Przetargi.pl
Pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi związanymi z realizacją zadań: 1. Przebudowa drogi leśnej Solinka - Roztoki nr inw. 242/236. 2. Przebudowa drogi leśnej nr 16 - nr inw.242/142

Nadleśnictwo Cisna ogłasza przetarg

  • Adres: 38-607 Cisna, Cisna 87A
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 013 4686301, 668036997 , fax. 013 4686435
  • Data zamieszczenia: 2013-05-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Nadleśnictwo Cisna
    Cisna 87A 87A
    38-607 Cisna, woj. podkarpackie
    tel. 013 4686301, 668036997, fax. 013 4686435
    REGON: 37001467900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.krosno.lasy.gov.pl/web/cisna
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Skarb Państwa - Państwowe Gospodarstwo Leśne - Lasy Państwowe Nadleśnictwo Cisna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi związanymi z realizacją zadań: 1. Przebudowa drogi leśnej Solinka - Roztoki nr inw. 242/236. 2. Przebudowa drogi leśnej nr 16 - nr inw.242/142
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem niniejszego zamówienia jest pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego nad pracami związanymi z wykonaniem robót budowlanych: 1. Przebudowy drogi leśnej Solinka - Roztoki nr inw. 242/236 2. Przebudowy drogi leśnej nr 16 - nr inw. 242/142 Nadzorowane roboty budowlane obejmują: - przebudowę korpusu drogi - przebudowę przepustów w korpusie drogi - przebudowę zjazdów z drogi na powierzchnie składowe drewna i na szlaki zrywkowe - przebudowę przydrożnych powierzchni składowych drewna Zakres prac obejmuje : 1) Roboty przygotowawcze 2) Roboty ziemne 3) Przepusty pod koroną drogi 4) Podbudowy 5) Nawierzchnie 6) Umocnienia skarp i dna rowu 7) Zjazdy, przejazdy 8) .Roboty wykończeniowe. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 7 do SIWZ w którym znajduje się dokumentacja projektowa, Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych oraz Przedmiar robót. Do obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego należy: a) pełny zakres obowiązków określonych w art. 25 ustawy z dnia 7 lipca 1994 Prawo Budowlane (Dz. U. z 2010 r., Nr 243, Poz. 1623, z późn. zmianami) oraz przepisów wykonawczych: - reprezentowanie inwestora na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem i pozwoleniem na budowę, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej, - sprawdzanie jakości wykonywanych robót i wbudowywanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie, - sprawdzanie i odbiór robót budowlanych, ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach urządzeń technicznych oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru gotowych obiektów budowlanych i przekazywanie ich do użytkowania, - potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad, a także na żądanie inwestora kontrolowanie rozliczeń. b) sprawowanie starannego nadzoru oraz dopilnowania aby roboty budowlane zlecone przez Zamawiającego były prowadzone tylko przez Wykonawcę oraz wyszczególnionych w ofercie podwykonawców, c) przed rozpoczęciem prac zapoznanie się z dokumentami niezbędnymi dla realizacji przedmiotu zamówienia, będącymi w posiadaniu Zamawiającego, d) przekazania placu budowy z udziałem Zamawiającego, organizacji i dokonywania czynności odbiorczych (odbiór częściowy, końcowy, pogwarancyjny), zgodnie z wymogami i przepisami prawa oraz dokumentacji projektowej i STWIORB. e) rozliczanie nadzorowanego zakresu robót, sprawdzanie dokumentów rozliczeniowych: kosztorysu ofertowego, faktur/rachunków częściowych, faktury/rachunku końcowego przedłożonych przez Wykonawcę inwestycji wraz z rozliczeniem końcowym inwestycji, sporządzanie raportów rzeczowo - finansowych z realizacji inwestycji, f) prowadzenie dokumentacji fotograficznej (zwłaszcza robót zanikowych) w formie elektronicznej podczas całego procesu inwestycyjnego i przekazanie jej Zamawiającemu po odbiorze końcowym robót, lub na każde wezwanie Zamawiającego, g) dopilnowanie zabezpieczenia stanu robót oraz placu budowy na okres przerwy w realizacji procesu budowlanego, w stopniu uniemożliwiającym zaistnienie zdarzeń, w wyniku których wystąpią sytuacje odszkodowawcze w stosunku do Zamawiającego, h) nadzór w okresie trwania rękojmi udzielonej przez Wykonawcę robót budowlanych, i) sprawowania kontroli zgodności realizacji inwestycji z umową, przepisami i normami branżowymi, zasadami wiedzy technicznej, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót oraz projektem budowlanym. Uzgadnianie z Zamawiającym oraz osobą pełniąca nadzór autorski, wszelkich ewentualnych zmian i odstępstw od pierwotnej dokumentacji projektowej. j) niezwłocznego zgłaszania Zamawiającemu konieczności wykonania przez wykonawcę robót dodatkowych, uzupełniających nieprzewidzianych umową zawartą z Wykonawcą robót budowlanych (bez zgody Zamawiającego Wykonawca nie jest upoważniony do wydawania Wykonawcy robót polecenia wykonania robót dodatkowych, uzupełniających) oraz sprawdzania i weryfikowania kosztorysów wykonawcy na roboty uzupełniające, k) kontrolowania prawidłowości prowadzenia dziennika budowy i dokonywania w nim wpisów stwierdzających wszystkie okoliczności mające znaczenie dla właściwego wykonania robót l) obowiązkowe minimum trzy pobyty w tygodniu na placu budowy oraz na każde wezwanie Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 715200009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca składający ofertę jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 1 000,00 PLN (słownie złotych: tysiąc złotych 00/100 PLN). Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku spośród następujących form, w zależności od wyboru Wykonawcy: -pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego na numer konta: PKO BP 69102029800000260200310862 -poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym; -gwarancjach bankowych; -gwarancjach ubezpieczeniowych; -poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275). Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą, tj. począwszy od dnia, w którym upływa termin składania ofert do co najmniej ostatniego dnia związania ofertą włącznie. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. W przypadku, gdy wadium wnoszone jest w innej formie niż pieniądz, Wykonawca powinien załączyć do oferty oryginał gwarancji lub poręczenia w sposób umożliwiający ich zwrot zgodnie z Ustawą(np. w oddzielnej kopercie dołączonej do oferty). Z treści gwarancji powinno wynikać, że gwarant zobowiązuje się do zapłaty kwoty wadium bezwarunkowo, nieodwołalnie i na pierwsze pisemne żądanie beneficjenta (Zamawiającego). Treść gwarancji musi przesądzać o tym, że Zamawiający nie może mieć żadnych trudności z uzyskaniem od gwaranta kwoty wadium, jeżeli tylko spełni warunki formalnie związane z żądaniem zapłaty kwoty wadium. Złożenie gwarancji wadialnej, w której gwarant nie zobowiązuje się jednoznacznie do zapłaty kwoty wadium w każdym przypadku określonym w Ustawie, będzie skutkować wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. W razie wnoszenia wadium w formie pieniężnej w tytule przelewu należy umieścić następującą informację: Pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego nad pracami związanymi z wykonaniem robót budowlanych: 1. Przebudowy drogi leśnej Solinka - Roztoki nr inw. 242/236 2. Przebudowy drogi leśnej nr 16 - nr inw. 242/142- nr postępowania SA -2710-8/2013. Wykonawca, który nie wniesie wadium w wysokości określonej w pkt 8.1.do SIWZ, w formie lub formach, o których mowa w pkt 8.2.do SIWZ, zostanie wykluczony z postępowania. Zamawiający zwróci wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt 8.13. do SIWZ Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający żądać będzie ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt 8.8.do SIWZ, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca winien wnieść wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu Zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie w trybie art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, o którym mowa w pkt 8.3.do SIWZ, nie złoży wymaganych oświadczeń lub dokumentów, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana utraci wadium wraz z odsetkami na rzecz Zamawiającego w przypadku, gdy: -odmówi podpisania umowy w sprawie niniejszego zamówienia na warunkach określonych w ofercie; -nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; -zawarcie umowy w sprawie niniejszego zamówienia stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_krosno/nadl_cisna/zamowienia_publiczne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach