Przetargi.pl
Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad zadaniem inwestycyjnym p.n. Budowa drogi gminnej – ul. Słonecznikowej w Nowej Soli.

Gmina Nowa Sól - Miasto ogłasza przetarg

  • Adres: 67-100 Nowa Sól, ul. M. J. Piłsudskiego
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 684 590 300 , fax. 684 590 358
  • Data zamieszczenia: 2019-10-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Nowa Sól - Miasto
    ul. M. J. Piłsudskiego 12
    67-100 Nowa Sól, woj. lubuskie
    tel. 684 590 300, fax. 684 590 358
    REGON: 97077028000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.nowasol.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad zadaniem inwestycyjnym p.n. Budowa drogi gminnej – ul. Słonecznikowej w Nowej Soli.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie nadzoru inwestorskiego nad zadaniem inwestycyjnym pn.: Budowa drogi gminnej – ul. Słonecznikowej w Nowej Soli. Zadanie inwestycyjne składa się z dwóch części: a) część pierwsza obejmująca budowę drogi gminnej ul. Słonecznikowej w Nowej Soli jest współfinansowane w ramach Funduszu Dróg Samorządowych, b) część druga obejmująca likwidację kolizji istniejącej stacji transformatorowej, napowietrznej linii energetycznej wraz z przyłączami oraz odcinków linii kablowych kolidujących z planowaną przebudową ul. Słonecznikowej oraz budowę oświetlenia drogowego ul. Słonecznikowej w Nowej Sól jest finansowane ze środków własnych zamawiającego. 2. Charakterystyka robót budowlanych. Część pierwsza. Zadanie pierwsze obejmuje budowę drogi gminnej – ulicy Słonecznikowej w Nowej Soli o długości 690,86 mb, przebudowę skrzyżowania z drogą wojewódzką ul. Głogowską, przebudowę czterech skrzyżowań z drogami gminnymi, jezdnia o powierzchni ogółem ok. 3870 m2 o nawierzchni z betonowej kostki brukowej, budowę chodników o powierzchni ok. 2345 m2 o nawierzchni z betonowej kostki brukowej, budowę zjazdów indywidualnych o powierzchni ogółem ok. 374 m2 o nawierzchni z betonowej kostki brukowej, budowę drogi serwisowej o powierzchni ok. 246 m2 o nawierzchni z kruszywa stabilizowanego mechanicznie, budowę kanalizacji deszczowej, wykonanie oznakowania poziomego i pionowego, humusowanie pasów zieleni z obsianiem trawą, budowę kablowej linii oświetleniowej dla oświetlenia przejścia dla pieszych na ul. Głogowskiej o długości ok. 50m, usunięcie kolizji sieci telekomunikacyjnej (światłowód). 3. Charakterystyka robót budowlanych. Część druga. Zadanie drugie obejmuje likwidację kolizji istniejącej stacji transformatorowej, napowietrznej linii energetycznej wraz z przyłączami oraz odcinków linii kablowych kolidujących z planowaną przebudową ul. Słonecznikowej poprzez demontaż linii energetycznej napowietrznej nn, w tym demontaż 17 szt. słupów, demontaż stacji transformatorowej, montaż słupowej stacji transformatorowej, budowę kablowych linii energetycznych wraz ze złączami kablowymi oraz budowę kablowej linii oświetleniowej oświetlenia drogowego Słonecznikowej w Nowej Soli o długości ok. 800 m, słupy oświetleniowe szt. 23 z oprawami LED. 4. Przedmiot zamówienia obejmuje pełnienie nadzoru inwestorskiego w specjalności drogowej, sanitarnej, elektrycznej i teletechnicznej w następującym zakresie: a) reprezentowanie zamawiającego na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z dokumentacją projektową, pozwoleniem na budowę, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej, b) sprawdzanie jakości wykonywanych robót budowlanych i stosowania przy wykonywaniu tych robót wyrobów budowlanych i urządzeń zgodnych z wymaganiami specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, dokumentacji projektowej oraz praktyki inżynierskiej, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych i urządzeń wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie; bieżące archiwizowanie wszelkich atestów, deklaracji, aprobat, deklaracji właściwości użytkowych, certyfikatów jakości dotyczących zastosowanych materiałów i urządzeń, c) sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających oraz sporządzenie każdorazowo protokołu z przeprowadzenia tych czynności, d) koordynacja i uczestniczenie w próbach, rozruchach i odbiorach technicznych instalacji i urządzeń technicznych oraz sporządzenie każdorazowo protokołu z przeprowadzenia tych czynności, e) przygotowanie i udział w czynnościach odbiorów częściowych, odbioru końcowego i przekazania przedmiotu umowy do użytkowania oraz sporządzenie każdorazowo protokołu z przeprowadzenia tych czynności, f) potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad, kontrolowanie i potwierdzanie rozliczeń rzeczowych i finansowych budowy, g) doradztwo i opiniowanie czynności lub procedur technicznych, administracyjnych i finansowych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71247000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) W przypadku, gdy wykonawca wykazując spełnianie warunków udziału, polega na zasobach innych podmiotów dokument potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Ze zobowiązania lub innych dokumentów potwierdzających udostępnienie zasobów przez inne podmioty musi bezspornie i jednoznacznie wynikać w szczególności: zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu przez wykonawcę przy wykonywaniu zamówienia publicznego, zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą. Oświadczenia (zobowiązanie) należy złożyć w formie oryginału. Dokumenty inne niż oświadczenia składane są w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. 2) W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 3) Każdy wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej zamawiającego informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych jest zobowiązany przekazać zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2017 r., poz. 229,1089 i 1132) z wykonawcami, którzy złożyli oferty w niniejszym postępowaniu z wyjątkiem przypadku, gdy w postępowaniu złożono tylko jedną ofertę. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do SIWZ. Wypełnione i podpisane oświadczenie należy złożyć w oryginale. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia, powyższe oświadczenie składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. W przypadku, gdy wykonawca należy do tej samej grupy kapitałowej wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca przedstawia dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach