Przetargi.pl
Pełnienie nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania inwestycyjnego pn. Modernizacja oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Jarosław - Etap I - Oświetlenie zasilane energią odnawialną

Gmina Jarosław ogłasza przetarg

  • Adres: 37-500 Jarosław, ul. Piekarska 5
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 016 6248610 , fax. 016 6248613
  • Data zamieszczenia: 2010-11-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Jarosław
    ul. Piekarska 5 5
    37-500 Jarosław, woj. podkarpackie
    tel. 016 6248610, fax. 016 6248613
    REGON: 65090048200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ug.jaroslaw.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania inwestycyjnego pn. Modernizacja oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Jarosław - Etap I - Oświetlenie zasilane energią odnawialną
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest pełnienie nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania inwestycyjnego pn. Modernizacja oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Jarosław - Etap I - Oświetlenie zasilane energią odnawialną. Przedmiotowa inwestycja realizowana będzie w następujących miejscowościach: Morawsko - 30 szt., Munina - 38 szt., Makowisko - 6 szt., Tuczempy - 49 szt., Surochów - 19 szt., Sobiecin - 7 szt., Pełkinie - 42 szt., Kostków - 30 szt., Wólka Pełkińska - 35 szt., Wola Buchowska - 30 szt., Zgoda - 10 szt. i Koniaczów - 17 szt. Łączna ilość punktów oświetleniowych - 313 szt. Zakres robót budowlanych będących przedmiotem nadzoru inwestorskiego obejmuje budowę stanowisk słupowych oświetlenia hybrydowego na terenie Gminy Jarosław w zakres której wchodzi wykonanie między innymi następujących robót: - wykonanie wykopu pod fundament prefabrykowany, - montaż fundamentu, - montaż i stawianie słupa stalowego, - montaż zestawu sterowniczego wewnątrz słupa lub na konstrukcji, - montaż konstrukcji wsporczych, - montaż paneli fotowoltaicznych, - montaż turbiny wiatrowej, - montaż oprawy oświetleniowej wraz z wysięgnikiem, - podłączenie przewodów elektrycznych do aparatów, Linię oświetlenia drogowego projektuje się jako hybrydową, z oprawami oświetleniowymi ulicznymi zabudowanymi na słupach oświetleniowych z blachy stalowej profilowanej. Hybrydowy wiatrowo - słoneczny system oświetleniowy jest systemem samo wystarczającym, niezależnym, eliminującym potrzebę budowania ziemnych łączy elektrycznych, które są typowe dla konwencjonalnych systemów oświetleń ulicznych. Daje on 10-14 godzin oświetlenia i bezpieczeństwa dla miejsc, gdzie budowanie oświetleń kablowych jest zbyt kosztowne. Każdy punkt oświetleniowy wyposażony jest w turbinę wiatrową o mocy min 600 W, dwa ogniwa fotowoltaiczne, każde o mocy min 120 W. Wewnątrz konstrukcji słupa zainstalowany zostanie układ sterujący z panelem elektrycznym, sterownikiem słonecznym, sterownikiem wiatrowym oraz akumulatorami (dwie sztuki). Szczegółowy zakres robót budowlanych został określony w przedmiarze robót stanowiącym załącznik Nr 3 do niniejszej SIWZ, w projekcie budowlanym - stanowiącym załączniki Nr 4 i 5 do niniejszej SIWZ oraz w szczegółowej specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych - stanowiącej załącznik Nr 6 do niniejszej SIWZ. Zakres zadań Inspektora Nadzoru będzie obejmował prowadzenie następujących działań: - sprawowanie funkcji nadzoru inwestorskiego branży elektrycznej dla całego procesu inwestycyjnego, w zakresie wynikającym z przepisów Prawa budowlanego (Dz. U. z 2006r. Nr 156, poz. 1118 z późn. zm.) oraz przepisów wykonawczych, - dokonywanie sprawdzania dokumentacji technicznej (projektowej) zadania inwestycyjnego, a w razie potrzeby wnioskowania do Zamawiającego o dokonania w niej zmian i uzupełnień, współpraca z autorem projektu budowlanego w zakresie uzupełnień lub poprawek dokumentacji w trakcie realizacji robót w przypadku ujawnienia wad tej dokumentacji, - udział w spotkaniach koordynacyjnych organizowanych przez Zamawiającego w sprawach dotyczących realizacji robót budowlanych, a także inicjowanie i prowadzenie takich spotkań, jeżeli zachodzi taka konieczność, - rekomendowanie wszystkich zmian w dokumentacji technicznej, które mogą okazać się niezbędne lub pożądane podczas lub w następstwie wykonywania robót budowlanych, - pełnienie nadzoru inwestorskiego poprzez bieżący nadzór i kontrolę techniczną nad realizacją robót, w sposób umożliwiający ocenę prawidłowości i zgodności wykonania robót z dokumentacją projektową, szczegółową specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, zasadami wiedzy technicznej, polskimi normami i obowiązującymi przepisami, - sprawdzanie kwalifikacji oraz uprawnień do prowadzenia prac budowlanych osób zatrudnionych przez Wykonawcę robót, - kontrola prawidłowości prowadzenia dziennika budowy i dokonywanie w nim wpisów stwierdzających wszystkie okoliczności mające znaczenie dla procesu budowlanego. - sprawdzanie jakości wykonywanych robót i wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie, - sprawdzanie posiadania przez Kierownika budowy odpowiednich dokumentów (deklaracji zgodności, atestów, świadectw jakości, wyników badań, certyfikatów itp.) dotyczących dostarczonych elementów prefabrykowanych, urządzeń i innych wyrobów oraz dokonanie ich oceny jakości na placu budowy przed ich wbudowaniem, - uczestniczenie przy przeprowadzaniu prób, pomiarów i sprawdzeń, odbiorów technicznych instalacji, urządzeń technicznych. - odbiór i sprawdzanie robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających - Inspektor Nadzoru potwierdza ich prawidłowość wykonania wpisem do dziennika budowy. - uczestniczenie w odbiorach częściowych i końcowym zadania (Inspektor Nadzoru potwierdza faktycznie wykonane roboty, potwierdza usunięcie ewentualnych wad) - przygotowanie i udział w czynnościach odbioru gotowych obiektów i przekazywaniu ich do użytkowania. 1. - sprawdzanie kompletności i zatwierdzenie przedstawionej przez wykonawcę robót budowlanych całościowej dokumentacji powykonawczej niezbędnej do przeprowadzenia odbioru końcowego inwestycji, - potwierdzenie faktycznie wykonanego zakresu robót jako podstaw do fakturowania częściowego robót budowlanych, - wykonywanie wszystkich innych czynności niezbędnych do prawidłowej realizacji inwestycji i do zabezpieczenia interesu Zamawiającego, - dokonanie pełnych rozliczeń końcowych budowy oraz poszczególnych etapów zgodnie w wymogami Unii Europejskiej w szczególności projektów realizowanych w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2007-2013, - po zakończeniu robót, podczas zgłaszania wad, Inspektor Nadzoru będzie uczestniczył w nadzorowaniu przeglądów gwarancyjnych. W szczególności zadania te polegać będą na uczestnictwie w przeglądach gwarancyjnych (minimum raz w roku) w okresie gwarancji 60 miesięcy od daty podpisania protokołu końcowego odbioru robót, oraz nadzorowanie usunięcia przez Wykonawcę stwierdzonych wad i usterek w okresie gwarancji. W ramach pełnionego nadzoru inwestorskiego Inspektor nadzoru ma prawo: - wydawać kierownikowi budowy lub kierownikowi robót polecenia, potwierdzone wpisem do dziennika budowy, dotyczące: usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób lub badań, także wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych, oraz przedstawienia ekspertyz dotyczących prowadzonych robót budowlanych i dowodów dopuszczenia do stosowania w budownictwie wyrobów budowlanych oraz urządzeń technicznych; - żądać od kierownika budowy lub kierownika robót dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, a także wstrzymania dalszych robót budowlanych w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z projektem, - żądać od kierownika budowy wstrzymania prowadzenia robót budowlanych w przypadku, gdy ich kontynuacja może spowodować znaczne straty materialne, Wykonawca (Inspektor Nadzoru) zobowiązany będzie do niezwłocznego zawiadamiania Zamawiającego o zaistniałych na budowie nieprawidłowościach
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 715200009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ug.jaroslaw.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach