Przetargi.pl
Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad zadaniem pn. „Remont zabytkowego budynku mieszkalnego w m. Turza Wielka, gm. Działdowo”

Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa Oddział Terenowy w Olsztynie ogłasza przetarg

  • Adres: 10-448 Olsztyn, Głowackiego
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. (89) 524-88-04, , fax. -
  • Data zamieszczenia: 2020-02-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa Oddział Terenowy w Olsztynie
    Głowackiego 6
    10-448 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. (89) 524-88-04, , fax. -
    REGON: 36784953800106
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.kowr.gov.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Państwowa osoba prawna / Agencja wykonawcza

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad zadaniem pn. „Remont zabytkowego budynku mieszkalnego w m. Turza Wielka, gm. Działdowo”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie nadzoru inwestorskiego nad zadaniem pn. „Remont zabytkowego budynku mieszkalnego w m. Turza Wielka, gm. Działdowo. 2. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Inspektor Nadzoru zobowiązany jest do kompleksowej obsługi zadania wraz z jego rozliczeniem. Szczegółowy zakres obowiązków podany jest w § 5 istotnych postanowień umowy, które stanowią załącznik Nr 6 do SIWZ. 3. Zakres robót podlegających nadzorowi inwestorskiemu obejmuje m.in.: Roboty rozbiórkowe • Zdjęcie pokrycia dachowego, obróbek blacharskich i orynnowania. • Demontaż wszystkich instalacji. • Rozbiórka konstrukcji więźby dachowej. • Rozbiórka ścian wewnętrznych i stropów do poziomu piwnicy. • Demontaż schodów i balustrad. • Rozbiórka stropu nad piwnicą. • Demontaż stolarki okiennej i drzwiowej. Zakres prac konstrukcyjnych • Podbicie ścian fundamentowych. • Wykonanie izolacji przeciwwilgociowych ścian fundamentowych. • Wykonanie stóp fundamentowych słupów oraz podciągów w poziomie piwnicy. • Wykonanie stropu nad piwnicą. • Wykonanie ścian konstrukcyjnych przyziemia. • Wykonanie słupów oraz podciągów w poziomie parteru. • Wykonanie schodów żelbetowych wewnętrznych. • Wykonanie stropu nad parterem. • Wykonanie kominów i ścianek działowych. • Wykonanie konstrukcji więźby dachowej z deskowaniem, z wykorzystaniem wszystkich nadających się elementów pierwotnych więźby Zakres prac wykończeniowych • Wykonanie pokrycia dachowego łupkiem kamiennym wraz z obróbkami blacharskimi i orynnowaniem z blachy tytan-cynk. Odzysk łupka i wykonanie w formie świadka pokrycia połaci dachowej zgodnie z rysunkiem architektonicznym. • Montaż drewnianej stolarki okiennej wraz z parapetami i drzwiowej. • Wykonanie robót instalacyjnych. • Roboty tynkarskie i posadzkarskie. • Wykonanie ocieplenia dachu oraz sufitów podwieszonych w technologii G-K p.poż. • Roboty glazurnicze, malarskie, montaż akcesoriów instalacyjnych. • Uzupełnienie ubytków tynku oraz naprawa rys i pęknięć elewacji. • Wykonanie tynku drapanego. • Wykończenie detali architektonicznych gzymsów, murków, podokienników, itp. • Wykonanie opaski wokół budynku z kostki granitowej. • Wykonanie schodów zewnętrznych betonowych z okładzinami granitowymi. • Wykonanie balustrad ze stali malowanej proszkowo. 4. Szczegółowy opis robót podlegających nadzorowi inwestorskiemu zawiera dokumentacja projektowa, która stanowi załącznik Nr 7 do SIWZ. 5. Dodatkowo opis przedmiotu zamówienia został uszczegółowiony w istotnych postanowieniach umowy, które stanowią załącznik Nr 6 do SIWZ. 6. Zamawiający wymaga aby usługa świadczona była przez osoby posiadające odpowiednie kwalifikacje zawodowe i doświadczenie, co może mieć znaczący wpływ na jakość wykonania zamówienia, a tym samym przekłada się na jakość wykonania roboty budowlanej, o której mowa w ust. 1. W związku z powyższym Zamawiający wymaga, aby funkcję inspektora nadzoru, w wiodącej branży jaką jest branża konstrukcyjno-budowlana, pełniła osoba posiadająca: 1) uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno – budowlanej, 2) kwalifikacje, o których mowa w art. 37c ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (tekst jednolity Dz. U. 2020 poz. 282) oraz która przez co najmniej 18 miesięcy brała udział w robotach budowlanych prowadzonych przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru lub inwentarza muzeum będącego instytucją kultury oraz 3) odpowiednie doświadczenie polegające na wykonaniu co najmniej 1 (jednej) usługi polegającej na pełnieniu funkcji kierownika robór, kierownika budowy lub inspektora nadzoru w branży konstrukcyjno-budowlanej nad robotą budowlaną polegającą na remoncie lub innych pracach budowlanych przy obiekcie zabytkowym.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71520000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 500,00 zł (słownie złotych: pięćset złotych), przed upływem określonego w SIWZ terminu składania ofert. 2. Szczegółowe wymagania dot. wadium zostały opisane w Rozdziale XI SIWZ.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Nie dotyczy
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, o którym mowa w Rozdziale IX ust. 8 SIWZ. 2. Powyższe zobowiązanie musi określać w szczególności: 1) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, 2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, 3) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, 4) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi lub roboty budowlane, których wskazane zdolności dotyczą (patrz Rozdział VIII ust. 10 SIWZ). Przedmiotowe zobowiązanie (oświadczenie podmiotu trzeciego), wykonawca składa w oryginale. 2. Ponadto do oferty należy załączyć: 1) formularz ofertowy, 2) niezbędne pełnomocnictwa, 3) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach