Przetargi.pl
Pełnienie obowiązków inspektora nadzoru nad robotami drogowymi, mostowymi realizowanymi przez Gminę Jabłonka w 2012 roku

Gmina Jabłonka ogłasza przetarg

  • Adres: 34-480 Jabłonka, ul. 3 Maja 1/206
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 018 2611146 , fax. 018 2652468
  • Data zamieszczenia: 2012-01-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Jabłonka
    ul. 3 Maja 1/206 1/206
    34-480 Jabłonka, woj. małopolskie
    tel. 018 2611146, fax. 018 2652468
    REGON: 00054325500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.jablonka.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie obowiązków inspektora nadzoru nad robotami drogowymi, mostowymi realizowanymi przez Gminę Jabłonka w 2012 roku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje: Pełnienie obowiązków inspektora nadzoru nad robotami drogowymi, mostowymi realizowanymi przez Gminę Jabłonka w 2012 roku Zakres pełnienia nadzoru inwestorskiego: - pełny zakres czynności nad realizacją robót budowlanych - zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo Budowlane;( t.j. Dz. U. z 2006 r Nr 156, poz. 118 z póz. zm.) - stwierdzenia gotowości do odbioru; - dokonywanie odbioru końcowego robót; - przekazanie Zamawiającemu protokołu odbioru; - sprawdzanie i kontrolowanie rozliczeń przekładanych przez Wykonawcę; - sprawdzanie dokumentów załączonych do rozliczania robót, merytoryczne akceptowanie faktur Wykonawcy; - niezwłoczne powiadamianie Zamawiającego o wszystkich robotach nie objętych umową a niezbędnych do wykonania ze względu na bezpieczeństwo i zabezpieczenie przed awarią; - niezwłoczne powiadomienie Zamawiającego o wszystkich robotach nieprzewidzianych umową; - niezwłoczne powiadamianie o wszelkich przerwach w realizacji robót; - sprawdzanie rozwiązań zamiennych; - koordynowanie wszelkich działań związanych z wykonywaniem przedmiotu zamówienia - rozstrzyganie w porozumieniu z Kierownikiem Budowy wątpliwości natury technicznej powstałych w toku wykonania robót, w razie potrzeby zasięgając odpowiednio opinii Projektanta; - występowanie z odpowiednim wnioskiem do Zamawiającego o przeprowadzenie w dokumentacji projektowej zmian lub poprawek w terminie uzgodnionym z Projektantem, w razie stwierdzenia w niej wad lub niedokładności, albo konieczności wprowadzenia zmian, w celu zastosowania innych rozwiązań konstrukcyjnych lub innych materiałów, niż przewidziane w dokumentacji projektowej, także w celu osiągnięcia oszczędności i obniżenia kosztów; - potwierdzenie wykonanych robót oraz usunięcia wad; - bieżące kontrolowanie wpisów dokonywanych w dzienniku budowy; - podejmowanie decyzji o robotach w stosunku do których wymagane jest natychmiastowe wykonanie; - utrzymanie bieżącej łączności i koordynacji prac pomiędzy wszystkimi uczestnikami przedsięwzięcia, - bieżącego informowania zamawiającego o postępach prac, występujących problemach, sposobach ich załatwiania itp., - inwentaryzacji dokumentacji budowlanej oraz całego procesu inwestycyjnego wraz z zawartymi Umowami zadania, - koordynacji nadzoru autorskiego i inwestorskiego, - pełnienia funkcji przedstawiciela zamawiającego, zapewniając realizację robót według projektu i zgodnie z zbiorczy zestawieniem kosztów - rozstrzygania sporów i określania zakresu planowanych prac, - nadzoru przy przekazaniu zadania do eksploatacji, - akceptacji płatności przysługujących wykonawcy robót i kontroli dokumentów rozliczeniowych, - obecność na każdej budowie jeden raz w tygodniu w okresie trwania inwestycji, częściej jeżeli zajdzie taka konieczność - bieżące informowanie Zamawiającego o postępie prac i o problemach natury techniczno-organizacyjnej - wykonanie czynności nadzoru przez osoby uprawnione i wskazane w złożonej ofercie - przekazanie terenu budowy wykonawcy robót - przeprowadzenie odbiorów częściowych oraz końcowego zadania - sprawdzenie i zatwierdzenie faktur przejściowych i końcowych przedkładanych przez wykonawcę robót - bieżące kontrolowanie rozliczeń robót a ponadto dokonanie końcowego rozliczenia finansowego całego zadania inwestycyjnego lub remontowego - każdorazowe uczestnictwo w spotkaniach i naradach organizowanych przez Zamawiającego Szczegółowy zakres obowiązków i uprawnień inspektora nadzoru określa art.25 i art.26 Ustawy z dnia 7 lipca 1994r Prawo Budowlane (Dz. U. z 2006 r Nr 156 poz. 1118 ze zm.)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 715200009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.jablonka.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach