcą a podwykonawcami, 13)sprawdzanie wykazów robót wykonanych częściowo, pod względem rzeczowym i finansowym, 14)współpraca z Zamawiającym w zakresie administrowania projektem: przekazywanie informacji o stanie zaawansowania robót pod względem finansowym i rzeczowym, informacji o zagrożeniach, konfliktach na budowie itp., 15)organizowanie i udział w naradach koordynacyjnych (Rada Budowy) oraz dopilnowanie realizacji ustaleń i decyzji podjętych na Radzie Budowy, 16)udział w spotkaniach koordynacyjnych z Zamawiającym w dni robocze w godz. urzędowania tj. poniedziałek 8:30-16:30, od wtorku do piątku 7:30-15:30, 17)sporządzanie bieżącej dokumentacji fotograficznej w trakcie prowadzenie robót, na każdym etapie robót, opatrzonej datą i opisem, która będzie dołączana do raportów miesięcznych przedkładanych Zamawiającemu do 7 dni po zakończeniu danego miesiąca, 18)w przypadku stwierdzenia wad projektowych albo konieczności wprowadzenia zmian w trakcie realizacji robót - przygotowywanie pisemnego wystąpienia do projektanta, uzasadniającego i opisującego wprowadzenie koniecznych zmian, 19)uzyskiwanie od projektanta wyjaśnień wątpliwości dotyczących projektu i zawartych w nim rozwiązań, 20)pisemne opiniowanie propozycji zmian technologii wykonania oraz materiałowych proponowanych przez Wykonawcę i Zamawiającego, 21)współpraca z kierownikiem budowy i nadzorem autorskim, 22)kontrola techniczna robót pod względem zgodności z dokumentacją projektową, SST, przepisami prawa budowlanego i sztuką budowlaną, 23)sprawdzenie jakości wykonywanych robót budowanych i wyrobów budowlanych przed ich wbudowaniem, a w szczególności zapobieganiu zastosowaniu urządzeń i wyrobów budowlanych wadliwych, niedopuszczonych do stosowania w budownictwie lub nie spełniających wymaganych parametrów technicznych, 24)współpraca z Zamawiającym w egzekwowaniu postanowień kontraktu na roboty, 25)na wniosek Zamawiającego udzielanie ustnych i pisemnych informacji o realizacji zadania, 26)wyjaśnianie skarg i spraw spornych związanych z realizacją inwestycji w terminie do 14 dni od przekazania skargi przez Zamawiającego, 27)sprawdzanie wszystkich certyfikatów, ubezpieczeń, zabezpieczeń, gwarancji, praw własności itd., za które Wykonawca jest odpowiedzialny zgodnie z warunkami kontraktu, 28)sprawdzanie jakości wykonanych robót oraz wykorzystywanych wyrobów budowlanych. Inspektor nadzoru inwestorskiego nie może dopuścić do zastosowania wyrobów i materiałów wadliwych lub niedopuszczonych do stosowana w budownictwie, 29)sprawdzenie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych (również tych prowadzonych przez dysponentów sieci), 30)potwierdzenie obmiaru wykonanych robót, jako podstawy do zapłaty wynagrodzenia wykonawcy robót, 31)udział w odbiorach częściowych i odbiorze końcowym oraz potwierdzenie usunięcia wad i usterek wskazanych w protokołach odbioru, 32) sprawdzenie kompletności i prawidłowości operatu kolaudacyjnego, uczestniczenie w odbiorach częściowych i odbiorze końcowym, 33)sprawdzenie dokumentów przed odbiorowych sporządzonych przez wykonawcę robót, w zakresie sprawowanego nadzoru inwestorskiego, 34) poświadczenie terminu zakończenia robót, 35) sporządzenie raportu końcowego, 36)uczestniczenie wraz z Zamawiającym w odbiorze końcowym zadania, 37)przygotowanie wspólnie z Wykonawcą projektu protokołu odbioru końcowego robót wraz z dokumentacją odbiorową, 38)końcowe rozliczenie inwestycji, 39)kontrola faktur wraz z ich zatwierdzeniem w terminie niezwłocznym od momentu ich otrzymania i zwrotu do siedziby Zamawiającego, 40)uczestniczenie podczas postępowań prowadzonych przez organy nadzoru budowlanego oraz inne instytucje np. związanych z oddaniem obiektu lub jego części do użytkowania, 41)obsługę okresu gwarancyjnego i okresu rękojmi: uczestnictwo w przeglądach gwarancyjnych, inspekcję nad usuwaniem wad przez wykonawcę robót budowlanych 42) uczestniczenie w działaniach Gminy w okresie gwarancji na roboty budowlane 4. Wykonawca jako inspektor nadzoru ma prawo: 1) wydawać kierownikowi budowy lub kierownikowi robót polecenia - potwierdzone wpisem do dziennika budowy - dotyczące: - usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń; - wykonania prób lub badań, także wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych oraz przedstawienia ekspertyz dotyczących prowadzonych robót budowlanych; - dowodów dopuszczenia do obrotu i stosowania w budownictwie wyrobów oraz urządzeń technicznych; 2) żądać od kierownika budowy lub kierownika robót dokonywania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, a także wstrzymywania dalszych robót budowlanych w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z projektem lub pozwoleniem na budowę. 3) Wykonawca ustanowi jednego z branżowych inspektorów nadzoru inwestorskiego jako koordynatora ich czynności na budowie. 5. Pełnienie obowiązków koordynatora w ramach zadań będzie obejmowało: 1)pełnienie funkcji koordynatora w rozumieniu art. 27 PB, 2)organizację i koordynację całego zadania, 3)sporządzanie notatek lub protokołów na Radach Budowy, 4)sporządzanie raportów miesięcznych z realizacji zadań i przedkładania ich Zamawiającemu do 7 dni po zakończeniu danego miesiąca, 5)sprawdzanie i opiniowanie projektów umów podwykonawczych pod kątem zgodności z umową generalnego wykonawcy robót, zgodności z prawem budowlanym oraz dobrą praktyką budowlaną, przygotowanie wniosku o wydanie decyzji o pozwoleniu na użytkowanie do właściwego organu nadzoru budowlanego oraz występowanie w imieniu Zamawiającego przed organami administracji państwowej i samorządowej
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 715200009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego nie wymaga się wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.muszyna.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach