Przedsiębiorstwo Usługowe Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. ogłasza przetarg
- Adres: 13-100 Nidzica, Kolejowa
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Telefon/fax: tel. 89 625 24 28 , fax. 89 625 77 29
- Data zamieszczenia: 2020-02-26
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Przedsiębiorstwo Usługowe Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o.
Kolejowa 17
13-100 Nidzica, woj. warmińsko-mazurskie
tel. 89 625 24 28, fax. 89 625 77 29
REGON: 51056334600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.pugknidzica.com.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Spółka z o.o. ze 100 % udziałem Gminy
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„Zakup i dostawa w formie leasingu operacyjnego nowej minikoparki dla Przedsiębiorstwa Usługowego Gospodarki Komunalnej Sp. z o. o.” - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa w formie leasingu operacyjnego fabrycznie nowej minikoparki. 2. Dane techniczne pojazdu: a) zamknięta kabina, b) silnik spełniający wymogi co najmniej EURO IV, c) ciężar maksymalny 2750 kg, d) szerokość maksymalna 1500 mm, e) podwozie gąsienicowe – gąsienice gumowe, f) pług podpierający o szerokości nie mniejszej niż koparka, g) instalacja hydrauliczna na ramieniu koparki, h) sterowanie dodatkowym osprzętem w joysticku, i) wyposażenie minimalne: trzy różne rodzaje łyżek, w tym jedna łyżka skarpowa o szerokości minimalnej 1200 mm, uchylna, hydrauliczna, j) szybkozłącze mechaniczne, k) oświetlenie robocze oraz ostrzegawcze, l) gwarancja na okres minimum 12 miesięcy. 3. Wymagania dotyczące formy i warunków płatności: a) rodzaj leasingu – operacyjny z opcją wykupu, b) okres trwania umowy – 35 miesięcy, c) opłata wstępna – 30 % , d) oprocentowanie stałe, e) waluta – PLN, - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 43261000-0
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup i dostawa używanej koparko-ładowarki na potrzeby Miejskiego Zakładu Komunalnego w Giżycku
Dodano: 2023-03-15 - Dostawa używanej koparki kołowej
Dodano: 2020-11-19 - Dostawa koparko-ładowarki do utrzymania sieci wodociągowo-kanalizacyjnej w ramach leasingu operacyjnego z opcją wykupu
Dodano: - „Zakup i dostawa nowej koparki kołowej”
Dodano: 2020-10-21 - Dostawa koparko-ładowarki w ramach projektu pn. Inwestycje zapobiegające zniszczeniu potencjału produkcji rolnej
Dodano: 2020-08-21 - Dostawa koparko – ładowarki
Dodano: 2019-08-06 - Dostawa w formie leasingu operacyjnego fabrycznie nowej koparko-ładowarki
Dodano: 2019-06-14 - Dostawa maszyn w ramach projektu pn. Inwestycje zapobiegające zniszczeniu potencjału produkcji rolnej
Dodano: 2019-06-03 - Zakup i dostawa koparki kołowej, obrotowej wraz z osprzętem szt.1
Dodano: 2019-03-21 - Dostawa koparko-ładowarki w ramach leasingu operacyjnego na okres 60 miesięcy z prawem opcji wykupu
Dodano: 2018-09-19