Przetargi.pl
"ROBOTY BUDOWLANE I PROJEKTOWANIE DLA ZADANIA INWESTYCYJNEGO PN.: Modernizacja i rozbudowa oczyszczalni ścieków w Mysłakowicach- ETAP I” realizowanego w formule zaprojektuj wybuduj według warunków kontraktowych żółty FIDIC"

Karkonoski System Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 58-533 Mysłakowice, Bukowiec, ul. Robotnicza
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 75 75 407 62 , fax. 75 75 240 43
  • Data zamieszczenia: 2017-12-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Karkonoski System Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o.
    Bukowiec, ul. Robotnicza 6
    58-533 Mysłakowice, woj. dolnośląskie
    tel. 75 75 407 62, fax. 75 75 240 43
    REGON: 2005496000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://kswik.bip.net.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością ze 100% wkładem JST - Przedsiębiorstwo wodno-kanalizacyjne

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    "ROBOTY BUDOWLANE I PROJEKTOWANIE DLA ZADANIA INWESTYCYJNEGO PN.: Modernizacja i rozbudowa oczyszczalni ścieków w Mysłakowicach- ETAP I” realizowanego w formule zaprojektuj wybuduj według warunków kontraktowych żółty FIDIC"
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem niniejszego zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie robót objętych Inwestycją pn.: „Modernizacja i rozbudowa oczyszczalni ścieków w Mysłakowicach- ETAP I”, realizowanym przez Karkonoski System Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o.. Inwestycja polega na modernizacji i rozbudowie oczyszczalni ścieków w Mysłakowicach i obejmuje rozbudowę układu mechaniczno-biologicznego oczyszczania ścieków oraz instalacji przeróbki osadów ściekowych. Cała Inwestycja obejmie m.in. realizację nowego ciągu technologicznego mechaniczno-biologicznego oczyszczania ścieków, w którym wykorzystane zostaną obiekty istniejące na terenie oczyszczalni oraz obiekty nowobudowane. Przewiduję się remonty oraz przebudowę istniejących obiektów, budowę nowych obiektów i sieci między-obiektowych oraz rozbiórki i/lub przekładki istniejącego uzbrojenia terenu w zakresie kolidującym z nowym zagospodarowaniem terenu i układem technologicznym. Zagospodarowanie terenu oczyszczalni po realizacji całej Inwestycji stanowić będą następujące obiekty wraz infrastrukturą techniczną: 1. Obiekty istniejące, podlegające remontowi lub przebudowie: ob. nr 1. punkt zlewny ścieków dowożonych ob. nr 2. budynek krat ob. nr 3. przepompownia ścieków ob. nr 4. piaskownik wirowy ob. nr 5. blok biologicznego oczyszczania ścieków ob. nr 7. przepompownia osadu recyrkulowanego i nadmiernego ob. nr 8. grawitacyjny zagęszczacz osadu ob. nr 9. budynek prasy ob. nr 10. silos na wapno ob. nr 15. budynek obsługi technicznej (sterownia) ob. nr 17. budynek energetyczny ob. nr 18. budynek garażowy 2. Obiekty projektowane ob. nr 5a. blok biologicznego oczyszczania ścieków ob. nr 7a. przepompownia osadu recyrkulowanego i nadmiernego ob. nr 8a. grawitacyjny zagęszczacz osadu ob. nr 11. biofiltr części osadowej ob. nr 12. biofiltr części mechanicznej ob. nr 14. stacja odbioru osadów z wozów asenizacyjnych ob. nr 19. komora obejściowa ob. nr 20. piaskownik poziomy podłużny przedmuchiwany ob. nr 21. komora defosfatacji z komorą rozdziału ob. nr 22. budynek instalacji stabilizacji osadu ob. nr 23. wiata magazynowa osadu ustabilizowanego ob. nr 24. Osadnik wstępny - zbiornik retencyjny ob. nr 25. Pompownia osadu wstępnego ob. nr 26. Pompownia ciał pływających z osadnika wstępnego 3. Obiekty istniejące włączane w układ technologiczny bez zmian: ob. nr 6. komora pomiaru ilości ścieków oczyszczonych ob. nr 13. wylot ścieków ob. nr 16. stacja transformatorowa Jeżeli chodzi o projektowanie to obowiązkiem Wykonawcy jest zaprojektowanie całości prac niezbędnych do wykonania obu etapów: Etapu I oraz Etapu II. Roboty budowlane dotyczą tylko Etapu I ich zakończenie przewidywane jest do 31.03.2019r., co potwierdzi Świadectwo Przejęcia Robót. Okres zgłaszania wad kończy Świadectwo Wykonania planowane do wystawienia do 30.05.2019r. Uwaga!. Zamawiający dopuszcza wykonanie bloku biologicznego z elementów prefabrykowanych sprężonych. Zakres prac realizowanych w ramach Kontraktu FIDIC ŻÓŁTY- obejmuje: 1. Zaprojektowanie i uzyskanie pozwolenia na budowę dla całości Inwestycji (Etap I i Etap II), 2. Realizację kompleksowych robót budowlano-montażowych w zakresie: a. obiekty istniejące, podlegające remontowi lub przebudowie : • ob. nr 2. budynek krat • ob. nr 3. przepompownia ścieków • ob. nr 4. piaskownik wirowy • ob. nr 5. blok biologicznego oczyszczania ścieków • ob. nr 9. budynek prasy b. obiekty projektowane : • ob. nr 5a. blok biologicznego oczyszczania ścieków • ob. nr 7a. przepompownia osadu recyrkulowanego i nadmiernego • ob. nr 8a. grawitacyjny zagęszczacz osadu • ob. nr 19. komora obejściowa • komora rozdziału ścieków na dwa reaktory biologiczne • ob. nr 22. budynek instalacji stabilizacji osadu • ob. nr 23. wiata magazynowa osadu ustabilizowanego • ob. nr 12. biofiltr części mechanicznej c. d)Sieci technologiczne oraz infrastruktura techniczna w zakresie niezbędnym do realizacji Etapu I; Prace przystosowujące oczyszczalnię do możliwości pracy w przypadku odłączenia miejscowości Karpacz: • system opróżniania komory osadu czynnego dla każdego z dwóch reaktorów, • zasilanie dwóch osadników wtórnych z komory odpływowej komory napowietrzania w nowym reaktorze biologicznym. e). Dostawy pozostałe: • kontenery do przewozu osadu odwodnionego - dla O/ Szkl. Por i O/Podgórzyn (OŚ Marczyce) – kontenery o poj. 10m3 – 3 szt. • kontenery do przewozu osadu odwodnionego - dla O/ Kowary, Piechowice – Kontenery o poj. 27 m3 – 4 szt. • samochód ciężarowy do przewozu kontenerów - przystosowany do przewozu zarówno dużych ( 27 m3) i jak i małych (10m3) kontenerów • w miejsce dotychczas zakładanej ładowarki czołowej należy uwzględnić koparko ładowarkę o takich samych parametrach i pojemności łyżki min. 1m3, • przenośna (mobilna) stacja dozowania chemii do bioreaktorów – 2 kpl. f). Węzeł załadunku osadu ustabilizowanego (granulatu) na środki transportu odbiorcy - w postaci rampy załadowczej. g). Waga najazdowa. Drugi etap realizacji zamówienia (dla którego Wykonawcę dotyczy tylko projektowanie i nadzór autorski) obejmie elementy pozostałe, tj. obiekty, instalacje, urządzenia i dostawy przewidziane do realizacji w ramach całej Inwestycji, a nieujęte w ramach niniejszego przedsięwzięcia tj. w etapie I. Oczekiwane zagospodarowanie terenu – plan sytuacyjny Inwestycji, dla obu wskazanych etapów przedstawiono w załączniku nr 4 i 4a. do Programu Funkcjonalno Użytkowego 91(PFU). Oczekiwany układ technologiczny oczyszczalni ścieków po realizacji Inwestycji, dla obu wskazanych etapów przedstawiono w załączniku nr 5 i 5a. do PFU. W ramach Przedsięwzięcia należy również zaprojektować i wykonać dostosowanie układów sterowania i automatyki procesów, rozbudowę linii zasilających wraz z zabezpieczeniem awaryjnego zasilania w energię elektryczną. Cały projekt musi uwzględniać konieczność przyszłej rozbudowy i podział robót na dwa realizowane odrębnie etapy, z zapewnieniem pełnej funkcjonalności Przedsięwzięcia, osiągnięcia efektu oczyszczania ścieków zgodnie z wymaganiami rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 18 listopada 2014 r. w sprawie warunków, jakie należy spełnić przy wprowadzaniu ścieków do wód lub do ziemi oraz w sprawie substancji szczególnie szkodliwych dla środowiska wodnego (Dz. U. 2014 poz. 1800) po realizacji Przedsięwzięcia (etapu I) oraz uzyskanie pozwolenia na użytkowanie dla robót wykonanych w ramach Przedsięwzięcia (etapu I). Zakres przedsięwzięcia obejmuje w szczególności zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych, dostawę i montaż urządzeń i wyposażenia technologicznego oraz wykonanie prac remontowych i naprawczych w istniejących obiektach oczyszczalni ścieków. W tym celu Wykonawca pozyska wszelkie niezbędne uzgodnienia, opinie i decyzje administracyjnej konieczne do uzyskania pozwolenia na budowę oraz pozwolenia na użytkowanie i przekazania obiektów do eksploatacji przez Użytkownika. Uwaga! W związku z koniecznością pracy na czynnym obiekcie, fizyczne przekazanie terenu budowy może następować etapowo, ale musi to być zgodne z planem przekazywania odpowiednich stref funkcjonalnych zgodnie z planem udostępniania terenu budowy, który zostanie sporządzony przez Wykonawcę w porozumieniu z Zamawiającym na etapie projektowania.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: 50.000 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych, 00/100). 2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium można wnieść w jednej lub kilku z niżej wymienionych form: 1) w pieniądzu, 2) w poręczeniach bankowych, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych. 3. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na rachunek Zamawiającego: (a) nr konta 20 1030 1508 0000 0008 0311 9066 (b) z dopiskiem: Wadium w "Przetarg na roboty budowane i projektowanie FIDIC -Oczyszczalnia Mysłakowice" , Znak sprawy nr KSWiK-ZR-2214-34/2017 4. Wadium musi znaleźć się na koncie Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 5. Wadium wniesione w formie poręczeń lub gwarancji należy w oryginale złożyć w siedzibie Zarządu Spółki: Karkonoski System Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o. o. ul. Sobieskiego 53; 58-500 Jelenia Góra Siedziba Zarządu Spółki (budynek ZREMB, IV – piętro, sekretariat ) z dopiskiem: " WADIUM na "Przetarg na roboty budowane i projektowanie FIDIC -Oczyszczalnia Mysłakowice" Znak sprawy nr KSWiK-ZR-2214-34/2017- (nie otwierać przed upływem terminu składania ofert) tj. 05 stycznia 2018 R GODZ. 12.30 6. W treści dokumentu musi się znajdować nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie wypłaty na rzecz Zamawiającego kwoty wadium w przypadku gdy Wykonawca, który wygra przetarg doprowadzi do wystąpienia choć jednej z poniższych przesłanek: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 7. Wykonawcy, którzy nie wniosą wadium do upływu terminu składania ofert zostaną wykluczeni z postępowania o udzielenie zamówienia. 8. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego. 3. Wadium wniesione w formie pieniężnej zostanie zwrócone wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 4. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem, że Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a Ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 5. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 6. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 7. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza lub jeśli po ogłoszeniu wyników postępowania Wykonawca, który złożył najkorzystniejszą ofertę odmówił lub nie był w stanie spełnić warunków wymaganych na etapie podpisywania umowy wskutek czego oferta danego Wykonawcy została uznana za najkorzystniejszą. 8. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 9. Jeżeli oferta jest składana przez wykonawców składających ofertę wspólną to wadium wnoszone w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej musi zawierać stosowną adnotację, iż jest to oferta wspólna wykonawców (musi zawierać nazwy firm tych wykonawców) zgodnie z zasadami wyznaczonymi przez gwaranta w celu zapewnienia bezwarunkowej wypłaty wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunek A. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności jeżeli przepisy nakładają obowiązek ich posiadania. Zamawiający nie precyzuje danego warunku. W celu potwierdzenia jego spełnienia Wykonawcy składają tylko" OŚWIADCZENIE O SPEŁNIENIU WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU" - Załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ IDW. Ocena spełnienia tego warunku nastąpi według reguły spełnia nie spełnia na podstawie złożonego oświadczenia. - Formularz stanowiący Załącznik nr do SIWZ IDW [ Załącznik 1. Oświadczenie o spełnieniu Warunków Udziału w Postępowaniu].
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ofertę należy przygotować na formularzach ofertowych „OFERTA”. Formularz „OFERTA” w niniejszym postępowaniu składa się z czterech części: a) Część I. Formularz główny „OFERTA” (Załącznik 3 do SIWZ IDW) stanowi ogólne zobowiązania Wykonawcy. Podana część będzie stanowiła pierwsze strony Oferty. Kolejne strony oferty powinny stanowić odpowiednio: b) Część II. „DOŚWIADCZENIE WYKONAWCY" -Załącznik 4 do SIWZ IDW c) Część III. POTENCJAŁ KADROWY Załącznik 5 do SIWZ IDW d) Część IV. Formularz cenowy -Załącznik 6 do SIWZ IDW Uwaga! Część II i III dotyczy informacji podmiotowych Wykonawcy na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu i Zamawiający dopuszcza uzupełnianie informacji na potwierdzenie że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu. Natomiast Część I i Część IV zawierają warunki cenowe oraz dotyczą ściśle oferty a więc nie podlegają uzupełnieniu. Jakiekolwiek braki będą traktowane jako niezgodność z SIWZ stanowiąc przesłankę do odrzucenia oferty. 2. Kolejne Strony Oferty powinny stanowić dokumenty potwierdzające spełnienie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz nie podleganiu wykluczeniu z postępowania, które Zamawiający wymaga na tym etapie, co w związku z zastosowaniem odwróconej kolejności oceny ofert ogranicza się do złożenia na etapie składania ofert tylko następujących dokumentów: 1) Załącznik 1. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - składa tylko Wykonawca 2) Załącznik 2. . Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania - składa Wykonawca oraz ( jeśli dotyczy), członkowie Konsorcjum, Podwykonawcy udostępniający zasoby na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu; 3) Dokument rejestrowy Wykonawcy, stosownie do formy prawnej - składa Wykonawca oraz ( jeśli dotyczy), członkowie Konsorcjum, Podwykonawcy udostępniający zasoby na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu; 4.) W przypadku wnoszenia wadium w formie poręczeń lub gwarancji dokument należy w oryginale złożyć w siedzibie Zamawiającego wraz z Ofertą (dopuszcza się zarówno złożenie dokumentu gwarancji w jednej przesyłce, jak i w dwóch odpowiednio oznaczonych przesyłach. 5.) Pełnomocnictwo: Oferta winna być podpisana przez Wykonawcę lub jego upełnomocnionego przedstawiciela. Jeśli prawo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (podpisania oferty) nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z Ofertą, należy dołączyć do oferty stosowne pełnomocnictwo. Dołączone pełnomocnictwo powinno być złożone w oryginale lub w formie notarialnej potwierdzonej kopii. W razie wątpliwości przyjmuje się, że pełnomocnictwo do podpisania oferty obejmuje poświadczanie za zgodność z oryginałem załączanych kopii dokumentów. Pełnomocnictwo dotyczy w szczególności: Konsorcjum oraz Spółki Cywilnej (w której w imieniu Spółki ofertę składa i podpisuje jeden udziałowiec);

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach