Przetargi.pl
Pełnienie obowiązków Inżyniera Kontraktu dla zadania inwestycyjnego pn. Rozbudowa infrastruktury sanitarnej w południowej i wschodniej części aglomeracji Chojnice

Gmina Chojnice ogłasza przetarg

  • Adres: 89-600 Chojnice, ul. 31 Stycznia 56a
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 052 3972129 , fax. 052 3973559
  • Data zamieszczenia: 2009-04-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Chojnice
    ul. 31 Stycznia 56a 56a
    89-600 Chojnice, woj. pomorskie
    tel. 052 3972129, fax. 052 3973559
    REGON: 09235126800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminachojnice.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie obowiązków Inżyniera Kontraktu dla zadania inwestycyjnego pn. Rozbudowa infrastruktury sanitarnej w południowej i wschodniej części aglomeracji Chojnice
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest pełnienie czynności Inżyniera Kontraktu dla inwestycji realizowanej przez Gminę Chojnice w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2007 - 2013 Działanie 8.2. Lokalna Infrastruktura Ochrony
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 710000008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie 9500,00 zł. (słownie: dziewięć tysięcy pięćset złotych).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy: a) Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 i spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy oraz w specyfikacji istotnych warunków zamówienia; b) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 2. Spełniają następujące warunki szczegółowe: a) posiadają przeciętne zatrudnienie w okresie ostatnich trzech lat, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, w ilości co najmniej 12 pracowników, b) wskażą do wykonywania niniejszego zamówienia następujące osoby wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia: - 1 osobę na stanowisko Kierownika Zespołu, posiadającą wyższe wykształcenie techniczne oraz uprawnienia budowlane w dowolnej specjalności inżynierskiej, co najmniej 5 letnie doświadczenie zawodowe w kierowaniu zespołem ludzi prowadzącym nadzór nad inwestycjami budowlanymi, pełniącą co najmniej 1 raz funkcję Inżyniera Kontraktu (Przedstawiciela Inżyniera Kontraktu itp.) przy realizacji zakończonej inwestycji budowlanej realizowanej z udziałem środków unijnych, o całkowitej wartości inwestycji minimum 3,0 mln zł. Od Inżyniera Kontraktu wymagana jest znajomość procedur FIDIC, programów unijnych (w szczególności RPO WP na lata 2007-2013). - co najmniej 1 osobę na stanowisko inspektora nadzoru w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, posiadającą wyższe wykształcenie techniczne oraz uprawnienia budowlane do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności budowlano-konstrukcyjnej lub równoważne oraz członkowstwo w Okręgowej Izbie Inżynierów Budownictwa, co najmniej 10 letnie doświadczenie zawodowe w nadzorowaniu robót budowlanych lub kierowaniu budową. - co najmniej 1 osobę na stanowisko inspektora nadzoru w specjalności sanitarnej, posiadającą wyższe wykształcenie techniczne oraz uprawnienia budowlane do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych lub równoważne oraz członkowstwo w Okręgowej Izbie Inżynierów Budownictwa, co najmniej 10 letnie doświadczenie zawodowe w nadzorowaniu robót budowlanych lub kierowaniu budową. - co najmniej 1 osobę na stanowisko inspektora nadzoru w specjalności elektrycznej, posiadającą wyższe wykształcenie techniczne oraz uprawnienia budowlane do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych lub równoważne oraz członkowstwo w Okręgowej Izbie Inżynierów Budownictwa, co najmniej 10 letnie doświadczenie zawodowe w nadzorowaniu robót budowlanych lub kierowaniu budową. - co najmniej 1 osobę na stanowisko specjalisty ds. rozliczeń, posiadającą wykształcenie ekonomiczne oraz co najmniej 5 letnie doświadczenie zawodowe w rozliczeniu przynajmniej jednej zakończonej inwestycji realizowanej z udziałem środków unijnych i WFOŚiGW; c) posiadają doświadczenie w nadzorowaniu oraz rozliczaniu robót i wykażą, że w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, sprawowali obowiązki Inżyniera Kontraktu, Inwestora Zastępczego lub Inspektora Nadzoru Inwestorskiego na minimum 3-ch inwestycjach obejmujących budowę sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej i tłocznej lub sieci wodociągowej o wartości nie mniejszej jak 3 mln zł każda i długości nie mniejszej jak 3 km każda, d) posiadają doświadczenie w rozliczaniu środków finansowych pochodzących z WFOŚiGW oraz z Unii Europejskiej i w okresie ostatnich 3 lat, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie dokonali rozliczenia środków finansowych z WFOŚiGW, pozyskanych na budowę, rozbudowę, przebudowę minimum 2-ch inwestycji w zakresie gospodarki wodno ściekowej o wartości nie mniejszej niż 2 mln zł każda, e) posiadają doświadczenie w przygotowywaniu wniosków o pozyskanie środków finansowych na realizację inwestycji z WFOŚiGW i wykażą, że w okresie ostatnich 3 lat, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie sporządzili wnioski o pozyskanie środków z Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej na budowę 2-ch inwestycji w zakresie gospodarki wodno ściekowej, f) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: - są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 1,0 mln zł, - wykażą się osiągnięciem obrotu ze sprzedaży usług w okresie ostatnich dwóch lat nie mniejszym niż 1,0 mln zł rocznie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków na podstawie załączonych do oferty oświadczeń i dokumentów, przy zastosowaniu formuły: spełnia/ nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy zobowiązani są dostarczyć w ofercie następujące oświadczenia i dokumenty: 1. Formularz ofertowy - załącznik nr 1. 2. Dowód wniesienia wadium - załącznik nr 2. 3. Oświadczenie Wykonawcy o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy i o spełnianiu warunków określonych art. 22 ust. 1 ustawy - załącznik nr 3 (druk do wypełnienia), 4. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - załącznik nr 4. 5. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - załącznik nr 5. 6. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt.4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - załącznik nr 6. 7. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt.9 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - załącznik nr 7. Na potwierdzenie, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie, potencjał techniczny oraz znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Wykonawca sporządza i dostarcza następujące dokumenty: 1. Wykaz zadań, na których Wykonawca pełnił w okresie ostatnich 3 lat, przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, obowiązki Inżyniera Kontraktu, Inwestora Zastępczego lub Inspektora Nadzoru Inwestorskiego. Do wykazu należy załączyć dokumenty potwierdzające, że wszystkie wykazane usługi zostały wykonane należycie - załącznik nr 8. W wykazie należy umieścić tylko te usługi, które odpowiadają warunkowi określonemu w pkt. VI.2.c. SIWZ 2. Wykaz zadań, na których Wykonawca w okresie ostatnich 3 lat, przed dniem wszczęcia postępowania o udzieleni e zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, sporządził wnioski dotyczące pozyskania środków finansowych z WFOSiGW na budowę sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej i tłocznej. Do wykazu należy załączyć dokumenty potwierdzające, że wszystkie wykazane usługi zostały wykonane należycie - załącznik nr 9. W wykazie należy umieścić tylko te usługi, które odpowiadają warunkowi określonemu w pkt. VI.2.e. SIWZ 3. Wykaz zadań, dla których Wykonawca w okresie ostatnich 3 lat, przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie uczestniczył w rozliczaniu środków pochodzących z Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej na budowę, rozbudowę lub przebudowę sieci kanalizacji sanitarnej. Do wykazu należy załączyć dokumenty potwierdzające, że wszystkie wykazane usługi zostały wykonane należycie - załącznik nr 10. W wykazie należy umieścić tylko te usługi, które odpowiadają warunkowi określonemu w pkt. VI.2.d. SIWZ 4. Informacji o ilości zatrudnionych osób na stałe wg stanu na dzień 31.12.2006 r., 31.12.2007 r., 31.12.2008 r. oraz wykaz o dysponowaniu potencjałem technicznym w ilości co najmniej 5 osób, posiadającym doświadczenie zawodowe w koordynowaniu budową, rozliczaniu przyznanych środków finansowych, kierowaniu robotami i uprawnienia budowlane, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, wykształcenia, doświadczenia zawodowego, z załączeniem posiadanych uprawnień do kierowania robotami lub pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zadania - załącznik 11. 5. Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, na kwotę nie mniejszą niż 1.000.000 zł - załącznik nr 12. 6. Kopię rachunku zysku i strat, a w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzenia sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających obroty, zysk oraz zobowiązania i należności - za lata 2007 - ?2008, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres załącznik nr 13. 7. Parafowany wzór umowy - załącznik nr 14. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w § 1 ust 1 pkt 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane Dz. U. z dnia 24 maja 2006 r. Nr 87 poz. 605, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mową w ust 1 w/w rozporządzenia, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.gminachojnice.com.pl/?app=przetargi
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach