Gmina Brusy ogłasza przetarg
- Adres: 89-632 Brusy, ul. Na Zaborach 1
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. (052) 3969302 , fax. (052) 3969303
- Data zamieszczenia: 2010-07-09
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Brusy
ul. Na Zaborach 1 1
89-632 Brusy, woj. pomorskie
tel. (052) 3969302, fax. (052) 3969303
REGON: 09235125100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.brusy.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Pełnienie obowiązków Inżyniera Kontraktu dla inwestycji pn.:Rewitalizacja układu przestrzennego wsi Męcikał sposobem na wzrost atrakcyjności turystycznej i poprawę bezpieczeństwa miejscowości, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2007-2013 w ramach Osi Priorytetowej 8. Lokalna infrastruktura podstawowa, Poddziałania 8.1.2. Lokalna infrastruktura wspierająca rozwój gospodarczy - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Do zakresu obowiązków Wykonawcy należy: 1)Sprawdzenie dokumentacji projektowej (w tym projektów budowlanych, projektów wykonawczych), Specyfikacji Technicznych oraz kosztorysów ofertowych; 2)Zarządzanie realizacją postanowień umowy zawartej z wykonawcą robót budowlanych; 3)Wyznaczenie inspektorów posiadających uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w wymaganych specjalnościach: konstrukcyjno - budowlanej drogowej; konstrukcyjno - budowlanej mostowej; instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń kanalizacyjnych; instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych lub posiadających ważne uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, lub w odniesieniu do obywateli państw członkowskich, posiadających odpowiednie, równoważne kwalifikacje zawodowe do wykonywania działalności w budownictwie równoznacznej wykonywaniu samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, odpowiadające swoim zakresem uprawnieniom budowlanym, o których mowa w ustawie Prawo budowlane oraz specjalistę ds. rozliczeń, 4)Wyznaczenie osoby pełniącej funkcję inspektora koordynatora zespołu specjalistów Inżyniera Kontraktu poszczególnych specjalności; 5)Bytność Inspektora koordynatora nadzoru zespołu specjalistów Inżyniera Kontraktu na placu budowy nie rzadziej jak 1 raz w tygodniu. W przypadku takiej niemożliwości zobowiązany jest wyznaczyć ze swojego personelu zastępcę o równoważnych kwalifikacjach i doświadczeniu; 6)Bytność pozostałych inspektorów nadzoru stanowiących zespół specjalistów Inżyniera Kontraktu na placu budowy w trakcie trwania robót danej branży w takich odstępach czasu, aby była zapewniona skuteczność nadzoru. 7)Zawiadomienie organu nadzoru budowlanego o terminie rozpoczęcia robót, z załączeniem oświadczeń kierownika budowy i inspektorów nadzoru, potwierdzającym przyjęcie obowiązków na budowie, 8)Zarządzanie procesami tak, by zapewnić terminową realizację robót zgodnie z umową na realizację robót budowlanych; 9)Organizowanie i prowadzenie narad koordynacyjnych minimum raz w tygodniu; 10)Sprawowanie kontroli zgodności realizowania robót z dokumentacją projektową, pozwoleniami na budowę, obowiązującymi przepisami i Polskimi Normami oraz zasadami wiedzy technicznej; 11)Sprawdzanie jakości, ilości i technologii wykonawstwa robót oraz zastosowanych wyrobów budowlanych (materiałów) i urządzeń z uwzględnieniem kontroli materiałów dopuszczonych do stosowania w budownictwie i zapobieganie zastosowaniu materiałów wadliwych i nie dopuszczonych do obrotu i stosowania. Szczegółowa kontrola prowadzona jest przy pomocy zespołu inspektorów nadzoru inwestorskiego poszczególnych specjalności; 12)Uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych, sprawdzanie, opiniowanie przekazywanie do zatwierdzenia Zamawiającemu protokołów wykonanych i odebranych robót; 13)Uczestniczenie w odbiorach robót zanikających i częściowych, odbiorze końcowym oraz przyjmowanie od wykonawców wszelkich dokumentów wymaganych w terminie odbioru (w tym sprawdzenie kompletności dokumentów atestów, aprobat technicznych, protokołów pomiarów, DTR, instrukcji obsługi zainstalowanych urządzeń i systemów, geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej obiektów i ich części oraz innych), niezbędnych do odbioru końcowego całego zadania i uzyskania ostatecznej decyzji o pozwoleniu na użytkowanie; 14)Kontrola nadzorowanych przez siebie robót w zakresie przestrzegania przepisów i zasad bezpiecznych warunków pracy; 15)Kontrola prawidłowości zafakturowania wykonanych robót, potwierdzenie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcie wad także na żądanie Zamawiającego, kontrolowanie rozliczeń budowy; 16)Wydawanie kierownikowi budowy poleceń potwierdzonych wpisem do dziennika budowy, dotyczących realizowanego zadania; 17)Wstrzymanie robót budowlanych w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenia bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z projektem lub pozwoleniem na budowę; 18)Potwierdzanie swojej bytności na budowie zapisem w dzienniku budowy i dokonywanie wpisów stwierdzających wszystkie okoliczności mające znaczenie dla oceny właściwego wykonywania robót; 19)Rozstrzyganie, w porozumieniu z kierownikiem budowy, wątpliwości natury technicznej, powstałych w toku wykonywania robót; 20)Uczestniczenie w pracach komisji, powoływanych do oceny lub rozstrzygania technicznych spraw budowy w toku jej realizacji; 21)Informowanie Zamawiającego o wszelkich ustaleniach dotyczących przebiegu i zaawansowania robót oraz informacje o istotnych zdarzeniach, jakie miały miejsce na terenie budowy, podjętych działaniach oraz o ewentualnych zagrożeniach mogących mieć wpływ na terminy realizacji robót; 22)Potwierdzanie w dzienniku budowy zapisu kierownika budowy o gotowości robót do odbioru po zakończeniu robót oraz po wykonaniu przewidzianych w odrębnych przepisach i umowie prób i sprawdzeń oraz należytego urządzenia i uporządkowania placu budowy; 23)Przystąpienie do odbioru robót w terminie do 2 dni od zgłoszenia przez Wykonawcę robót budowlanych gotowości do odbioru robót zanikających i ulegających zakryciu; 24)Odbiory (częściowy i końcowy) nastąpią w terminie do 3 dni od daty pisemnego zgłoszenia przez Wykonawcę robót budowlanych zakończenia częściowego i końcowego robót; 25)Sprawdzanie faktur, rachunków i innych dokumentów rozliczeniowych pod względem merytorycznym i rachunkowym wystawianych Zamawiającemu, tak by zachować całkowitą zgodność z wymogami Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2007-2013 a także z innymi obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa oraz zasadami rozliczeń ustalonymi przez Zamawiającego; 26)Przygotowanie niezbędnych materiałów umożliwiających uzyskanie decyzji o pozwoleniu na użytkowanie; 27)Uczestniczenie w odbiorze ostatecznym obiektów po upływie okresu gwarancji ustalonego w umowie z Wykonawcą. Inspektor nadzoru będzie także uczestniczył w przeglądach gwarancyjnych i nadzorował usuwanie stwierdzonych protokolarnie wad i usterek, 28)Wykonanie czynności odnoszących się do realizacji uprawnień z tytułu rękojmi za wady wykonanych robót; 29)W razie zaistnienia robót zamiennych lub dodatkowych zgłoszenie konieczności wykonania tych robót i przedstawienie zgodnie z przepisami prawa uzasadnienia, a po uzyskaniu akceptacji Zamawiającego, dokonanie uzgodnień z autorem projektu w zakresie wykonania dokumentacji zamiennej lub niezbędnej dokumentacji na roboty dodatkowe; 30)Po końcowym dokonaniu odbioru robót, przyjęcie od kierownika budowy dokumentacji powykonawczej, dziennika budowy oraz przekazanie ich Zamawiającemu; 31)Całkowite końcowe rozliczenie rzeczowe i finansowe projektu zgodnie z umową o przyznanie pomocy w ramach w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2007-2013 w ramach Osi Priorytetowej 8. Lokalna infrastruktura podstawowa, Poddziałania 8.1.2. Lokalna infrastruktura wspierająca rozwój gospodarczy i ustalonymi zasadami rozliczania inwestycji - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 710000008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.brusy.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonanie wielobranżowego projektu budowlanego i wykonawczego przebudowy budynku Ratusza z dostosowaniem do nowej funkcji - muzeum multimedialne
Dodano: 2016-07-27 - Wykonanie projektu budowlanego i wykonawczego dla remontu i konserwacji murów obronnych oraz zagospodarowania przedmurza do brzegu rzeki Wierzycy i od strony kościoła pod wezwaniem św. Mateusza w Starogardzie Gdańskim
Dodano: 2016-07-27 - Projekt budowy ścieżki rowerowej Barchnowy -Owidz.
Dodano: 2016-07-01 - Opracowanie dokumentacji projektowych na rozbudowę i modernizację infrastruktury wod-kan na terenie gminy Tuchomie (Zadania Nr 1 - Nr 3).
Dodano: 2016-06-30 - Wykonanie wielobranżowego projektu budowlanego i wykonawczego przebudowy budynku Ratusza z dostosowaniem do nowej funkcji - muzeum multimedialne
Dodano: 2016-06-28 - Wykonanie projektu budowlanego i wykonawczego dla remontu i konserwacji murów obronnych oraz zagospodarowania przedmurza do brzegu rzeki Wierzycy i od strony kościoła pod wezwaniem św. Mateusza w Starogardzie Gdańskim.
Dodano: 2016-06-24 - Opracowanie dokumentacji projektowych na odnawialne źródła energii dla budynków na terenie gminy Tuchomie.
Dodano: 2016-06-14 - Wykonanie dokumentacji projektowej Budowy bloku operacyjnego wraz z Centralną sterylizatornią w Kociewskim Centrum Zdrowia Sp. z o. o. w Starogardzie Gdańskim przy ul. dra Józefa Balewskiego 1 wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego, w ramach zadania inwestycyjnego pn.: Ulepszenie budynku Szpitala - budowa bloku operacyjnego
Dodano: 2016-06-09 - Opracowanie dokumentacji projektowych dla inwestycji pn. Rozbudowa i modernizacja infrastruktury wod-kan na terenie gminy Tuchomie (Zadania Nr 1 - Nr 5).
Dodano: 2016-06-07 - Projekt budowy drogi Szpęgawsk-Rywałd
Dodano: 2016-05-17