Przetargi.pl
PEŁNIENIE OBOWIĄZKÓW INSPEKTORA NADZORU INWESTORSKIEGO NAD REALIZACJĄ INWESTYCJI: Budowa świetlicy wiejskiej w Mienicach, gmina Wisznia Mała

Gmina Wisznia Mała ogłasza przetarg

  • Adres: 55-114 Wisznia Mała, ul. Wrocławska 9
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 071 3127025 , fax. 071 3127068
  • Data zamieszczenia: 2013-03-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Wisznia Mała
    ul. Wrocławska 9 9
    55-114 Wisznia Mała, woj. dolnośląskie
    tel. 071 3127025, fax. 071 3127068
    REGON: 93193489700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wiszniamala.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    PEŁNIENIE OBOWIĄZKÓW INSPEKTORA NADZORU INWESTORSKIEGO NAD REALIZACJĄ INWESTYCJI: Budowa świetlicy wiejskiej w Mienicach, gmina Wisznia Mała
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie obowiązków Inspektora nadzoru inwestorskiego w branży konstrukcyjno - budowlanej, sanitarnej i elektrycznej nad realizacją niżej opisanego zadania pn: Budowa świetlicy wiejskiej w Minicach, gmina Wisznia Mała. Zadanie realizowane w ramach Działania 413 wdrażanie lokalnych strategii rozwoju w zakresie operacji odpowiadających warunkom przyznania pomocy w ramach działania Odnowa i Rozwój Wsi objętego PROW na lata 2007-2013. 2. Roboty budowlane, których nadzorowanie stanowi przedmiot niniejszego zamówienia pn: Budowa świetlicy w Mienicach, gmina Wisznia Mała realizowane będą na podstawie dokumentacji projektowej oraz decyzji Nr 2071/09 z 23 grudnia 2009r. zatwierdzającej projekt budowlany i udzielającej pozwolenia na budowę świetlicy wiejskiej wraz z elementami infrastruktury technicznej. Roboty budowlane obejmują swoim zakresem: architekturę, konstrukcję, instalacje elektryczne, instalacje sanitarne, nawierzchnie chodników, instalacja centralnego ogrzewania, kolektory słoneczne. Projektowany obiekt budowlany to budynek użyteczności publicznej - sala wiejska z możliwością cateringu zewnętrznego. Dane techniczne obiektu: Powierzchnia użytkowa - 197,48 m2 Powierzchnia zabudowy - 238,21 m2 Kubatura całościowa - 1179,80 m3. 3. Zakres obowiązków Wykonawcy: 1. Wykonawca będzie pełnił obowiązki inspektora nadzoru inwestorskiego w branży konstrukcyjno - budowlanej, sanitarnej i elektrycznej zgodnie z przepisami ustawy Prawo budowlane (Dz. U. z 2010r. Nr 243 poz. 1623 ze zm.) i będzie odpowiedzialny za prowadzenie profesjonalnego i kompletnego nadzoru inwestorskiego nad robotami wraz z udzielaniem stałych konsultacji i fachowych porad Zamawiającemu. Zadania w ramach niniejszego zamówienia będą obejmować co najmniej następujące czynności: a. Reprezentowanie Zamawiającego na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem, pozwoleniem na budowę, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej, b. Sprawdzanie jakości wykonywanych robót budowlanych, c. Sprawdzanie wbudowywanych wyrobów budowlanych wraz z zatwierdzaniem wniosków materiałowych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie, d. Sprawdzenie i odbieranie robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych oraz przygotowywanie i przeprowadzanie odbiorów gotowych obiektów budowlanych, e. Potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz potwierdzanie usunięcia wykrytych wad i usterek, f. Wydawanie Wykonawcy robót, kierownikowi budowy lub kierownikowi robót poleceń dotyczących usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, g. Akceptowanie świadectw dotyczących: - aprobat technicznych, - prób materiałów i robót, - ilości wykonanych robót i przejęcia robót, h. Egzekwowanie zgodności wykonanych robót z określonymi wymaganiami technicznymi i zapisami umowy, i. Współpracowanie z nadzorem autorskim zapewnionym przez Zamawiającego, j. Kontrolę Wykonawcy robót, w celu zapewnienia realizacji robot zgodnie z odpowiednimi wymaganiami bezpieczeństwa i higieny pracy, k. Egzekwowanie terminowego wykonania robót przez Wykonawcę robót - zgodnie zatwierdzonym harmonogramem robót, l. Potwierdzenie gotowości inwestycji do odbioru, na podstawie zgłoszenia Wykonawcy robót oraz oceny poszczególnych inspektorów nadzoru poszczególnych branż, ł. Przygotowanie i przeprowadzenie odbioru końcowego inwestycji , przy udziale przedstawicieli Zamawiającego i przyszłych użytkowników, m. Dostarczenie Zamawiającemu kompletnej dokumentacji powykonawczej, otrzymanej od Wykonawcy robót, w dniu odbioru końcowego inwestycji, n. Przygotowanie wszystkich niezbędnych dokumentów do uzyskania pozwolenia na użytkowanie, o. Egzekwowanie od Wykonawcy robót wszystkich warunków realizacji umowy zawartej pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą, w tym usunięcia usterek stwierdzonych w trakcie realizacji i na dzień odbioru, p. Uczestnictwo w komisjach powołanych przez Zamawiającego dla oceny jakości robót w okresie gwarancji i rękojmi. Częstotliwość przeglądów gwarancyjnych: przeglądy gwarancyjne będą przeprowadzane co 12 miesięcy przez okres 3 lat liczone od chwili uzyskania pozwolenia na użytkowanie, r. Przygotowywanie następujących Raportów: - Miesięczne Raporty postępu prac budowlanych, -Raport Końcowy, zawierający pełne i obszerne podsumowanie wykonywanych czynności podczas wdrażania projektu, krytyczną analizę wszystkich ważniejszych problemów, jak również proponowane zalecenia dla przyszłych działań o podobnym charakterze.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712470001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.wiszniamala.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach