Przetargi.pl
Pełnienie nadzoru inwestorskiego przy wykonywaniu zadania inwestycyjnego pod nazwą: Ochrona i udostępnianie zasobów przyrodniczych oraz edukacji ekologiczna poprzez przebudowę i adaptację istniejących wybiegów dla hodowli i ekspozycji krytycznie zagrożonych gatunków panter śnieżnych i mglistych w celu wzmocnienia mechanizmu ochrony bioróżnorodności w ZOO Wrocław Sp. z o.o.

ZOO Wrocław Sp. z o. o. ogłasza przetarg

  • Adres: 51618 Wrocław, ul. Wróblewskiego
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 713 483 024 , fax. 713 483 768
  • Data zamieszczenia: 2017-12-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: ZOO Wrocław Sp. z o. o.
    ul. Wróblewskiego 42374
    51618 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 713 483 024, fax. 713 483 768
    REGON: 2112521900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zoo.wroc.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Spółka prawa handlowego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie nadzoru inwestorskiego przy wykonywaniu zadania inwestycyjnego pod nazwą: Ochrona i udostępnianie zasobów przyrodniczych oraz edukacji ekologiczna poprzez przebudowę i adaptację istniejących wybiegów dla hodowli i ekspozycji krytycznie zagrożonych gatunków panter śnieżnych i mglistych w celu wzmocnienia mechanizmu ochrony bioróżnorodności w ZOO Wrocław Sp. z o.o.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest pełnienie nadzoru inwestorskiego w branży konstrukcyjno-budowlanej, elektrycznej i instalacyjnej przy wykonaniu zadania inwestycyjnego pn: „ Ochrona i udostępnianie zasobów przyrodniczych oraz edukacja ekologiczna poprzez przebudowę i adaptację istniejących wybiegów dla hodowli i ekspozycji krytycznie zagrożonych gatunków panter śnieżnych i mglistych w celu wzmocnienia mechanizmu ochrony bioróżnorodności w ZOO Wrocław Sp. z o.o.”, w ramach Projektu dofinansowanego ze środków Unii Europejskiej, Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego tj. projektu w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego 2014-2020 „ Ochrona i udostępnianie zasobów przyrodniczych oraz edukacja ekologiczna poprzez przebudowę i adaptację istniejących wybiegów dla hodowli i ekspozycji krytycznie zagrożonych gatunków panter śnieżnych i mglistych w celu wzmocnienia mechanizmu ochrony bioróżnorodności w ZOO Wrocław Sp. z o.o.” . 2. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego zgodnie z wymogami ustawy Prawo budowlane (Dz. U. z 2016r., poz. 290 z póź.zm.) , a w szczególności: a) reprezentowanie Zamawiającego na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem lub pozwoleniem na budowę, przepisami, obowiązującymi normami oraz zasadami wiedzy technicznej, umową z wykonawcą robót budowlanych; b) sprawdzanie jakości wykonywanych robót budowlanych i stosowania przy wykonywaniu tych robót wyrobów zgodnie z art. 10 Prawa budowlanego; c) sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, d) uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych i przewodów kominowych oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru gotowych obiektów budowlanych i przekazywanie ich do użytkowania; e) potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad, a także kontrolowanie rozliczeń budowy, f) sprawdzanie jakości i kompletności dokumentacji projektowej, g) sprawdzanie poprawności pod względem technicznym i ekonomicznym zastosowanych w projekcie rozwiązań, h) uczestniczenie we wszystkich czynnościach, do dokonania których zobowiązany jest Zamawiający, a dotyczących prac budowlanych Inwestycji, w tym uczestniczenie w spotkaniach, naradach technicznych, problemowych i innych, uczestniczenie we wszystkich odbiorach, próbach, pomiarach, sprawdzeniach, i) niezwłoczne informowanie Zamawiającego i wykonawcy robót budowlanych o wszelkich dostrzeżonych błędach w realizacji Inwestycji, j) stwierdzanie wad i usterek robót budowlanych oraz potwierdzanie ich usunięcia, k) sporządzanie protokołów, notatek lub zapisów z ustaleń, l) kontrola prawidłowości prowadzenia dziennika budowy i dokonywanie w nim regularnie wpisów stwierdzających wszystkie okoliczności mające znaczenie dla właściwego procesu budowlanego oraz wyceny robót, m) kontrola jakości materiałów budowlanych, zwłaszcza ze względu na zapobieganie zastosowania materiałów i wyrobów wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie oraz kontrola sposobu składowania tych materiałów i wyrobów, kontrola stanu technicznego używanych na terenie realizacji Inwestycji maszyn i urządzeń, n) wyjaśnianie wątpliwości natury technicznej, o) weryfikacja dokumentów dostarczonych przez wykonawcę robót budowlanych związanych z wszelkimi odbiorami, w tym m.in. atestów, certyfikatów, świadectw jakości, p) weryfikacja dokumentacji procesu inwestycyjnego w tym: ofertowej, budowlanej, wykonawczej, powykonawczej, projektu organizacji robót, harmonogramu rzeczowo – finansowego, opracowania kosztorysowego, q) potwierdzanie faktycznie wykonanego zakresu robót jako podstawy do fakturowania zgodnie z postanowieniami umowy z wykonawcą robót budowlanych, r) nadzorowanie i pisemne informowanie Zamawiającego o zabezpieczeniach stosowanych na terenie realizacji Inwestycji, przeciwdziałanie nieprawidłowościom mogącym spowodować zagrożenie dla osób przebywających na terenie realizacji Inwestycji, s) wizytacje na budowie, t) pisemne informowanie Zamawiającego o problemach i możliwych nieprawidłowościach mogących powstać przy realizacji Inwestycji lub mogących mieć w przyszłości skutki finansowe dla Zamawiającego, które kierując się posiadaną wiedzą techniczną i doświadczeniem zawodowym należy przewidzieć, u) pisemne informowanie Zamawiającego o terminach zakrycia robót podlegających zakryciu oraz o terminie wykonania robót zanikających, v) analizowanie i potwierdzanie poprawności przedstawionych dokumentów rozliczeniowych, w) dokonywanie czynności formalno – prawnych w imieniu Zamawiającego, w tym reprezentowanie Zamawiającego przed wszelkimi organami administracji państwowej w sprawach dotyczących Inwestycji, x) pisemne informowanie Zamawiającego o konieczności wykonania robót nie ujętych w projekcie lub zamiennych z weryfikacją ich wartości, y) pisemne informowanie Zamawiającego o postępach robót i wszelkich okolicznościach, które mogą mieć wpływ na terminowość realizacji Inwestycji, z) sprawdzenie kompletności przedstawionych przez wykonawcę Inwestycji dokumentów wymaganych przez Zamawiającego lub niezbędnych do odbioru, aa) ścisłej współpracy z Zamawiającym gwarantującej prawidłową realizację Inwestycji, bb) branie udziału w czynnościach związanych z ujawnieniem i usuwaniem wad w okresie rękojmi/gwarancji, w tym udział w komisjach powołanych do stwierdzenia ujawnionych wad w okresie trwania gwarancji/rękojmi, udział w odbiorach pogwarancyjnych, kontrola usunięcia przez wykonawcę stwierdzonych wad, uczestniczenie w przejęciu przez Zamawiającego od wykonawcy usuniętych wad. 3. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania Przedmiotu umowy podczas normalnego funkcjonowania ZOO, będącego obiektem użyteczności publicznej. Okoliczność tą Wykonawca zobowiązuje się uwzględnić we wszystkich podejmowanych działaniach w ramach realizacji Umowy. 4. Zakres robót objętych nadzorem inwestorskim opisany jest w dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik nr 1 do SIWZ 5. Zamawiający nie wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności objętych przedmiotem zamówienia na podstawie umowy o pracę.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71520000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Określenie warunków: Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu dotyczącego kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej Informacje dodatkowe

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach