Zakład Gospodarki Komunalnej ogłasza przetarg
- Adres: 89-632 Brusy, ul. Bolta 10
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 0-52 398 23 62 , fax. 0-52 398 21 61
- Data zamieszczenia: 2013-01-07
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarki Komunalnej
ul. Bolta 10 10
89-632 Brusy, woj. pomorskie
tel. 0-52 398 23 62, fax. 0-52 398 21 61
REGON: 09115007100000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: zakład budżetowy jst
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją projektu pn.: Rozbudowa systemu kanalizacji sanitarnej na terenie gminy Brusy finansowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2007-2013, Osi priorytetowej 8.2 Lokalna infrastruktura ochrony środowiska - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest Pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją projektu pn.: Rozbudowa systemu kanalizacji sanitarnej na terenie gminy Brusy finansowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2007-2013, Osi priorytetowej 8.2 Lokalna infrastruktura ochrony środowiska. 2. Zakres nadzorowanych prac obejmuje: a) budowę kanalizacji sanitarnej w systemie grawitacyjno - tłocznym w miejscowościach Gacnik - Małe Gliśno - Dąbrówka oraz Małe Chełmy - Antoniewo. Długość planowanej sieci kanalizacyjnej, obejmującej główne przewody kanalizacji grawitacyjno - tłocznej oraz przyłącza do granic poszczególnych posesji, wynosić będzie ok. 7844,73 m (ok. 3374,53 m w miejscowościach Małe Chełmy - Antoniewo oraz ok. 4470,2 m w miejscowościach Gacnik - Małe Gliśno - Dąbrówka) b) budowę ok. 82 przyłączy kanalizacyjnych obejmujących odcinki od granic działek do budynków (ok. 40 przyłączy w miejscowościach M.Chełmy - Antoniewo i ok. 42 przyłączy w miejscowościach M. Gliśno - Dąbrówka), c) budowę 5 sieciowych przepompowni ścieków (3 przepompownie w miejscowościach M. Chełmy - Antoniewo i 2 przepompownie w miejscowościach M. Gliśno - Dąbrówka), d) budowę przyłączy wodociągowych do przepompowni ścieków, e) budowę przyłączy energetycznych do przepompowni ścieków. 3. Wartość szacunkowa robót budowlanych wynosi brutto: 2.750.418,21 zł. 4. Do zakresu obowiązków Wykonawcy należy: 1) Sprawdzenie spójności dokumentacji projektowej (w tym projektów budowlanych, Specyfikacji Technicznych) oraz kosztorysów ofertowych; 2) Opracowanie pełnej dokumentacji przetargowej dotyczącej wyboru wykonawcy robót budowlanych (w tym w szczególności: specyfikacji istotnych warunków zamówienia, projektu umowy), udzielanie wyjaśnień, sporządzanie korespondencji a także innych pism, których konieczność sporządzania pojawi się w trakcie przebiegu procedury udzielania zamówienia publicznego oraz umowy z wykonawcą robót budowlanych i ewentualnych jej zmian; 3) Uczestniczenie w pracach komisji przetargowej w charakterze członka przy wyborze Wykonawcy robót budowlanych; 4) Przygotowanie dokumentacji do ewentualnego postępowania przed Krajową Izbą Odwoławczą lub skargi do Sądu Okręgowego oraz udział w postępowaniu odwoławczym lub skargowym; 5) Zarządzanie realizacją postanowień umowy zawartej z wykonawcą robót budowlanych; 6) Wyznaczenie inspektorów posiadających uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w wymaganych specjalnościach: a) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych wodociągowych i kanalizacyjnych; b) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych; lub posiadających ważne uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, lub w odniesieniu do obywateli państw członkowskich, posiadających odpowiednie, równoważne kwalifikacje zawodowe do wykonywania działalności w budownictwie równoznacznej wykonywaniu samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, odpowiadające swoim zakresem uprawnieniom budowlanym, o których mowa w ustawie Prawo budowlane, 7) Wyznaczenie osoby pełniącej funkcję inspektora koordynatora zespołu specjalistów Inspektora Nadzoru poszczególnych specjalności; 8) Bytność Inspektora koordynatora nadzoru zespołu specjalistów Inspektora Nadzoru na placu budowy nie rzadziej jak 1 raz w tygodniu w okresie prowadzenia robót budowlanych. W przypadku takiej niemożliwości Inspektor Nadzoru zobowiązany jest wyznaczyć ze swojego personelu zastępcę o równoważnych kwalifikacjach i doświadczeniu; 9) Bytność pozostałych inspektorów nadzoru stanowiących zespół specjalistów Inspektora Nadzoru na placu budowy w trakcie trwania robót danej branży w takich odstępach czasu, aby była zapewniona skuteczność nadzoru; 10) Przygotowanie zawiadomienia do organu nadzoru budowlanego o terminie rozpoczęcia robót, z załączeniem oświadczeń kierownika budowy kierowników robót poszczególnych branż oraz inspektorów nadzoru, potwierdzających przyjęcie obowiązków na budowie, 11) Zarządzanie procesami tak, by zapewnić terminową realizację robót zgodnie z umową na realizację robót budowlanych; 12) Organizowanie i prowadzenie narad koordynacyjnych minimum 1 raz na dwa tygodnie; 13) Sprawowanie kontroli zgodności realizowania robót z dokumentacją projektową, pozwoleniami na budowę, zgłoszeniami robót budowlanych nie wymagających pozwolenia na budowę, obowiązującymi przepisami i Polskimi Normami oraz zasadami wiedzy technicznej; 14) Sprawdzanie jakości, ilości i technologii wykonawstwa robót oraz zastosowanych wyrobów budowlanych (materiałów) i urządzeń z uwzględnieniem kontroli materiałów dopuszczonych do stosowania w budownictwie i zapobieganie zastosowaniu materiałów wadliwych i nie dopuszczonych do obrotu i stosowania. Szczegółowa kontrola prowadzona jest przy pomocy zespołu inspektorów nadzoru inwestorskiego poszczególnych specjalności; 15) Uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych, sprawdzanie, opiniowanie przekazywanie do zatwierdzenia Zamawiającemu protokołów wykonanych i odebranych robót; 16) Uczestniczenie w odbiorach robót zanikających i częściowych, odbiorze końcowym oraz przyjmowanie od wykonawców wszelkich dokumentów wymaganych w terminie odbioru (w tym sprawdzenie kompletności dokumentów, atestów, aprobat technicznych, protokołów pomiarów, DTR, instrukcji obsługi zainstalowanych urządzeń i systemów, geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej obiektów i ich części oraz innych), niezbędnych do odbioru końcowego całego zadania; 17) Kontrola nadzorowanych przez siebie robót w zakresie przestrzegania przepisów i zasad bezpiecznych warunków pracy; 18) Kontrola prawidłowości zafakturowania wykonanych robót, potwierdzenie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcie wad także na żądanie Zamawiającego, kontrolowanie rozliczeń budowy; 19) Wydawanie kierownikowi budowy poleceń potwierdzonych wpisem do dziennika budowy, dotyczących realizowanego zadania; 20) Wstrzymanie robót budowlanych w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenia bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z projektem lub pozwoleniem na budowę; 21) Potwierdzanie swojej bytności na budowie zapisem w dzienniku budowy i dokonywanie wpisów stwierdzających wszystkie okoliczności mające znaczenie dla oceny właściwego wykonywania robót; 22) Rozstrzyganie, w porozumieniu z kierownikiem budowy, wątpliwości natury technicznej, powstałych w toku wykonywania robót; 23) Uczestniczenie w pracach komisji, powoływanych do oceny lub rozstrzygania technicznych spraw budowy w toku jej realizacji; 24) Informowanie Zamawiającego o wszelkich ustaleniach dotyczących przebiegu i zaawansowania robót oraz przekazywanie informacji o istotnych zdarzeniach, jakie miały miejsce na terenie budowy, podjętych działaniach oraz o ewentualnych zagrożeniach mogących mieć wpływ na terminy realizacji robót; 25) Potwierdzanie w dzienniku budowy zapisu kierownika budowy o gotowości robót do odbioru po zakończeniu robót oraz po wykonaniu przewidzianych w odrębnych przepisach i umowie prób i sprawdzeń oraz należytego urządzenia i uporządkowania placu budowy; 26) Przystąpienie do odbioru robót w terminie do 7 dni od zgłoszenia przez Wykonawcę robót budowlanych gotowości do odbioru robót zanikających i ulegających zakryciu; 27) Sprawdzanie faktur, rachunków i innych dokumentów rozliczeniowych pod względem merytorycznym i rachunkowym wystawianych Zamawiającemu, tak by zachować całkowitą zgodność z wymogami Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2007-2013 a także z innymi obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa oraz zasadami rozliczeń ustalonymi przez Zamawiającego; 28) Uczestniczenie w odbiorze ostatecznym obiektów po upływie okresu gwarancji ustalonego w umowie z Wykonawcą. Inspektor Nadzoru będzie także uczestniczył w przeglądach gwarancyjnych i nadzorował usuwanie stwierdzonych protokolarnie wad i usterek, 29) Wykonanie czynności odnoszących się do realizacji uprawnień z tytułu rękojmi za wady wykonanych robót; 30) W razie zaistnienia robót zamiennych lub dodatkowych zgłoszenie konieczności wykonania tych robót i przedstawienie zgodnie z przepisami prawa uzasadnienia, a po uzyskaniu akceptacji Zamawiającego, dokonanie uzgodnień z autorem projektu w zakresie wykonania dokumentacji zamiennej lub niezbędnej dokumentacji na roboty dodatkowe; 31) Po końcowym dokonaniu odbioru robót, przyjęcie od kierownika budowy dokumentacji powykonawczej, dziennika budowy oraz przekazanie ich Zamawiającemu; 32) Przygotowanie wniosków do organów nadzoru budowlanego wraz z niezbędnymi załącznikami o uzyskanie decyzji o pozwoleniu na użytkowanie obiektu; 33) Całkowite końcowe rozliczenie rzeczowe i finansowe projektu zgodnie z umową o dofinansowanie w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2007-2013, Osi priorytetowej 8.2 Lokalna infrastruktura ochrony środowiska i ustalonymi zasadami rozliczania inwestycji wraz z przygotowaniem końcowego wniosku o płatność; 34) Przygotowanie, w uzgodnieniu z Wykonawcą robót budowlanych, dokumentów związanych z przejęciem środka trwałego z podziałem na obiekty inwentarzowe zgodnie z klasyfikacją środków trwałych - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 710000008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.brusy.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonanie wielobranżowego projektu budowlanego i wykonawczego przebudowy budynku Ratusza z dostosowaniem do nowej funkcji - muzeum multimedialne
Dodano: 2016-07-27 - Wykonanie projektu budowlanego i wykonawczego dla remontu i konserwacji murów obronnych oraz zagospodarowania przedmurza do brzegu rzeki Wierzycy i od strony kościoła pod wezwaniem św. Mateusza w Starogardzie Gdańskim
Dodano: 2016-07-27 - Projekt budowy ścieżki rowerowej Barchnowy -Owidz.
Dodano: 2016-07-01 - Opracowanie dokumentacji projektowych na rozbudowę i modernizację infrastruktury wod-kan na terenie gminy Tuchomie (Zadania Nr 1 - Nr 3).
Dodano: 2016-06-30 - Wykonanie wielobranżowego projektu budowlanego i wykonawczego przebudowy budynku Ratusza z dostosowaniem do nowej funkcji - muzeum multimedialne
Dodano: 2016-06-28 - Wykonanie projektu budowlanego i wykonawczego dla remontu i konserwacji murów obronnych oraz zagospodarowania przedmurza do brzegu rzeki Wierzycy i od strony kościoła pod wezwaniem św. Mateusza w Starogardzie Gdańskim.
Dodano: 2016-06-24 - Opracowanie dokumentacji projektowych na odnawialne źródła energii dla budynków na terenie gminy Tuchomie.
Dodano: 2016-06-14 - Wykonanie dokumentacji projektowej Budowy bloku operacyjnego wraz z Centralną sterylizatornią w Kociewskim Centrum Zdrowia Sp. z o. o. w Starogardzie Gdańskim przy ul. dra Józefa Balewskiego 1 wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego, w ramach zadania inwestycyjnego pn.: Ulepszenie budynku Szpitala - budowa bloku operacyjnego
Dodano: 2016-06-09 - Opracowanie dokumentacji projektowych dla inwestycji pn. Rozbudowa i modernizacja infrastruktury wod-kan na terenie gminy Tuchomie (Zadania Nr 1 - Nr 5).
Dodano: 2016-06-07 - Projekt budowy drogi Szpęgawsk-Rywałd
Dodano: 2016-05-17