Przetargi.pl
PEŁNIENIE NADZORU NAD REALIZACJĄ ROBÓT ORAZ ZARZĄDZANIE KONTRAKTEM DLA ZADAŃ: 1. „Termomodernizacja obiektów Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego: warsztatów szkolnych, budynku kotłowni, budynku szkoły wraz z salą gimnastyczną przy ul. Marcinkowskiego oraz Sali gimnastycznej przy ul. Libelta 4 w Międzyrzeczu”; 2. „Poprawa warunków edukacyjnych w Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Międzyrzeczu”.

Powiat Międzyrzecki - Zarząd Powiatu ogłasza przetarg

  • Adres: 66-300 Międzyrzecz, ul. Przemysłowa
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 957 428 410 , fax. 957 428 411
  • Data zamieszczenia: 2020-03-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Międzyrzecki - Zarząd Powiatu
    ul. Przemysłowa 2
    66-300 Międzyrzecz, woj. lubuskie
    tel. 957 428 410, fax. 957 428 411
    REGON: 21046694800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.powiat-miedzyrzecki.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    PEŁNIENIE NADZORU NAD REALIZACJĄ ROBÓT ORAZ ZARZĄDZANIE KONTRAKTEM DLA ZADAŃ: 1. „Termomodernizacja obiektów Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego: warsztatów szkolnych, budynku kotłowni, budynku szkoły wraz z salą gimnastyczną przy ul. Marcinkowskiego oraz Sali gimnastycznej przy ul. Libelta 4 w Międzyrzeczu”; 2. „Poprawa warunków edukacyjnych w Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Międzyrzeczu”.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Szczegółowy opis robót budowlanych, który polegał będzie nadzorowaniu określają projekty budowlane będące załącznikiem do niniejszej SIWZ. 2Główny zakres zadania 1: Przedmiotem projektu jest głęboka termomodernizacja następujących budynków użyteczności publicznej: a) Zespół budynków Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Międzyrzeczu przy ul. Marcinkowskiego 26, działka nr ewid.336/6 (Budynek Główny, Budynek Warsztatów Szkolnych, Budynek Kotłowni, Budynek Sali Gimnastycznej, Wymiana sieci ciepłowniczej pomiędzy budynkiem Kotłowni a budynkiem Warsztatów Szkolnych. b) Część dobudowywana Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Międzyrzeczu, przy ul. Libelta 4,działka nr ewid. 191/2. W ramach prac budowlano - instalacyjnych w projekcie planuje się: ocieplenie przegród zewnętrznych (5 obiektów), wymianę stolarki okiennej i drzwiowej (3 obiekty), montaż wentylacji mechanicznej z odzyskiem ciepła (1 obiekt), modernizację oświetlenia wewnętrznego (1 obiekt), TIK (wdrożenie systemu zarządzania i monitorowania energią), modernizacja wewnętrznej instalacji cieplnej (5 obiektów), montaż OZE – pompa ciepła (3 obiekty), montaż OZE – panele fotowoltaiczne (5 obiektów). 3.Główny zakres zadania 2: Przedmiotem projektu są prace remontowo- modernizacyjne pracowni zawodowych wraz z pracami towarzyszącymi w budynku warsztatów szkolnych należących do Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Międzyrzeczu. W ramach zadania nr 2 przewidziano realizację inwestycji polegającej na modernizacji, przebudowie oraz zagospodarowaniu budynku warsztatów szkolnych Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Międzyrzeczu. Roboty remontowo- budowlane odbędą się na budynku warsztatów szkolnych przy ul. Marcinkowskiego 26. Obiekt jest budynkiem jednokondygnacyjnym, niepodpiwniczonym. Konstrukcja budynku szkieletowa z żelbetowymi słupami stanowiącymi podporę dla strunobetonowych dźwigarów dachowych. Zewnętrzne ściany wypełniające wykonane z cegły kratówki, grubość 25 cm. Budynek przykryty jest płaskim stropodachem. Podstawę jego konstrukcji stanowią dźwigary strunobetonowe w rozstawie 6m i oparte na nich żelbetowe płyty panwiowe. Na nich ułożona jest miękka płyta pilśniowa i pokrycie papowe. W trakcie oględzin związanych z coroczna oceną stanu technicznego nie stwierdzono ugięć. Część pomieszczeń budynku jest wykorzystywana do praktycznej nauki zawodu. Niektóre zostały przystosowane do zajęć wychowania fizycznego. Elementy wykończenia tj.: tynki, powłoki malarskie lub posadzki, podlegają bieżącej konserwacji. Pomieszczenia użytkowe, gospodarcze lub magazynowe wymagają kompleksowego remontu, którego zakres powinien wynikać z konieczności dostosowania do potrzeb. Funkcjonujące w obiekcie instalacje: wodociągowa, kanalizacyjna, centralnego ogrzewania i elektryczna pozwalają wprawdzie na funkcjonowanie obiektu ale stopień zużycia nakazuje przeprowadzenie wymiany. Brakuje instalacji ciepłej wody użytkowej. Powierzchnia budynku podlegająca modernizacji/ remontowi wynosi 1263,11 m2 w tym sala gimnastyczna o powierzchni użytkowej 149,64m2. Prace w projekcie zostały zaplanowane tak, aby umożliwić wieloletnią eksploatację bez konieczności dokonywania istotnych remontów i przebudów. Budynek warsztatów szkolnych po robotach modernizacyjno- remontowych w całości będzie spełniać wymagania dotyczące ochrony ppoż., sanitarnych i warunków technicznych określonych na postawie przepisów szczególnych obowiązujących w dniu uzyskania pozwolenia na budowę. Instalacje techniczne stanowiące wyposażenie budynku zostaną wykonanie zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie Polskimi Normami 4. Zakres prac inspektora nadzoru (inżyniera kontraktu) obejmuje: 4.1 Wyłonienie w imieniu zamawiającego wykonawcy robót budowlanych dla zadania 1 i dla zadania 2 w następującym zakresie: a) Przygotowanie Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia na wyłonienie wykonawcy robót budowlanych wraz z opisem przedmiotu zamówienia, projektem umowy o roboty budowane, zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych - 30 dni od podpisania umowy; b) reprezentowanie zamawiającego w procedurze przetargowej poprzez przygotowanie odpowiedzi do pytań wykonawców – terminy zgodne z ustawa Pzp w tym zakresie; c) udział jako członek komisji przetargowej w jej pracach zgodnie z art. 20 ustawy Pzp – terminy zgodne z ustawą Pzp w tym zakresie, wraz z przygotowaniem pełnej dokumentacji z przeprowadzonego postępowania przetargowego; 4.2 świadczenie usługi w zakresie zarządzania, kontroli oraz nadzoru nad realizacją umowy zawartej w wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego dla zadania „1. „Termomodernizacja obiektów Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego: warsztatów szkolnych, budynku kotłowni, budynku szkoły wraz z salą gimnastyczną przy ul. Marcinkowskiego oraz Sali gimnastycznej przy ul. Libelta 4 w Międzyrzeczu”; zadania 2. „Poprawa warunków edukacyjnych w Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Międzyrzeczu”, w terminie od dnia podpisania umowy z wykonawca robót budowlanych do dna uzyskania pozwolenia na użytkowanie obiektu oraz wykonania wszystkich robót budowlano-montażowych, nie później niż do 30 listopad 2021 r. w szczególności: a) reprezentowanie Inwestora na terenie budowy przez sprawowanie kontroli zgodności realizacji robót z zawartą umową pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą robót budowlanych, zgodności z projektem budowalnym, przepisami i obowiązującymi polskimi normami oraz zasadami wiedzy technicznej, b) monitorowanie postępu prac, c) sprawdzanie jakości wykonanych robót, wbudowanych materiałów i wyrobów a w szczególności zapobieganie stosowaniu wyrobów wadliwych i nie dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, d) sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych, e) sprawowanie nadzoru zgodnie z art. 25 i 26 Prawa budowlanego, f) stałe doradztwo fachowe w imieniu i na rzecz Zamawiającego, g) wyjaśnianie wątpliwości i zastrzeżeń do projektu, wprowadzanie zmian nie powodujących zwiększenia kosztu r.b.m. – nie mających wpływu na zasadnicze rozwiązania konstrukcyjne, technologiczne i nie powodujących pogorszenia użyteczności obiektu, h) nadzorowanie budowy w takich odstępach czasu, aby była zapewniona skuteczność nadzoru jednak nie rzadziej niż 2 razy w tygodniu oraz na każde żądanie Zamawiającego. Każdorazowy pobyt na placu budowy winien być udokumentowany wpisem w karcie pełnienie nadzoru inwestorskiego potwierdzonym przez Zamawiającego. W razie pilnej konieczności Wykonawca zobowiązany jest stawić się na placu budowy najpóźniej w ciągu …..godzin (pole zostanie uzupełnione zgodnie z deklaracją z oferty Wykonawcy) od otrzymania informacji. i) organizowanie roboczych narad koordynacyjnych w sprawie prowadzonych robót z udziałem Zamawiającego i wszystkich niezbędnych stron oraz sporządzanie protokołów z narad, j) rozliczanie wykonawców z realizacji robót, sprawdzanie i akceptowanie faktur, kalkulacji szczegółowych, kosztorysów częściowych do faktur, k) opiniowanie wniosków na roboty dodatkowe i zamienne wraz ze sprawdzaniem stosownych kosztorysów, l) opiniowanie wniosków wykonawcy robót w sprawie zmiany sposobu wykonania robót budowlanych, w tym zmiany materiałów, urządzeń, i technologii, m) w przypadku zgłoszenia przez Użytkownika usterek w okresie gwarancyjnym, Inspektor nadzoru będzie zobowiązany do nieodpłatnego udziału w przeglądzie oraz nadzoru nad prawidłowością usunięcia usterek, n) przekazanie Zamawiającemu dokumentów z odbiorów częściowych, prób, atestów na zabudowane materiały i nadzór nad naniesieniem w dokumentacji projektowej przez projektanta i kierownika budowy zmian i uzupełnień, wynikłych w trakcie realizacji, o) w razie konieczności wykonania robót dodatkowych, nieprzewidzianych lub zamiennych, przygotowanie wspólnie z kierownikiem budowy protokołu konieczności, określenie szacunkowej wartości robót oraz sprawdzenie kosztorysu ofertowego, p) prowadzenie i kontrola rozliczeń budowy, q) pełnienie nadzoru nad wykonaniem dokumentacji powykonawczej wraz ze sprawdzeniem jej kompletności, r) wykonanie pełnej dokumentacji fotograficznej z realizacji budowy w wersji drukowanej oraz elektronicznej, s) przestrzeganie terminów wynikających z umowy zawartej pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą robót budowlanych. t) wypełnianie obowiązków wynikających z procedur zawartych w obowiązujących wymaganiach/wytycznych dotyczących inwestycji współfinansowanych ze środków UE oraz procedurami beneficjenta Projektów dla RPO LUBUSKIE 2020, u) przygotowanie rozliczeń robót budowlanych niezbędnych do złożenia wniosków o płatność zgodnie z procedurami zawartymi w obowiązujących wymaganiach/wytycznych dotyczących inwestycji współfinansowanych ze środków UE oraz procedurami beneficjenta Projektów dla RPO LUBUSKIE 2020, v) wykonanie rzeczowego i finansowego rozliczenia Projektu oraz sporządzanie wniosków o płatność i przekazywanie ich za pośrednictwem Zamawiającego do Instytucji Zarządzającej programem, w) sprawdzanie poprawność faktur Wykonawcy robót pod względem merytorycznym, rachunkowym i formalnym i rekomendowanie do zapłaty Zamawiającemu x) weryfikacja, kontrola i zatwierdzenie audytu energetycznego po wykonaniu robót budowlanych dla zadnia 1 oraz sprawdzenie audytu energetycznego w sprawie poprawności jego wykonania; y) Inspektor Nadzoru Inwestycyjnego będzie odpowiedzialny również za prowadzenie sprawozdawczości związanej z realizacja projektu (w tym przygotowywanie sprawozdań rzeczowo-finansowych), archiwizację dokumentów, informację i promocję zgodnie z zasadami opisanymi w decyzji o dofinansowaniu projektu. z) W związku z realizacją przez Wykonawcę robót na czynnym obiekcie, Inspektor nadzoru winien nadzorować należyte zabezpieczenie terenu budowy i zapewnienie bezpieczeństwa osobom trzecim oraz dbanie o stan techniczny i prawidłowość oznakowania placu budowy przez cały czas trwania realizacji zadania. Roboty budowlane winny być prowadzone w taki sposób by nie zakłócać funkcjonowania czynnego obiektu. aa) Kontrola prawidłowości prowadzenia dziennika budowy. bb) Podczas pobytu na budowie Wykonawca ma obowiązek dokonania bieżącego przeglądu dziennika budowy i dokonania stosownych wpisów. cc) Kontrola zabezpieczenia obiektów zabytkowych w wypadku ich odkrycia i niezwłoczne zawiadomienie właściwego konserwatora. dd) Kontrola sprawowania nadzoru geologicznego przez Wykonawcę robót budowlanych nad pracami ziemnymi. ee) Doradzania Zamawiającemu w zakresie roszczeń i sporów z Wykonawcą robót oraz w zakresie problemów mogących się pojawić podczas prowadzenia robót budowlanych. ff) Opiniowanie i wskazywanie sposobu załatwienia wszelkiego rodzaju skarg i roszczeń osób trzecich wywołanych realizacją budowy. gg) Bieżące egzekwowanie ustaleń z narad dotyczących postępu prac budowlanych. hh) W przypadku wystąpienia konieczności wykonania zamówienia dodatkowego, Wykonawca jest upoważniony i zobowiązany do: • Bezzwłocznego pisemnego powiadomienia Zamawiającego o wystąpieniu konieczności wykonania robót określonych w Prawie zamówień publicznych. • Przygotowanie dla Zamawiającego protokołu sporządzonego przy udziale przedstawicieli Wykonawcy robót, zawierającego opis powstałych problemów technicznych, uzasadnienie koniecznych zmian w dokumentacji, opis i uzasadnienie robót niezbędnych do zamówień dodatkowych. • Przedstawienie Zamawiającemu sprawdzonej kalkulacji kosztów Wykonawcy robót na wykonanie zamówień dodatkowych wyłącznie po uzyskaniu akceptacji Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71247000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: nie dotyczy
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach