Przetargi.pl
„Modernizacja dróg dojazdowych do terenów mieszkalnych – edycja 2”

Gmina Miejska Nowa Ruda ogłasza przetarg

  • Adres: 57-400 Nowa Ruda, RYNEK 1
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2023-02-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Nowa Ruda
    RYNEK 1
    57-400 Nowa Ruda, woj. dolnośląskie
    REGON: 890717935
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.nowaruda.biuletyn.net/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Modernizacja dróg dojazdowych do terenów mieszkalnych – edycja 2”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest przebudowa ulic zlokalizowanych na terenie Gminy Miejskiej Nowa Ruda. Zamówienie realizowane jest z dofinansowania ze środków pochodzących z programu Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych na zasadach określonych w Uchwale Rady Ministrów nr 84/2021 z dnia 1 lipca 2021r. (zmienionej uchwałą nr 176/2021 z dnia 28 grudnia 2021 r. oraz uchwałą Rady Ministrów nr 87/2022 z dnia 26 kwietnia 2022 r.) w sprawie ustanowienia Rządowego Funduszu Polski Ład: Programu Inwestycji Strategicznych, zwanej dalej „Uchwałą RM” i Regulaminu Drugiej Edycji Naboru Wniosków o dofinansowanie z Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych zwanego dalej „Regulaminem Edycji 2”.Zakres zamówienia obejmuje realizację 8 zadań:1) Przebudowa drogi ul. Widokowej – zadanie nr 1,2) Przebudowa drogi ul. Jawornik – zadanie nr 2,3) Przebudowa dróg wewnętrznych przy ul. Radkowskiej – zadanie nr 3,4) Przebudowa drogi łącznika ul. Zagórze-Kasztanowa – zadanie nr 4,5) Przebudowa drogi wewnętrznej ul. Fredry – zadanie nr 5,6) Przebudowa drogi wewnętrznej ul. Nowa Osada – zadanie nr 6,7) Budowa drogi ul. Asnyka - zadanie nr 7,8) Przebudowa drogi wewnętrznej łącznik ul. Kołowej z ul. Nowa Osada zadanie nr 8.2. Odpowiedzialność Wykonawcy z tytułu gwarancji oraz rękojmi za wady przedmiotu zamówienia zakończy się po upływie min. 36 miesięcy od dnia odbioru końcowego. 3. Na wykonawcy ciąży obowiązek uzyskania aktualnych pozwoleń, uzgodnień, warunków technicznych przyłączeń, decyzji administracyjnych i innych dokumentów, opracowań i itd., które są niezbędne do realizacji przedmiotu zamówienia wraz z kosztami ich uzyskania.4. Wykonawca powinien we własnym zakresie przyjąć podstawy wyceny, tak aby zakres prac zawarty w wycenie – zapewniał wykonanie przedmiotu zamówienia w sposób określony w SWZ i załącznikach, o których mowa w pkt 7.5. Zamawiający w postępowaniu przetargowym jako formę wynagrodzenia przyjął wynagrodzenie ryczałtowe. Przedmiary Robót stanowią jedynie materiał pomocniczy i nie stanowią podstawy określenia zakresu przedmiot zamówienia. Przedmiar Robót powinien być odczytywany w powiązaniu z SWZ w tym Dokumentacji Projektowej i Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót. Uważa się, że Wykonawca dokładnie zapoznał się ze szczegółowym opisem robót, które należy wykonać i sposobem ich wykonania.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233120-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu dotyczący sytuacji ekonomicznej lub finansowej, jeżeli wykaże, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 1.000.000 PLN.2. Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu dotyczący zdolności zawodowej, jeżeli wykaże, że:1) wykonał nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie – wykonał należycie, zgodnie z przepisami i prawidłowo ukończył co najmniej co najmniej 1 zamówienie, które dotyczyło wykonania robót obejmujących budowę, przebudowę lub remont drogi lub ciągu pieszo-jezdnego o nawierzchni asfaltowej o wartości co najmniej 1.000.000,00 zł brutto. Zamawiający dopuszcza możliwość wykazania się doświadczeniem na wielu drogach lub ciągach pieszo-jezdnych wykonywanych w ramach jednej2) dysponuje następującymi osobami:a) osobę posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności drogowej bez ograniczeń, upoważniające do sprawowanie funkcji kierownik budowyb) osobę posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń, upoważaniające do sprawowania funkcji kierownika robót
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-03-06

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach