Przetargi.pl
Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad zadaniem inwestycyjnym p.n. Budowa drogi gminnej wraz z budową sieci wodociągowej, kanalizacji sanitarnej i elektroenergetycznej wzdłuż projektowanej drogi do terenów inwestycyjnych w południowej części Nowej Soli.

Gmina Nowa Sól - Miasto ogłasza przetarg

  • Adres: 67-100 Nowa Sól, ul. M. J. Piłsudskiego
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 684 590 300 , fax. 684 590 358
  • Data zamieszczenia: 2019-10-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Nowa Sól - Miasto
    ul. M. J. Piłsudskiego 12
    67-100 Nowa Sól, woj. lubuskie
    tel. 684 590 300, fax. 684 590 358
    REGON: 97077028000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.nowasol.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad zadaniem inwestycyjnym p.n. Budowa drogi gminnej wraz z budową sieci wodociągowej, kanalizacji sanitarnej i elektroenergetycznej wzdłuż projektowanej drogi do terenów inwestycyjnych w południowej części Nowej Soli.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie nadzoru inwestorskiego nad zadaniem inwestycyjnym pn.: Budowa drogi gminnej wraz z budową sieci wodociągowej, kanalizacji sanitarnej i elektroenergetycznej wzdłuż projektowanej drogi do terenów inwestycyjnych w południowej części Nowej Soli. Zadanie inwestycyjne składa się z dwóch części: a) część pierwsza obejmująca budowę drogi oraz usunięcie kolizji jest współfinansowana w ramach Funduszu Dróg Samorządowych, b) część druga obejmująca budowę pierwszego etapu sieci wodociągowej, kanalizacji sanitarnej i elektroenergetycznej jest współfinansowana przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego – Lubuskie 2020. 2. Charakterystyka robót budowlanych. Część pierwsza. W zakresie budowy drogi inwestycja obejmuje budowę 0,9 km nowej drogi - klasa drogi Z, szer. jezdni 7,00 m, pow. jezdni ok. 7650 m2 nawierzchnia jezdni z mieszanki mineralno-asfaltowej SMA; budowę chodników o szer. 1,5 m pow. ok. 1523 m2, nawierzchnia z kostki betonowej; budowę dwukierunkowej ścieżki rowerowej o szer. 2,5 m, pow. ok. 2310 m2, nawierzchnia bitumiczna; przebudowę i budowę kanalizacji deszczowej o dł. ok. 375,00 m; budowę trzech przepustów pod budowaną droga w tym jeden na cieku Solanka; budowę oświetlenia drogowego: linia kablowa o dł. 1346 m, 35 słupów z oprawami; przebudowę kolizji z siecią elektroenergetyczną WN 110 kV i sn, siecią telekomunikacyjną w tym światłowód, wodociągiem, kanalizacją sanitarną; budowa trzech przejść dla pieszych w tym jednego z przejazdem dla rowerzystów (w tym jedno przejście z azylem dla pieszych); wykonanie oznakowania poziomego grubowarstwowego oraz pionowego; budowę skrzyżowania z drogą powiatową. 3. Charakterystyka robót budowlanych. Część druga. W zakresie budowy sieci wodociągowej, kanalizacji sanitarnej i elektroenergetycznej inwestycja obejmuje budowę wzdłuż planowanej do wybudowania drogi publicznej sieci wodociągowej z rur PE100 o łącznej długość sieci ok. 896 m; budowę studni spustowych Φ 1000 mm – 2 szt.; budowę hydrantów nadziemne DN80 – 6 szt; budowę sieci kanalizacji sanitarnej o łącznej długości sieci ok. 895 m (na odcinku ok. 406 m należy wybudować rurociąg tłoczny z rur PE100RCΦ200, na drugim końcu rurociągu tłocznego zlokalizowana zostanie pompownia ścieków, na dalszym odcinku przewidziano budowę kanału grawitacyjnego z rur PVC-UΦ315 o orientacyjnej długości 489 m; zasilanie pompowni ścieków sanitarnych należy wykonać poprzez linię kablową o długości ok. 575 m. Na trasie linii kablowej w miejscach skrzyżowania z drogami i ciekami wodnymi należy zabudować rury ochronne. 4. Przedmiot zamówienia obejmuje pełnienie nadzoru inwestorskiego w specjalności drogowej, sanitarnej, elektrycznej, teletechnicznej i mostowej w następującym zakresie: a) reprezentowanie zamawiającego na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z dokumentacją projektową, pozwoleniem na budowę, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej, b) sprawdzanie jakości wykonywanych robót budowlanych i stosowania przy wykonywaniu tych robót wyrobów budowlanych i urządzeń zgodnych z wymaganiami specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, dokumentacji projektowej oraz praktyki inżynierskiej, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych i urządzeń wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie; bieżące archiwizowanie wszelkich atestów, deklaracji, aprobat, deklaracji właściwości użytkowych, certyfikatów jakości dotyczących zastosowanych materiałów i urządzeń, c) sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających oraz sporządzenie każdorazowo protokołu z przeprowadzenia tych czynności, d) koordynacja i uczestniczenie w próbach, rozruchach i odbiorach technicznych instalacji i urządzeń technicznych oraz sporządzenie każdorazowo protokołu z przeprowadzenia tych czynności, e) przygotowanie i udział w czynnościach odbiorów częściowych, odbioru końcowego i przekazania przedmiotu umowy do użytkowania oraz sporządzenie każdorazowo protokołu z przeprowadzenia tych czynności, f) potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad, kontrolowanie i potwierdzanie rozliczeń rzeczowych i finansowych budowy, g) doradztwo i opiniowanie czynności lub procedur technicznych, administracyjnych i finansowych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71247000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 4.000 złotych (słownie: cztery tysiące złotych)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) W przypadku, gdy wykonawca wykazując spełnianie warunków udziału, polega na zasobach innych podmiotów dokument potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Ze zobowiązania lub innych dokumentów potwierdzających udostępnienie zasobów przez inne podmioty musi bezspornie i jednoznacznie wynikać w szczególności: zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu przez wykonawcę przy wykonywaniu zamówienia publicznego, zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą. Oświadczenia (zobowiązanie) należy złożyć w formie oryginału. Dokumenty inne niż oświadczenia składane są w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. 2) W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 3) Każdy wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej zamawiającego informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych jest zobowiązany przekazać zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2017 r., poz. 229,1089 i 1132) z wykonawcami, którzy złożyli oferty w niniejszym postępowaniu z wyjątkiem przypadku, gdy w postępowaniu złożono tylko jedną ofertę. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do SIWZ. Wypełnione i podpisane oświadczenie należy złożyć w oryginale. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia, powyższe oświadczenie składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. W przypadku, gdy wykonawca należy do tej samej grupy kapitałowej wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca przedstawia dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach