Przetargi.pl
Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad zadaniem inwestycyjnym p.n. „RE Odra – aktywizacja społeczna i gospodarcza terenów pofabrycznych w Nowej Soli”.

Gmina Nowa Sól - Miasto ogłasza przetarg

  • Adres: 67-100 Nowa Sól, ul. M. J. Piłsudskiego
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 684 590 300 , fax. 684 590 358
  • Data zamieszczenia: 2019-11-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Nowa Sól - Miasto
    ul. M. J. Piłsudskiego 12
    67-100 Nowa Sól, woj. lubuskie
    tel. 684 590 300, fax. 684 590 358
    REGON: 97077028000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.nowasol.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad zadaniem inwestycyjnym p.n. „RE Odra – aktywizacja społeczna i gospodarcza terenów pofabrycznych w Nowej Soli”.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie usługi nadzoru inwestorskiego nad zadaniem inwestycyjnym p.n. RE Odra – aktywizacja społeczna i gospodarcza terenów pofabrycznych w Nowej Soli w branży architektonicznej, konstrukcyjno–budowlanej, sanitarnej, teletechnicznej, elektrycznej, drogowej oraz w zakresie terenów zieleni. 2. Zadanie inwestycyjne polega na rewitalizacji terenu byłej Fabryki Nici ODRA przy ul. Wrocławskiej 20 w Nowej Soli oraz obszaru parku pomiędzy terenem byłej Fabryką Nici ODRA a ulicą Wrocławską o łącznej powierzchni ca. 4,2 ha i obejmuje: 1) odbudowę budynku wieży wraz z dobudową budynku dwukondygnacyjnego; Budynek wieży o konstrukcji szkieletowej, 6 kondygnacji nadziemnych, szerokość 8,78 m, długość 10,28 m, wysokość 36,77 m, powierzchnia użytkowa 232,13 m2, część dobudowana dwukondygnacyjna w konstrukcji tradycyjnej murowej, w kształcie litery L, szerokość 13,32 m, długość 13,62 m, wysokość 10,23 m pow. użytkowa 193,04 m2. Obiekt wyposażony w instalacje: sanitarne (instalacja wody zimnej, instalacja wodociągowa przeciwpożarowa, instalacja wody ciepłej, instalacja kanalizacji sanitarnej, instalacja kanalizacji deszczowej, instalacja centralnego ogrzewania, instalacja wentylacji mechanicznej nawiewno – wywiewnej, instalacja klimatyzacji); elektryczne (instalacja oświetlenia, instalacje gniazd wtykowych 230 V, instalacje oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego, instalacje siłowe 3 x 400 V, oświetlenia zewnętrznego budynku – sterowane czujnikami zmierzchowymi, instalację piorunochronną, połączenia wyrównawcze); niskonapięciowe (instalacje oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego, instalacje sygnalizacji pożarowej, instalacje SSWiN, instalacje urządzeń CCTV – z możliwością nagrywania na dysk twardy i podglądu obrazu z kamer przez zarządców, instalacja telekomunikacyjna, instalacja LAN). 2) przebudowę zdewastowanej, pofabrycznej infrastruktury technicznej oraz budowę nowej infrastruktury; Budowa infrastruktury sanitarnej: sieci wodociągowej i sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjno-tłocznej wraz z dwoma pompowniami ścieków. Sieć wodociągowa z rur PE160 i średnicy fi160 mm. Główne kolektory ściekowe - kanalizacja sanitarna grawitacyjna fi315 mm i fi200 mm, przyłącza kanalizacyjne fi160 mm do granic nieruchomości, kanalizacja sanitarna tłoczna o średnicy fi 90 mm. 3) budowę oświetlenia; Budowa doziemnej infrastruktury elektroenergetycznej: oświetlenie ulic, parkingu, placu rekreacyjnego przy wieży, plansz wystawowych, zasilanie systemu monitoringu kamer placu CCTV, zasilanie dwóch przepompowni ścieków. 4) rewaloryzację Parku Odra i zagospodarowanie terenów zielonych wraz z budową muszli koncertowej; Przebudowa alejek parkowych wraz z drogą przeciwpożarową, zagospodarowanie terenów zielonych, budowa muszli koncertowej z podestem dla widowni, budowa fontanny, budowa instalacji oświetlenia terenu parku, instalacji zasilającej muszlę koncertową i fontannę, budowa instalacji wodociągowej i kanalizacyjnej na potrzeby fontanny, budowa instalacji CCTV Parku Odra, budowa obiektów malej architektury, wycinka kolidujących z inwestycją drzew i krzewów a także nasadzenia nowych. 5) wykreowanie wspólnej przestrzeni publicznej w sercu ODRY, budowa placu przy wieży pełniącego funkcję edukacyjną, kultury i rozrywki; Plac rekreacyjny przy budynku wieży na planie kwadratu o wymiarach ok. 61x55 m o nawierzchni wykonanej z wysokogatunkowych płyt batonowych. W przestani placu zaprojektowano obiekty małej architektury, plac z urządzeniami street wourkout, nasadzenia zieleni oraz dwie przyległe do siebie fontanny wykonane w technologii posadzkowej, dwie ściany wraz ze słupami o konstrukcji żelbetowej. Budowa monitoringu wizyjnego placu wieży i połączenie go z monitoringiem CCTV budynku wieży. 6) budowę zaplecza parkingowego dla samochodów osobowych, skuterów i rowerów na potrzeby przedsiębiorców oraz korzystających z centrum aktywności; 7) remont i przebudowę dróg publicznych i wewnętrznych niezbędnych do obsługi sfery gospodarczej i społecznej rewitalizowanego obszaru. 3. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonywanie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego w zakresie nadzorowania, kontroli i rozliczania wykonywania robót budowlanych realizowanych w ramach w/w zadania inwestycyjnego w branży architektonicznej, konstrukcyjno – budowlanej, drogowej, sanitarnej, elektrycznej, teletechnicznej oraz w zakresie terenów zieleni. 4. Przedmiot zamówienia obejmuje pełnienie nadzoru inwestorskiego w następującym zakresie: a) reprezentowanie zamawiającego na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z dokumentacją projektową, pozwoleniem na budowę, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej, b) sprawdzanie jakości wykonywanych robót budowlanych i stosowania przy wykonywaniu tych robót wyrobów budowlanych i urządzeń zgodnych z wymaganiami specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, dokumentacji projektowej oraz praktyki inżynierskiej, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych i urządzeń wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie; bieżące archiwizowanie wszelkich atestów, deklaracji, aprobat, deklaracji właściwości użytkowych, certyfikatów jakości dotyczących zastosowanych materiałów i urządzeń, c) sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, d) koordynacja i uczestniczenie w próbach, rozruchach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych i przewodów kominowych oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru gotowych obiektów budowlanych i przekazywanie ich do użytkowania, e) przygotowanie i udział w czynnościach odbiorów częściowych, odbioru końcowego i przekazania przedmiotu umowy do użytkowania oraz sporządzenie każdorazowo protokołu z przeprowadzenia tych czynności, f) potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad, kontrolowanie i potwierdzanie rozliczeń rzeczowych i finansowych budowy, g) doradztwo i opiniowanie czynności lub procedur technicznych, administracyjnych i finansowych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71247000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 5.000 złotych (słownie: pięć tysięcy złotych).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie;
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) W przypadku, gdy wykonawca wykazując spełnianie warunków udziału, polega na zasobach innych podmiotów dokument potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Ze zobowiązania lub innych dokumentów potwierdzających udostępnienie zasobów przez inne podmioty musi bezspornie i jednoznacznie wynikać w szczególności: - zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, - sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu przez wykonawcę przy wykonywaniu zamówienia publicznego, - zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, - czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą. Oświadczenia (zobowiązanie) należy złożyć w formie oryginału. Dokumenty inne niż oświadczenia składane są w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. 2) Pełnomocnictwo, o ile umocowanie prawne do reprezentacji wykonawcy nie wynika z przepisów prawa lub dokumentów rejestrowych; Pełnomocnictwo należy załączyć do oferty w oryginale lub w formie odpisu notarialnie poświadczonego za zgodność z oryginałem. 3) Każdy wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej zamawiającego informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych jest zobowiązany przekazać zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2017 r., poz. 229,1089 i 1132) z wykonawcami, którzy złożyli oferty w niniejszym postępowaniu z wyjątkiem przypadku, gdy w postępowaniu złożono tylko jedną ofertę. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. Wypełnione i podpisane oświadczenie należy złożyć w oryginale. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia, powyższe oświadczenie składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. W przypadku, gdy wykonawca należy do tej samej grupy kapitałowej wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca przedstawia dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia. 4) Formularz – kryteria pozacenowe – doświadczenie inspektorów nadzoru stanowiący załącznik nr 7 do SIWZ. 5) Oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium – nie dotyczy wniesienia wadium w pieniądzu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach