Przetargi.pl
Pełnienie nadzoru nad robotami budowlanymi (Inspektor Nadzoru) oraz koordynacja i rozliczenie projektu (Menedżer projektu) dla inwestycji pod nazwą Kompleksowa rewitalizacja Parku Zdrojowego przy ul. Orkana w Rabce-Zdrój

Urząd Miasta Rabka-Zdrój ogłasza przetarg

  • Adres: 34-700 Rabka-Zdrój, ul. Parkowa 2
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 018 2676440, 2677178
  • Data zamieszczenia: 2010-05-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta Rabka-Zdrój
    ul. Parkowa 2 2
    34-700 Rabka-Zdrój, woj. małopolskie
    tel. 018 2676440, 2677178
    REGON: 00052916600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rabka.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie nadzoru nad robotami budowlanymi (Inspektor Nadzoru) oraz koordynacja i rozliczenie projektu (Menedżer projektu) dla inwestycji pod nazwą Kompleksowa rewitalizacja Parku Zdrojowego przy ul. Orkana w Rabce-Zdrój
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamówienie jest podzielone na II Elementy. 3.1 Element I obejmuje pełnienie nadzoru nad robotami budowlanymi (Inspektor Nadzoru) dla inwestycji pod nazwą Kompleksowa rewitalizacja Parku Zdrojowego przy ul. Orkana w Rabce-Zdrój współfinansowanej z Małopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego 2007-2013, Oś priorytetowa 6, Działanie 6.1 Rozwój miast, Schemat A: Projekty realizowane wyłącznie w ramach programów rewitalizacji z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego. Wartość inwestycji na podstawie umowy na MRPO.06.01.01-12-130/09-00-XVI/2/FE/10 z dnia 22 stycznia 2010 r. o dofinansowanie projektu wynosi: 8 856 845,60 zł. 3.1.1. DO OBOWIĄZKU INSPEKTORA NADZORU NALEŻY: a) pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego. b) zapewnienie codziennej dyspozycyjności nadzoru w miejscu prowadzenia prac, c) przeprowadzanie regularnych inspekcji placu budowy sprawdzających jakość wykonania i materiałów zgodnie z umową z Wykonawcą robót budowlanych oraz dobrą praktykę inżynierską. d) rozwiązanie problemów i sporów powstałych w trakcie realizacji prac, e) wizytowanie budowy, monitorowanie realizacji umowy z Wykonawcą robót budowlanych i sprawdzanie terminowości wykonywanych robót zgodnie z harmonogramem rzeczowo - finansowym projektu, f) sprawdzanie jakości wykonywanych robót budowlanych i wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie. g) sprawdzanie i odbieranie robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych oraz przygotowywanie i branie udziału w czynnościach odbioru gotowych obiektów budowlanych, h) analiza techniczna dokumentacji wykonawczej, nadzorowanie realizacji budowy, dokonywanie odbiorów robót częściowych, końcowych, ostatecznych i wystawianie poleceń płatności, i) nadzór nad wykonaniem projektu wykonawczego oświetlenia realizowanego w ramach umowy z Wykonawcą robót budowlanych, j) kontrola dokumentów roszczeniowych Wykonawcy oraz sporządzanie dla Zamawiającego rekomendacji co do sposobu rozpatrzenia roszczeń Wykonawcy, k) przygotowanie dokumentacji do ewentualnych postępowań spornych, l) udostępnianie Zamawiającemu, na każde pisemne żądanie, wszelkich dokumentów związanych z realizacją umowy, m) składanie oświadczeń o usunięciu przez Wykonawcę robót usterek stwierdzonych w czasie przeglądów okresowych i odbiorze końcowym, n) potwierdzanie protokołów odbioru wykonanych elementów robót, o) udzielanie wykonawcy robót informacji, wyjaśnień dotyczących realizowanego projektu, p) wnioskowanie wprowadzenia niezbędnych zmian w dokumentacji technicznej i uzyskanie zgody projektanta na zmiany, q) uzyskanie od projektanta wyjaśnień wątpliwości dotyczących realizowanego projektu, r) wstrzymanie robót w przypadku prowadzenia ich niezgodnie z umową o wykonawstwo, bezwzględnie obowiązującymi przepisami, w tym przepisami BHP, oraz sztuką budowlaną; s) wnioskowanie do Zamawiającego o przywołanie nadzoru autorskiego. t) Wykonawca jest zobowiązany do przeprowadzenia konsultacji z Zamawiającym na każdym ważniejszym (lub wybranym przez Zamawiającego) etapie realizacji inwestycji (np.: dotyczących postępu realizacji prac, ewentualnych opóźnień w stosunku do przyjętego harmonogramu itp.). Ponadto Wykonawca w maksymalnie miesięcznych okresach będzie przedstawiał Zamawiającemu w formie pisemnej raporty z postępu realizacji inwestycji w zakresie robót budowlanych. 3.2. Element II obejmuje koordynację i rozliczenie projektu (Menedżer projektu) dla inwestycji pod nazwą Kompleksowa rewitalizacja Parku Zdrojowego przy ul. Orkana w Rabce-Zdrój współfinansowanej z Małopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego 2007-2013, Oś priorytetowa 6, Działanie 6.1 Rozwój miast, Schemat A: Projekty realizowane wyłącznie w ramach programów rewitalizacji z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego. Wartość inwestycji na podstawie umowy na MRPO.06.01.01-12-130/09-00-XVI/2/FE/10 z dnia 22 stycznia 2010 r. o dofinansowanie projektu wynosi: 8 856 845,60 zł. 3.2.1 DO OBOWIĄZKU MENADŻERA PROJEKTU NALEZY: a) kierowanie realizacją inwestycji, sporządzanie i przechowywanie dokumentacji inwestycji, zgodnie z wymogami przewidzianymi dla projektów Małopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego 2007-2013, Oś priorytetowa 6, Działanie 6.1 Rozwój miast, Schemat A: Projekty realizowane wyłącznie w ramach programów rewitalizacji z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego. b) organizowanie dwa razy w miesiącu, stałych narad koordynacyjnych z udziałem Zamawiającego wraz ze sporządzaniem protokołów z ustaleń. c) rozwiązanie problemów i sporów powstałych w trakcie realizacji prac, d) wizytowanie budowy, monitorowanie realizacji inwestycji i sprawdzanie terminowości wykonywanych robót zgodnie z harmonogramem rzeczowo - finansowym projektu, e) przygotowanie dokumentacji do ewentualnych postępowań spornych, f) informowanie na piśmie Zamawiającego o wszystkich faktach mających znaczenie dla realizowanej inwestycji, a zwłaszcza o wszystkich zagrożeniach terminów zawartych w harmonogramie realizacji kontraktu, g) udostępnianie Zamawiającemu wszelkich dokumentów związanych z realizacją umowy, h) udzielanie wykonawcy robót informacji, wyjaśnień dotyczących realizowanego projektu, i) sprawdzanie i zestawienie na bieżąco wartości zaliczonych i odebranych robót od Wykonawcy, j) opisywanie dokumentów księgowych oraz kompletowanie do nich wszelkich załączników (m.in. protokołów odbioru, potwierdzeń wykonania prac) celem przygotowania dokumentu do wypłaty zgodnie z obowiązującymi wytycznymi MRPO na lata 2007-2013. k) wnioskowanie do Zamawiającego o przywołanie nadzoru autorskiego. l) monitorowanie i wypełnianie procedur niezbędnych dla prawidłowej obsługi inwestycji dofinansowanej ze środków strukturalnych Unii Europejskiej zgodnie z umową o dofinansowanie oraz obowiązującymi wytycznymi MRPO 2007-2013 ( m.in. składanie comiesięcznych harmonogramów płatności), m) sporządzenie wniosków o płatności (wraz z załącznikami) i terminowe przekazywanie do Instytucji Wdrażającej po uprzednim podpisaniu przez Zamawiającego; n) przygotowywanie i składanie wszelkiej korespondencji kierowanej do Instytucji Wdrażającej związanej z realizacją Projektu po uprzednim podpisaniu jej przez Zamawiającego. o) Wykonawca jest zobowiązany do przeprowadzenia konsultacji z Zamawiającym na każdym ważniejszym (lub wybranym przez Zamawiającego) etapie inwestycji (np.: dotyczących uzgodnień z Urzędem Marszałkowskim zmian haromonogramów, przygotowywanych wniosków o płatność, dotyczących postępu realizacji prac, ewentualnych opóźnień w stosunku do przyjętego harmonogramu itp.). Ponadto Wykonawca w maksymalnie miesięcznych okresach będzie przedstawiał Zamawiającemu w formie pisemnej raporty z postępu realizacji inwestycji w zakresie realizacji umowy o dofinansowanie. UWAGA: Zakres usług stanowiących przedmiot zamówienia dla Elementu I i II obejmuje wszelkie czynności związane z realizacją inwestycji i obsługą poodbiorową od dnia podpisania umowy i przekazania dokumentacji technicznej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 715200009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: WADIUM: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 20 000.00 PLN (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych 00/100 PLN) 2. Wadium należy wnieść w terminie określonym w art. 45 ust. 3 Ustawy Pzp, tj.: przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu: przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: PKO BP S.A. o/Rabka-Zdrój 27 1020 3466 0000 9402 0004 3802 b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275). 4 Wadium wnoszone w innej formie niż w pieniądzu, należy dostarczyć do kasy Zamawiającego (parter Urzędu Miasta Rabka-Zdrój, ul. Parkowa 2) w terminie określonym w pkt. 10.2. Złożenie wadium w innym terminie oznaczało będzie brak zabezpieczenia oferty wadium. 5. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, jeżeli: 1. po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a Ustawy Pzp. 1a. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 2. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 3. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia protestu lub odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 6 Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. b) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; c) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; d) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Doświadczenie
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rabka.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach