Przetargi.pl
Przebudowa drogi gminnej przez wieś Arbasy o długosci 410mb

Gmina Drohiczyn ogłasza przetarg

  • Adres: 17-312 Drohiczyn, ul. Kraszewskiego 5
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 085 6557135 , fax. 085 655 70 80
  • Data zamieszczenia: 2009-08-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Drohiczyn
    ul. Kraszewskiego 5 5
    17-312 Drohiczyn, woj. podlaskie
    tel. 085 6557135, fax. 085 655 70 80
    REGON: 05065905900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.drohiczyn.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa drogi gminnej przez wieś Arbasy o długosci 410mb
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres zadań do wykonania : Przebudowa drogi gminnej przez wieś Arbasy 410mb (zgodnie z kosztorysem ofertowym) w zakresie: 1) Odtworzenie trasy i punktów wysokościowych - 0,410km 2) Regulacj pionowa pokryw dla zaworów wodociągowych szt. 8 3) wykonanie podbudowy kruszywem naturalnym wraz z wyrównaniem i zagęszczeniem gr. 12cm - 2212m3 4) wykonnie nawierzchni z betonu asfaltowego gr. 3cm warstwa dolna - 2166,90m2 5) wykonnie nawierzchni z betonu asfaltowego gr. 3cm warstwa górna - 2130m2 6) wykonanie poboczy z pospółki - 860m2
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452330009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca wnosi jako część swojej oferty w kwocie 5 000,- zł (słownie: pięć tysięcy 00/100złotych).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki udziału w postępowaniu Zgodnie z załącznikiem nr 2 do oferty. ponadto przystępujący do przetargu musi spełniać warunki : Kadra techniczna - Załącznik nr 3 do oferty Co najmniej jedna osoba posiadająca uprawnienia budowlane o specjalności konstrukcyjno-inżynieryjnej w zakresie budowy dróg do sprawowania samodzielnych funkcji na budowie zgodnie z art. 42 ust. 1 prawa budowlanego. Kierownik budowy (uprawnienia budowlane w zakresie objętym zamówieniem, zaświadczenie o przynależności do OIIB) Uwaga: Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie posiadają wymagany potencjał kadrowy. Sprzęt - Załącznik nr 4 do oferty firma powinna dysponować w pełni sprawnym sprzętem niezbędnym do wykonania zadania : Lp. Niezbędny sprzęt Ilość (min.) 1. Wytwórnia mas bitumicznych 1 szt. 2. Rozkładarka mas bitumicznych 1 szt. 3. Skrapiarka do bitumu 1 szt. 4. Szczotka mechaniczna z ciągnikiem kołowym 1 szt. 5. Walec ogumiony 1 szt. 6. Walec stalowy samojezdny 1 szt. 7. Samochód samowyładowczy powyżej 10 ton 1 szt. 8. Koparko- ładowarka 1 szt. 9. Samochód samowyładowczy powyżej 5 do 10 ton 3 szt. Uwaga: Należy określić czy wymagany sprzęt jest wynajęty, dzierżawiony, użyczony . Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie posiadają wymagany potencjał techniczny. Doświadczenia zawodowe - Załącznik nr 5 do oferty Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat (2006 - 2008 ) robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia , z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie - minimum 1. Uwaga: Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają arunek określony powyżej, każdy w zakresie, w jakim będzie uczestniczył w realizacji zamówienia zgodnie ze złożoną ofertą . Potencjał ekonomiczny i finansowy - załącznik nr 6 do oferty Wykonawca musi wykazać, że : a) Przychód za ostatni rok obrotowy (na podstawie (Rachunku zysków i strat) pozycja (Przychód netto ze sprzedaży produktów, towarów i materiałów) lub (przychód netto ze sprzedaży i zrównanie z nim)) w wysokości nie mniejszej niż 80 % wartości złożonej oferty. b) Płynność bieżąca (xpb) w ostatnim roku obrotowym liczoną zgodnie ze wzorem X = aktywa obrotowe : zobowiązania krótkoterminowe Nie mniejszą niż 1 (xpb większe równe 1). c) Dysponowanie własnymi środkami finansowymi (dopuszczalne jest wykazanie środków z kredytu obrotowego lub innego o ile środki te nie są przeznaczone na zrealizowanie konkretnego celu ) lub promesą kredytową w wysokości nie mniejszej niż 100 000,- zł. d) Posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej zgodnie z przedmiotem niniejszego zamówienia na wartość co najmnie j100 000,- zł. Uwaga: Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że: - warunek a) , c) , d) spełniają łącznie - warunek b) spełnia każdy z wykonawców
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty zostaną załączone wszystkie dokumenty wymagane przez zamawiającego : 1. kosztorys ofertowy - załącznik nr 1 do oferty 2. oświadczenie , że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 22 i 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówieniach publicznych , Dz. U. Nr 19/2004 , poz. 177 z późn. zm. - załącznik nr 2 do oferty 3. wykaz pracowników, którzy będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia - załącznik nr 3 do oferty 4. wykaz sprzętu niezbędnego do wykonania zamówienia - załącznik nr 4 do oferty 5. doświadczenie zawodowe - załącznik nr 5 do oferty 6. oświadczenie że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - załącznik nr 6 do oferty 7. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej , potwierdzający dopuszczenie wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objętym tym zamówieniem (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) 8. upoważnienie do podpisania oferty o ile nie wynika ono z przepisów prawa lub innych dokumentów załączonych do oferty. 9. aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby, iż nie podlega wykluczeniu w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 9 ustawy, (wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). 10. aktualne zaświadczenie : - właściwego naczelnika urzędu skarbowego - właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert). 11.dokument potwierdzający wniesienie wadium -oryginał (w przypadku wniesienia wadium w gotówce kopia wyciągu bądź przelewu ostemplowanego przez bank potwierdzona za zgodność z oryginałem , jeśli przelewu dokonano w formie elektronicznej - wydruk komputerowy potwierdzony przez upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy) Uwaga : Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia. 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. 2. W przypadku, o którym mowa w pkt 1, wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 3. Przepisy Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. (Prawo zamówieniach publicznych, Dz. U. Nr 19/2004 , poz. 177 z późn. zm.) dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców, o których mowa w pkt 1. 4. Jeżeli oferta wykonawców, o których mowa w pkt 1, zostanie wybrana, zamawiający będzie żądał przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych wykonawców. Uwaga : Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 6.7, 6.9, 6.10, 6.11 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, c) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości decyzji właściwego organu. Składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-9 ustawy Pzp. .Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt , zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania . Dokumenty powinny być przetłumaczone na język polski przez tłumacza przysięgłego . Dokumenty składa się odpowiednio: - wersja obcojęzyczna w kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez osobę upoważnioną . - wersja przetłumaczona w oryginale opatrzone podpisami i pieczęciami przez tłumacza przysięgłego (wymaganymi rawem Polskim w tym zakresie)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.drohiczyn.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach