Gmina Miasto Oleśnica ogłasza przetarg
- Adres: 56-400 Oleśnica, Rynek-Ratusz
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel.
- Data zamieszczenia: 2023-02-17
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Oleśnica
Rynek-Ratusz
56-400 Oleśnica, woj. dolnośląskie
REGON: 931934733 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Pełnienie nadzoru inwestorskiego w ramach zadania pn.: Budowa dróg o nawierzchni utwardzonej wraz z infrastrukturą techniczną na terenie osiedla pomiędzy ul. Europejską a Polną w Oleśnicy - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest pełnienie nadzoru inwestorskiego w ramach zadania pn.: „Budowa dróg o nawierzchni utwardzonej wraz z infrastrukturą techniczną na terenie osiedla pomiędzy ul. Europejską a Polną w Oleśnicy”, w skład którego wchodzą wszystkie drogi pomiędzy już istniejącymi: ul. Polną i ul. Europejską, czyli: ul. Niemiecka, ul. Francuska, ul. Włoska, ul. Duńska, ul. Luksemburska, ul. Holenderska oraz ul. Grecka, opracowane na podstawie różnych dokumentacji projektowych.Obowiązkiem Wykonawcy jest przestrzeganie zakresu czynności inspektora nadzoru (zgodnie z ustawą – Prawo budowlane) a w szczególności: 1. Zapoznanie się z dokumentacją projektową.2. Sprawdzanie zgodności dokumentacji z warunkami technicznymi projektowania.3. Udział w komisji przekazania placu budowy.4. Minimum 2 razy w tygodniu pobyt na budowie potwierdzony w dzienniku budowy, w okresie wykonywanych robót w terenie przez Wykonawcę.5. Kontrola pod względem jakości i zgodności z dokumentacją, pozwoleniem na budowę, technologią wykonawstwa robót oraz przestrzegania przepisów BHP na budowie.6. Kontrola wbudowanych materiałów pod względem zgodności z dokumentacją, jakości i dopuszczenia do obrotu w budownictwie.7. Sprawdzanie obmiarów wykonanych robót. 8. Obowiązek uczestnictwa w inwentaryzacji robót w przypadku zmiany Wykonawcy umowy o roboty budowlane.9. Uczestnictwo w naradach koordynacyjnych, jeżeli będzie konieczność ich organizacji, z wykonawcą robót w celu sprawnego rozwiązywania problemów powstałych na budowie oraz sporządzanie w formie pisemnej protokołów z tych narad i przesłanie ich wszystkim obecnym na spotkaniu.10. Zatwierdzanie wniosków materiałowych lub zgłoszenie wykonawcy uwag do otrzymanych wniosków w terminie maksymalnie do 7 dni od dnia otrzymania wniosku.11. Udział w odbiorach robót (m. in. robót zanikowych i ulegających zakryciu, odbiorach częściowych i końcowym, przeglądach w okresie rękojmi i odbiorze ostatecznym po okresie rękojmi) i wykonywanych próbach.12. Natychmiastowe powiadamianie wykonawcy robót i Zamawiającego o wykrytych wadach.13. Poświadczanie usunięcia wad przez odpowiednie wpisy do dziennika budowy.14. Pisemne przekazywanie wykonawcy robót zmian w wykonaniu robót w stosunku do dokumentów umownych.15. Powiadomienie Zamawiającego o konieczności wykonania robót dodatkowych i zamiennych nie uwzględnionych w umowie i nie objętych dokumentacją, jeżeli są one niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy. Zlecenie wykonania robót wymaga wcześniejszej pisemnej zgody Zamawiającego.16. Powiadomienie Zamawiającego o zaistniałych na budowie nieprawidłowościach.17. Złożenie oświadczenia na piśmie o prawidłowości wykonanych prac (zgodność z umową, dokumentacją projektową, warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót oraz technologią).Termin wykonania zleconych prac ustala się do 18 mc-y od daty zawarcia umowy, z uwzględnieniem obowiązków z niniejszej umowy w trakcie trwania okresu gwarancji i rękojmi na roboty budowlane, których nadzór dotyczy. Roboty budowlane Wykonawca robót ma wykonać w terminie do 17 m-cy od daty zawarcia umowy, w tym: I etap (wykonanie kanalizacji sanitarnej i deszczowej): w terminie do 5 m-cy od daty zawarcia umowy a II etap (wykonanie robót ziemnych i podbudów): w terminie do 10 m-cy od daty zawarcia umowy. Inspektor nadzoru może wystawić dwie faktury przejściowe po zakończeniu każdego etapu robót budowlanych (etap I wykonanie kanalizacji sanitarnej i deszczowej, II etap wykonanie robót ziemnych i podbudów) oraz fakturę końcową po odbiorze końcowym inwestycji w wysokości proporcjonalnej do wysokości wystawionych faktur przez Wykonawcę robót budowlanych.Dokumentacja projektowa przedstawiająca zakres robót budowlanych znajduje się na stronie internetowej Urzędu Miasta Oleśnicy (nr postępowania ZP/TP/1/2022) pod adresem: https://idumolesnica.bip.gov.pl/publiccontracts/view/35977Zamówienie jest/nie jest podzielone na części. Przyczyna niedokonania podziału: względy techniczne i organizacyjne (koordynacja całości prac przy wykonywaniu robót budowlanych).Nazwy i kody zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień(CPV): 71520000-9 - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71520000-9
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Funkcja inspektora nadzoru inwestorskiego na zad. „BUDOWA I PRZEB-WA DRÓG OBSZAR AG LSSE, STACJE PKP LINII E–30, TER. PDD S.A. I PODSTR. LSSE Z DK 94 - BUD. DROGI LOK. UL. JABŁKOWA W ŚRODZIE ŚLĄSKIEJ”
Dodano: 2024-03-26 - Funkcja inspektora nadzoru inwestorskiego na zad. „BUDOWA I PRZEB-WA DRÓG OBSZAR AG LSSE, STACJE PKP LINII E–30, TER. PDD S.A. I PODSTR. LSSE Z DK 94 - BUD. DROGI LOK. UL. JABŁKOWA W ŚRODZIE ŚLĄSKIEJ”
Dodano: 2024-02-12 - „Pełnienie funkcji inwestora zastępczego dla zadania pn.: „Adaptacja części pomieszczeń szkolnych na Przedszkole Samorządowe w Głuszycy.”
Dodano: 2023-05-04 - Obsługa geodezyjno- kartograficzna dla zadania pn.: „Budowa odcinka drogi Plac Fatimski – etap II
Dodano: 2023-04-28 - PEŁNIENIE FUNKCJI INŻYNIERA KONTRAKTU NAD ZADANIEM INWESTYCYJNYM PN „BUDOWA SZKOŁY PODSTAWOWEJ W MYSŁAKOWICACH – ETAP IV – BUDOWA DROGI DOJAZDOWEJ DO SZKOŁY PODSTAWOWEJ”
Dodano: 2023-04-28 - Pełnienie czynności inwestora zastępczego dla zadania: „Rozbudowa Publicznej Szkoły Podstawowej w Mieroszowie z budową sali sportowej” - II POSTĘPOWANIE
Dodano: 2023-04-24 - Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego dla zadań inwestycyjnych Zamawiającego
Dodano: 2023-04-01 - Obsł. geodezyjno-kartograficzna dla zad.pn. Bud.dróg wraz z kanalizacją deszcz.w ul. Miodowej i części ul.Tęczowej w Oleśnicy oraz Bud. dróg wraz z infrastrukturą w ul.Kosynierów,Demokratów,Glinianej
Dodano: 2023-03-31 - Nadzór inwest. dla zad. pn.: Bud. dróg wraz z kan. deszcz. w ul.Miodowej i ul.Tęczowej w Oleśnicy oraz Budowa dróg wraz z infrastrukturą tech. w ul.Kosynierów, Demokratów i Glinanej
Dodano: 2023-03-31 - Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadań inwestycyjnych w ramach ,,Poprawy stanu infrastruktury drogowej na terenie miasta i gminy Góra
Dodano: 2023-03-20