Przetargi.pl
Pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego

Powiat Bielski ogłasza przetarg

  • Adres: 17-100 Bielsk Podlaski, ul. Mickiewicza 46
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 085 8332642 , fax. 085 8332612
  • Data zamieszczenia: 2009-08-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Bielski
    ul. Mickiewicza 46 46
    17-100 Bielsk Podlaski, woj. podlaskie
    tel. 085 8332642, fax. 085 8332612
    REGON: 05065857400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatbielski.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadań przewidzianych do wykonania w 2009 r. w ramach przedsięwzięcia pn. Kompleksowa termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w Powiecie Bielskim oraz 2. Sprawowanie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego wynikających z obowiązujących przepisów a określonych głównie przez Prawo Budowlane w artykułach 17, 25 i 26; 3. Przygotowanie dokumentów niezbędnych do przekazania wykonawcy placu budowy i uczestnictwo w tym przekazaniu; 4. Bieżąca kontrola zgodności realizacji zadania z zawartą umową, kontrola jakości wykonywanych robót, wbudowanych elementów i materiałów, zgodności robót z warunkami pozwolenia na budowę, specyfikacjami technicznymi, przepisami techniczno-budowlanymi, normami i przepisami BHP oraz współczesnej wiedzy technicznej; 5. Na etapie realizacji zgłaszanie projektantowi zastrzeżeń wykonawcy robót budowlanych lub Zamawiającemu do projektu budowlanego i dokonywanie z nim stosownych uzgodnień lub wyjaśnień; 6. Przyjmowanie faktur i dokumentów rozliczeniowych od wykonawcy, bieżąca kontrola i zatwierdzanie faktur i dokumentów rozliczeniowych (w tym książki obmiaru) pod względem merytorycznym i rachunkowym oraz przekazywanie ich Zamawiającemu - wynagrodzenie Wykonawcy robót budowlanych jest wynagrodzeniem kosztorysowym; 7. Informowanie Zamawiającego o postępie w realizacji zadania; 8. Przygotowanie całokształtu spraw do odbioru zadania przez Zamawiającego, w tym w szczególności dokonania odbioru końcowego zadania lub odbioru poszczególnych części (etapów) zadania. Inspektor nadzoru inwestorskiego potwierdzi zgłoszoną przez Wykonawcę gotowość do odbioru, przekaże Zamawiającemu niezbędną dokumentację odbioru (protokoły wraz z załącznikami i dokumentami) oraz dokumentację powykonawczą. Inspektor nadzoru inwestorskiego będzie także uczestniczył w przeglądach między gwarancyjnych i nadzorował usuwanie stwierdzonych protokolarnie wad i usterek; 9.Przygotowanie materiałów umożliwiających złożenie do Powiatowego Inspektoratu Nadzoru Budowlanego zawiadomienia o zakończeniu budowy. 10. Sporządzenie rozliczenia rzeczowo-finansowego zadania; 11. Przygotowanie informacji do sporządzenia dowodów przekazania - przejęcia na majątek środków trwałych PT
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712470001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. W zakresie doświadczenia wymagane jest wykazanie w okresie ostatnich pięciu lat minimum 1 usługi pełnienia funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót budowlanych w zakresie odpowiadającym swoim rodzajem i wartością stanowiącym przedmiot zamówienia. W zakresie osób zdolnych do wykonania zamówienia wymagane jest wykazanie minimum po jednej osobie posiadającej uprawnienia do kierowania i nadzorowania robotami budowlanymi (z minimalnym stażem od chwili uzyskania uprawnień - 2 lat) w specjalnościach: - konstrukcyjno-budowlanej; - instalacji sanitarnych, - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i energetycznych. 3.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie, iż Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1 - 4 ustawy Pzp i nie podlega wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 tej ustawy ( wg wzoru Załącznika nr 2). 2. Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Wymagane jest wykazanie minimum po jednej osobie posiadającej uprawnienia do kierowania i nadzorowania robotami budowlanymi (z minimalnym stażem od chwili uzyskania uprawnień - 2 lat) w specjalnościach: - konstrukcyjno-budowlanej; - instalacji sanitarnych, - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i energetycznych. Do wykazu należy załączyć dokument potwierdzający posiadanie uprawnień oraz zaświadczenie o wpisie do właściwej izby samorządu zawodowego

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatbielski.pl/bip/ogłoszenia/przetargi i zamówienia
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach