Przetargi.pl
Pełnienie nadzoru nad robotami budowlanymi dla inwestycji pod nazwą Modernizacja i rozbudowa Oczyszczalni ścieków w Czorsztynie

Podhalańskie Przedsiębiorstwo Komunalne Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 34-400 Nowy Targ, Al. Tysiąclecia 35A
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 018 2665242, 2640777 , fax. 018 2640779
  • Data zamieszczenia: 2013-06-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Podhalańskie Przedsiębiorstwo Komunalne Sp. z o.o.
    Al. Tysiąclecia 35A 35A
    34-400 Nowy Targ, woj. małopolskie
    tel. 018 2665242, 2640777, fax. 018 2640779
    REGON: 49291632100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ppkpodhale.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie nadzoru nad robotami budowlanymi dla inwestycji pod nazwą Modernizacja i rozbudowa Oczyszczalni ścieków w Czorsztynie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres usługi obejmuje pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego wynikającej z przepisów ustawy - Prawo budowlane oraz właściwych przepisów wykonawczych wydanych na jego podstawie nad inwestycją pod nazwą Modernizacja i rozbudowa Oczyszczalni ścieków w Czorsztynie objętej zatwierdzonym projektem budowlanym, w szczególności: 1) nadzór nad robotami związanymi z modernizacją i rozbudową Oczyszczalni ścieków w Czorsztynie 2) pełny zakres czynności określonych w art.25 - 26 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. - Prawo budowlane (tekst jednolity z 2006r. Dz. U. nr 156, poz. 1118, z późn. zm.), 3) ochrona interesów Zamawiającego we wszystkich przejawach nadzoru, 4) sprawowanie kontroli zgodności realizacji inwestycji z dokumentacją projektową, pozwoleniem na budowę, umową z wykonawcą robót budowlanych, 5) przygotowanie całokształtu spraw do odbioru inwestycji przez Zamawiającego, w tym do odbiorów częściowych oraz odbiorów końcowych, 6) uczestniczenie w odbiorach częściowych oraz odbiorach końcowych, 7) uczestniczenie w naradach technicznych organizowanych przez Zamawiającego w trakcie realizacji inwestycji, 8) informowania Zamawiającego o wszelkich okolicznościach mogących mieć wpływ na terminowość oraz poprawność wykonywanych przez wykonawców robót budowlanych o zaistnieniu okoliczności nieprzewidzianych w dokumentacji projektowej lub przedmiarach robót, 9) w razie konieczności do codziennego telefonicznego kontaktu z Zamawiającym w bieżących sprawach inwestycji, 10) do pobytu na placu budowy w odstępach czasu zabezpieczających skuteczny i prawidłowy nadzór przynajmniej 4 razy w tygodniu, w czasie prowadzenia robót przez Wykonawcę robót. Każdy pobyt na budowie w czasie prowadzonych robót ma być potwierdzony wpisem ustaleń do dziennika budowy, 11) zatwierdzania materiałów, w porozumieniu z Zamawiającym, do wbudowania na etapie realizacji robót 12) do przyjazdu na plac budowy w terminie do 2 godzin od zawiadomienia przez Zamawiającego w nagłych, nieprzewidzianych przypadkach, 13) doradztwo w negocjacjach z wykonawcą robót budowlanych, 14) na etapie realizacji zgłaszanie projektantowi zastrzeżeń wykonawcy robót budowlanych lub Zamawiającego do projektu budowlanego i dokonywanie z nim stosownych uzgodnień lub wyjaśnień, 15) sprawdzenie, potwierdzenie prawidłowości i kompletności dokumentacji rozliczeniowej składanej przez wykonawcę robót budowlanych oraz dokumentacji powykonawczych, 16) kontrolowania wykonawcy robót w zakresie zabezpieczenia warunków bhp na placu budowy i w otoczeniu, 17) weryfikacja dokumentacji technicznej sporządzanej przez wykonawcę robót budowlanych w celu przedłożenia w Starostwie Powiatowym w Nowym Targu, 18) uczestnictwo w przeglądach i próbach technicznych (próby szczelności, inspekcja tv, badanie zagęszczenia gruntu, itp.) oraz nadzorowanie usuwania stwierdzonych wad i usterek. 2. Inne postanowienia dotyczące przedmiotu zamówienia: 1) Łączenie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego i kierownika budowy jest niedopuszczalne. 2) Niedozwolone jest pełnienie nadzoru inwestorskiego przez osoby / firmy, które wykonują jakiekolwiek prace na rzecz wykonawcy robót budowlanych, w czasie realizacji niniejszej umowy. 3) Bez pisemnej zgody Zamawiającego Wykonawca nie jest upoważniony do wprowadzania żadnych zmian w zakresie realizacji nadzorowanej inwestycji. 4) Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za skutki prawne i finansowe spowodowane istotnymi zmianami wprowadzonymi przez siebie w trakcie realizacji inwestycji, które nie zostały wcześniej zaakceptowane przez Zamawiającego. 5) Wykonawca ponosi odpowiedzialność wobec Zamawiającego za niewykonanie lub nienależyte wykonanie usług objętych niniejszą umową, w tym usługi nadzoru inwestorskiego, w szczególności za błędy i naruszenia zasad praktyki zawodowej. 6) Wykonawca zapewnia we własnym zakresie i na własny koszt transport w celu dotarcia na budowę lub na miejsce narad 7) Wszelkie materiały, przedmioty i dokumenty, w których posiadanie Wykonawca wejdzie w związku z wykonywaniem niniejszego zamówienia są i pozostaną własnością Zamawiającego. Wykonawca będzie zobowiązany je zwrócić Zamawiającemu na żądanie, lub najpóźniej w momencie wygaśnięcia albo rozwiązania umowy. 8) Jeżeli w czasie realizacji robót budowlanych zajdzie konieczność wykonania robót dodatkowych, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt.5 ustawy Pzp. Wykonawca powinien niezwłocznie zawiadomić o tym Zamawiającego, celem podjęcia decyzji co do ich zlecenia wykonawcy robót budowlanych. 9) Bez pisemnej zgody Zamawiającego Wykonawca nie jest upoważniony do wydawania wykonawcom robót budowlanych poleceń wykonania robót dodatkowych. 10) Wszystkie wskazane w dokumentacji SIWZ znaki towarowe, patenty lub pochodzenie należy rozumieć jako przykładowe i rozpatrywać łącznie z wyrazem równoważny. 11) Zamawiający nie określa wymagań związanych z realizacją zamówienia, o których mowa w art. 29 ust.4 ustawy Pzp. 3. Wymagania stawiane Wykonawcy: 1) zdobycie wszelkich informacji niezbędnych do prawidłowego przygotowania oferty, 2) sprawdzenie i zweryfikowanie materiałów oraz niezwłoczne poinformowanie Zamawiającego o ewentualnych błędach lub przeoczeniach. Zamawiający nie będzie uwzględniał żadnych roszczeń i uwag z tytułu błędów lub nieścisłości specyfikacji istotnych warunków zamówienia po upływie terminu na wniesienie odwołania, 3) posiadanie telefonu komórkowego umożliwiającego szybki i bezpośredni kontakt. 4) należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 715200009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 15 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości: 3 500 PLN (słownie: trzy tysiące pięćset złotych) 2. Forma wadium. 1) Wadium może być wniesione w następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 Nr 42, poz. 275, z późn. zm.). 2) W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji lub poręczeń, powinny być one bezwarunkowe, nieodwołalne i płatne w ciągu 14 dni na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, wykonalne na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, sporządzone zgodnie z obowiązującym prawem i winny zawierać następujące elementy: a) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, b) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, c) kwotę gwarancji, d) termin ważności gwarancji (nie krótszy niż termin związania ofertą), e) zobowiązanie gwaranta do: zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca, którego ofertę wybrano: - odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, lub - nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub - zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy - oraz Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie; Postanowienie pkt 11.2.2) stosuje się również do poręczeń, określonych w pkt 11.2.1)b) 11.2.1)e). 3. Miejsce i sposób wniesienia wadium. 1) Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na następujący rachunek Zamawiającego, otwarty w PLN: PODHALAŃSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO KOMUNALNE SPÓŁKA Z O.O. ul. Tysiąclecia 35 A 34 - 400 Nowy Targ Bank Ochrony Środowiska S.A. Oddział w Nowym Targu 10154011152043605034280002. z adnotacją WADIUM - INSPEKTOR OCZYSZCZALNIA CZORSZTYN Do oferty należy dołączyć kopię polecenia przelewu poświadczoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę składającego ofertę. 2) W przypadku wadium wnoszonego w innych dopuszczonych przez ustawę Pzp formach należy złożyć oryginał dokumentu w oryginalnym egzemplarzu oferty. 4. Termin wniesienia wadium. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert. W wymienionym przypadku dołączenie do oferty kopii polecenia przelewu wystawionego przez Wykonawcę jest warunkiem koniecznym, ale nie wystarczającym do stwierdzenia przez Zamawiającego terminowego wniesienia wadium przez Wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ppkpodhale.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach