Przetargi.pl
Pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi związanymi z realizacją zadania: Remont Leśniczówki w Leśnictwie Szklary, Nadleśnictwo Rymanów. Adaptacja na trzy kancelarie

Nadleśnictwo Rymanów ogłasza przetarg

  • Adres: 38-480 Rymanów, ul. Dworska 38
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 013 4355015 , fax. 013 4355026
  • Data zamieszczenia: 2013-05-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Nadleśnictwo Rymanów
    ul. Dworska 38 38
    38-480 Rymanów, woj. podkarpackie
    tel. 013 4355015, fax. 013 4355026
    REGON: 37001454400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_krosno/nadl_rymanow/zamowienia_publiczne
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Lasy Państwowe

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi związanymi z realizacją zadania: Remont Leśniczówki w Leśnictwie Szklary, Nadleśnictwo Rymanów. Adaptacja na trzy kancelarie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    I. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego nad pracami związanymi z wykonaniem robót budowlanych: Remont Leśniczówki w Leśnictwie Szklary, Nadleśnictwo Rymanów Adaptacja na trzy kancelarie II. Nadzorowane roboty budowlane składają się: ZADANIE NR I : Remont Leśniczówki w Leśnictwie Szklary, Nadleśnictwo Rymanów Adaptacja na trzy kancelarie. Przedmiotem remontu jest: Wymiana pokrycia dachowego, remont elewacji z dociepleniem, wymiana stolarki, roboty remontowe wewnętrzne z wykonaniem nowej instalacji elektrycznej, wod-kan, c.o wraz z kotłownią. Lokalizacja nieruchomości w miejscowości Posada Jaśliska na działce o nr ew. 4776 stanowiącej własność Nadleśnictwa Rymanów. 1) ROZWIĄZANIA KONSTRUKCYJNO-MAT. a) POSADZKI 1.W pomieszczeniach piwnicy wykonać: - skuć istniejący beton spodni, - wykonać nowy beton spodni 10cm B15, - izolacje papa termozgrzewalna 2x, - folia budowlana, - wylewka cem.5cm, - płytki gres 2.Na parterze wszystkie podłogi drewniane wraz z rusztem należy zerwać zebrać nadmiar ziemi, wykonać nową: - podsypkę żwirową 20cm, - chudy beton10cm, - izolacje 2x papa termozgrzewalna, - folia, - styropian twardy 5cm, - wylewka cementowa 5cm, - płytki gresowe Tavola Brąz Ceramika DOMINO 3.Na poddaszu należy położyć panele drewniane AC4 8mm na podkładach 5mm, natomiast na części strychowej należy zerwać polepe wykonać docieplenie wełną 10cm i stelaż wraz z podłogą z płyty OSB 22mm. b) OKŁADZINY Piwnica - wykonać nowe tynki cem-wap 1,5cm Parter - zerwać farbę zagruntować tynki gruntem z piaskiem kwarcowym Gruntobet. Wykonać nowe tynki cem-wap systemowe Kreisel 511l na ścianach we wszystkich pomieszczeniach. Sufity z płyt G-K na stelażu metalowym we wszystkich pomieszczeniach. Poddasze -ściany i stropy z płyt G-K na stelażu stalowym w korytarzu, pokoju, magazynku i klatce schodowej. c) WYKOŃCZENIA ELEWACJI Elewację stanowią 10cm styropian+ tynk silikatowo-silikonowy baranek 1,5mm kolor uzgodnić z inwestorem (kolory pastelowe). Cokół budynku wraz ze ścianami bocznymi schodów wykonać z kamienia naturalnego - piaskowca nieregularnego gr 2-3cm. Dookoła budynku należy wykonać płytkę odbojową z kostki betonowej 6cm szer. 70cm. d) IZOLACJA FUNDAMENTÓW I DRENAŻ Odkopać ściany zewnętrzne do ław fundamentowych, wyczyścić mur wykonać nowe tynki cementowe następnie nałożyć izolacje systemową firmy Remmers: 1.Kiesol 2.Sulfatexschlame - 2x 3.K2 -2x 4.Folia budowlana 2x 5.Styrodur 5cm klejony na K2 REMMERS Wykop wyłożyć geowłókniną separacyjną uzupełnić żwirem płukanym drenacyjnym. e) SCHODY ZEWNĘTRZNE Schody zewnętrzne i balkon wyłożyć płytami granitowymi groszkowanymi 3cm, wykonać podlewkę wyrównującą pod płyty. Barierki zewnętrzne drewniane malowana lakierobejcą złoty dąb. f) DACH Należy zerwać pokrycie dachu i wykonać nowe pokrycie: 1.Blachodachówka Ceramiczno-Metalowa Gerard Corona -grafit 2.Łaty 4x5cm 3.Konrłaty 8x2.5cm 4.Membrana dachowa paroprzepuszczalna W razie potrzeby wymienić uszkodzone elementy konstrukcji dachu. Wszystkie elementy drewniane widoczne wyczyścić i pomalować lakierobejcą - kolor złoty dąb. g) SCHODY WEWNĘTRZNE Schody do piwnicy wyłożyć płytkami gresowymi. Schody na poddasze wyczyścić i pomalować lakierem. h) STOLARKA OKIENNA I DRZWIOWA Drzwi zewnętrzne pozostają bez zmian. Wszystkie drzwi wewnętrzne należy wymienić na drzwi MDF z futryną MDF regulowaną. Stolarka okienna PCV kolor złoty dąb od zewnątrz, kolor biały od wewnątrz. Układ architektoniczny okien i podział należy zachować jak w oknach istniejących. i) ŁAZIENKA W łazience zaprojektowano nowy układ. Istniejące płytki należy skuć. Wykonać nową wylewkę, zamontować nową kabinę prysznicową, ubikacje, zlewozmywak. Wszystkie instalacje wod-kan należy wymienić. Zaprojektowano nowe płytki na ścianach i posadzce Vanilla Beż-Brąz. j) KUCHNIA W kuchni należy skuć istniejące płytki, zamontować kuchnię gazową, nowy zlew z szafką. Należy ułożyć płytki ceramiczne na posadzce i na ścianie przy zlewozmywaku i kuchni gazowej. k) INSTALACJE Projektowany budynek będzie wyposażony w instalacje: - wentylacje grawitacyjną - istniejącą + dodatkowy kanał 150mm wyprowadzony w kuchni ponad dach zakończony kominkiem wentylacyjnym systemowym Dodatkowo należy przewidzieć odpowietrzenie pionu kanalizacyjnego. W kotłowni wykonać kanał napowietrzający do kotłowni - stalowy 160mm. Komin nr 2 występujący w kancelariach ponad dachem zlikwidować. - elektryczną - cała instalacja elektryczna wewnętrzna zostanie zmieniona na nową wraz z przełożeniem licznika na zewnątrz i wymianą przyłącza do słupa. - wod-kan - cała instalacja nowa - instalacja gazowa - wykonawca wykona projekt, otrzyma konieczne pozwolenia i wykona instalacje gazową z butlą zewnętrzną i przygotuje dokumenty do umowy na dostawę gazu. Wykonać nową instalację wewnętrzną kotłownia i kuchnia i przyłącz do zbiornika zewnętrznego. Zamontować kuchnie gazową . - instalacja centralnego ogrzewania-nowa instalacja wraz z kaloryferami i nowym piecem gazowym. III. Do obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego należy: a) pełny zakres obowiązków określonych w art. 25 ustawy z dnia 7 lipca 1994 Prawo Budowlane (Dz. U. z 2010 r., Nr 243, Poz. 1623, z późn. zmianami) oraz przepisów wykonawczych: - reprezentowanie inwestora na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem i pozwoleniem na budowę, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej, - sprawdzanie jakości wykonywanych robót i wbudowywanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie, - sprawdzanie i odbiór robót budowlanych, ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach urządzeń technicznych oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru gotowych obiektów budowlanych i przekazywanie ich do użytkowania, - potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad, a także na żądanie inwestora kontrolowanie rozliczeń. b) sprawowanie starannego nadzoru oraz dopilnowania aby roboty budowlane zlecone przez Zamawiającego były prowadzone tylko przez Wykonawcę oraz wyszczególnionych w ofercie podwykonawców, c) przed rozpoczęciem prac zapoznanie się z dokumentami niezbędnymi dla realizacji przedmiotu zamówienia, będącymi w posiadaniu Zamawiającego, d) przekazania placu budowy z udziałem Zamawiającego, organizacji i dokonywania czynności odbiorczych (odbiór częściowy, końcowy, pogwarancyjny), zgodnie z wymogami i przepisami prawa oraz dokumentacji projektowej i STWIORB. e) rozliczanie nadzorowanego zakresu robót, sprawdzanie dokumentów rozliczeniowych: kosztorysu ofertowego, powykonawczego, faktur/rachunków częściowych, faktury/rachunku końcowego przedłożonych przez Wykonawcę robót budowlanych wraz z rozliczeniem końcowym robót, sporządzanie raportów rzeczowo - finansowych z realizacji robót remontowych, f) prowadzenie dokumentacji fotograficznej (zwłaszcza robót zanikowych) w formie elektronicznej podczas całego procesu budowlanego i przekazanie jej Zamawiającemu po odbiorze końcowym robót, lub na każde wezwanie Zamawiającego, g) dopilnowanie zabezpieczenia stanu robót oraz placu budowy na okres przerwy w realizacji procesu budowlanego, w stopniu uniemożliwiającym zaistnienie zdarzeń, w wyniku których wystąpią sytuacje odszkodowawcze w stosunku do Zamawiającego, h) nadzór w okresie trwania rękojmi udzielonej przez Wykonawcę robót budowlanych, i) sprawowania kontroli zgodności realizacji remontu z umową, przepisami i normami branżowymi, zasadami wiedzy technicznej, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót oraz projektem budowlanym. Uzgadnianie z Zamawiającym oraz osobą pełniąca nadzór autorski, wszelkich ewentualnych zmian i odstępstw od pierwotnej dokumentacji projektowej. j) niezwłocznego zgłaszania Zamawiającemu konieczności wykonania przez wykonawcę robót dodatkowych, uzupełniających nieprzewidzianych umową zawartą z Wykonawcą robót budowlanych (bez zgody Zamawiającego Wykonawca nie jest upoważniony do wydawania Wykonawcy robót polecenia wykonania robót dodatkowych, uzupełniających) oraz sprawdzania i weryfikowania kosztorysów wykonawcy na roboty uzupełniające, k) kontrolowania prawidłowości prowadzenia dziennika budowy i dokonywania w nim wpisów stwierdzających wszystkie okoliczności mające znaczenie dla właściwego wykonania robót. l) obowiązkowe minimum dwa pobyty w tygodniu na placu budowy oraz na każde wezwanie Zamawiającego. IV. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 7 do SIWZ w którym znajduje się dokumentacja projektowa Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych oraz Przedmiary robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 715200009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda wniesienia wadium w 300,00 (słownie: trzysta złotych 00/100). 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz.596 i Nr 216, poz. 1824). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy: BGŻ SA O/Krosno konto nr 74203000451110000000252040 4. W tytule przelewu, dokonanego na wyżej podany rachunek bankowy Zamawiającego, należy podać jakiego postępowania dotyczy (zn. sprawy). 5. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert, przy czym za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania na rachunku bankowym Zamawiającego. Wadia wnoszone w innych formach niż pieniądz należy przekazać Zamawiającemu - Nadleśnictwu Rymanów - w terminie do dnia 14.05.2013r. do godziny 800. 6. Polisa, poręczenie, gwarancja lub inny dokument stanowiący formę wadium musi być podpisana przez upoważnionego przedstawiciela gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację, np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 Pzp. 7. Wadium musi zabezpieczać cały okres związania ofertą. 8. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza. 9. Wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego. 10. Zamawiający niezwłocznie zwraca wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 11. Wadium Wykonawcy zostanie zatrzymane wraz z odsetkami w przypadku, gdy Wykonawca: a) w odpowiedzi na wezwanie o którym mowa w art. 26 ust. 3 Pzp nie złożył dokumentów lub oświadczeń o których mowa w art. 25 ust. 1 Pzp lub pełnomocnictw, chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie, b) odmówił podpisania umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_krosno/nadl_rymanow/zamowienia_publicze
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach