Przetargi.pl
Kompleksowa dostawa energii elektrycznej oraz świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej na potrzeby Gminy Prusice i jej jednostek organizacyjnych

Gmina Prusice ogłasza przetarg

  • Adres: 55-110 Prusice, Rynek 1
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 071 3126224 , fax. 071 3126229
  • Data zamieszczenia: 2013-03-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Prusice
    Rynek 1 1
    55-110 Prusice, woj. dolnośląskie
    tel. 071 3126224, fax. 071 3126229
    REGON: 93193510600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.prusice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Kompleksowa dostawa energii elektrycznej oraz świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej na potrzeby Gminy Prusice i jej jednostek organizacyjnych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa dostawa energii elektrycznej oraz świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej w rozumieniu ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo Energetyczne (Dz. U. z 2012 r poz.1059 ze zm.) oraz aktów wykonawczych do ustawy, na potrzeby Gminy Prusice i jej jednostek organizacyjnych. 2.Dostawa energii elektrycznej odbywać się będzie dla potrzeb lokali, obiektów oraz oświetlenia drogowego - wykaz punktów poboru energii elektrycznej stanowią załączniki numer 1a, 1b, 1c, 1d, 1e, 1f, 1g do umowy. 3.Szacowane zużycie energii dla liczników skazanych w w/w załącznikach w okresie od 01.01.2012 r. do 31.12.2012 r. wynosi około ok 800 MWh. 4.Szacunkowa ilość zamawianej energii ma charakter jedynie orientacyjny, służący do porównania ofert i w żadnym wypadku nie stanowi ze strony Zamawiającego, zobowiązania do zakupu energii w podanej ilości. Wykonawcy nie będzie przysługiwało jakiekolwiek roszczenie z tytułu nie pobrania przez Zamawiającego przewidywanej ilości energii. 5.Planowana wysokość zużycia energii elektrycznej w okresie trwania umowy dla poszczególnych punktów poboru określanych w załącznikach do umowy od nr 1a do 1g szacuje się łącznie w wysokości około 800 MWh. 6.Ewentualna zmiana szacowanego zużycia nie będzie skutkowała dodatkowymi kosztami dla Zamawiającego, poza rozliczeniem za faktycznie zużytą ilość energii wg cen określonych w dokumentacji przetargowej. 7.Moc umowna, warunki jej zmiany oraz miejsce dostarczenia energii elektrycznej określana jest każdorazowo w Umowie o świadczenie usług dystrybucji zawartej pomiędzy Zamawiającym a OSD. 8.Wykonawca zobowiązuje się również do pełnienia funkcji podmiotu odpowiedzialnego za bilansowanie handlowe dla energii elektrycznej sprzedanej w ramach tej Umowy. 9.Wykonawca dokonywać będzie bilansowania handlowego energii zakupionej przez Zamawiającego na podstawie standardowego profilu zużycia o mocy umownej określonej w załącznikach do umowy od nr 1a do nr 1g. 10.Koszty wynikające z dokonania bilansowania uwzględnione są w cenie energii elektrycznej. 11.Zamawiający oświadcza, iż wszystkie prawa i obowiązki związane z bilansowaniem handlowym z niniejszej Umowy, w tym zgłaszanie grafików handlowych do OSD, przechodzą na Wykonawcę. 12.Energia elektryczna kupowana na podstawie Umowy zużywana będzie na potrzeby odbiorcy końcowego, co oznacza, że Zamawiający nie jest przedsiębiorstwem energetycznym w rozumieniu ustawy Prawo Energetyczne. 13.Dostawca energii musi mieć zawartą umowę z Operatorem Systemu Dystrybucyjnego na świadczenie usług dystrybucji na obszarze, na którym znajduje się miejsce dostarczania energii elektrycznej. 14.Wykonawca zobowiązuje się do złożenia OSD, w imieniu Zamawiającego, zgłoszenia o zawarciu umowy na sprzedaż energii elektrycznej. 15.Jeżeli nic innego nie wynika z postanowień SIWZ oraz Umowy użyte w niej pojęcia oznaczają: 1)OSD - Operator Systemu Dystrybucyjnego - przedsiębiorstwo energetyczne zajmujące się świadczeniem usług dystrybucyjnych; 2)Generalna Umowa Dystrybucyjna - umowa zawarta pomiędzy Wykonawcą a OSD określająca ich wzajemne prawa i obowiązki związane ze świadczeniem usługi dystrybucyjnej w celu realizacji niniejszej Umowy; 3)Umowa - niniejsza umowa, 4)Standardowy profil zużycia - zbiór danych o przeciętnym zużyciu energii elektrycznej zużytej przez obiekty Zamawiającego; 5)Umowa o świadczenie usług dystrybucji - umowa zawarta pomiędzy Zamawiającym a OSD określająca prawa i obowiązki związane ze świadczeniem przez OSD usługi dystrybucji energii elektrycznej; 6)punkt poboru - miejsce dostarczania energii elektrycznej; 7)okres rozliczeniowy - okres, w którym na podstawie odczytów urządzeń pomiarowych następuje rozliczenie zużytej energii elektrycznej; 8)taryfa - zbiór cen stosowanych przez OSD do rozliczenia za pobraną energię elektryczną; 9)strefa czasowa - godziny doby, w których ceny i stawki opłat dla grupy taryfowej z rozliczeniem wielostrefowym są jednakowe, 10)bilansowanie handlowe - zgłaszanie operatorowi systemu dystrybucyjnego przez podmiot odpowiedzialny za bilansowanie handlowe do realizacji umów sprzedaży energii elektrycznej zawartych przez użytkowników systemu i prowadzenie z nimi rozliczeń różnicy rzeczywistej ilości dostarczonej albo pobranej energii elektrycznej i wielkości określonych w tych umowach dla każdego okresu rozliczeniowego. 16.Standardy jakości obsługi klienta zostały określone w obowiązujących przepisach wykonawczych wydanych na podstawie ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. - Prawo energetyczne. 17.W przypadku niedotrzymania jakościowych standardów obsługi Zamawiającemu przysługuje prawo bonifikaty lub upustu według stawek określonych w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 18 sierpnia 2011 roku r. w sprawie szczegółowych zasad kształtowania i kalkulacji taryf oraz rozliczeń w obrocie energią elektryczną (Dz. U. z 2011 Nr 189, poz. 895 ze zm.) lub w każdym później wydanym akcie prawnym dotyczącym jakościowych standardów obsługi. 18.Uwaga dotycząca grupy taryfowej i mocy umownej- W wykazach stanowiących załączniki do umowy nr od 1a do 1g informacyjnie wskazano planowane parametry dystrybucyjne (moc umowna/grupa taryfowa), które różnić się mogą od aktualnie obowiązujących, o ile podlegać będą zmianie na etapie zawierania nowych umów na usługi dystrybucyjne lub w trakcie ich trwania. 19.Wykonawca w ramach zadania ma obowiązek: wypowiedzieć (rozwiązać) w imieniu Zamawiającego na podstawie pełnomocnictwa obowiązujących umów kompleksowych sprzedaży energii elektrycznej i świadczenia usług dystrybucji dla punktów poboru zgodnie z punktami poboru według załączników nr 1a do 1g do umowy. W okresie wypowiedzenia obowiązujących umów Wykonawcy nie przysługuje prawo do wynagrodzenia. 20.Płatnikiem należności za zakupioną energię elektryczną jest Gmina Prusice, Rynek 1,55-110 Prusice i poszczególne jednostki organizacyjne gminy na podstawie wystawionych faktur oddzielnie dla każdej jednostki organizacyjnej Gminy Prusice wyszczególnionych w załączniku od nr 1a do 1g do umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 093100005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1)Wadium może być wnoszone według wyboru Wykonawcy w jednej lub w kilku następujących formach: a)pieniądzu; b)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym; c)gwarancjach bankowych; d)gwarancjach ubezpieczeniowych; e)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2. ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 2.Wadium wnoszone w pieniądzu Wykonawca wpłaca przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego. 3.Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Urzędu Miasta i Gminy Prusice nr 27 9583 1019 0200 1300 2002 0005 Bank Spółdzielczy w Obornikach Śląskich O/ Prusice, przed upływem terminu składania ofert. Za termin wniesienia wadium w przypadku przelewu bankowego uważa się datę i godzinę wpływu środków na konto Zamawiającego. Niewniesienie wadium lub wniesienie wadium po terminie składania ofert spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania. 4.Wymaga się, aby w gwarancji wadialnej zawarte były informacje, na podstawie, których możliwe byłoby zidentyfikowanie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. 5.Określa się wysokość wadium na równowartość kwoty 10 000,00 PLN. 6.Okoliczność wniesienia wadium powinna być weryfikowalna dla Zamawiającego, tj. wgląd w/w rachunek bankowy bądź zapoznanie się z właściwym dokumentem w ofercie Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.prusice.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach