Przetargi.pl
PEŁNIENIE NADZORU INWESTORSKIEGO NAD ZADANIEM: BUDOWA KANALIZACJI SANITARNEJ W MIEJSCOWOŚCIACH: PRUSY, DOJAZDÓW, KRZYSZTOFORZYCE, ZASTÓW Zadanie współfinansowane ze środków Funduszu Spójności w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko

Gmina Kocmyrzów-Luborzyca ogłasza przetarg

  • Adres: 32-010 Kocmyrzów, Luborzyca 97
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 012 3871410 , fax. 012 3871410
  • Data zamieszczenia: 2010-11-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kocmyrzów-Luborzyca
    Luborzyca 97
    32-010 Kocmyrzów, woj. małopolskie
    tel. 012 3871410, fax. 012 3871410
    REGON: 00053771100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kocmyrzow-luborzyca.ug.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    PEŁNIENIE NADZORU INWESTORSKIEGO NAD ZADANIEM: BUDOWA KANALIZACJI SANITARNEJ W MIEJSCOWOŚCIACH: PRUSY, DOJAZDÓW, KRZYSZTOFORZYCE, ZASTÓW Zadanie współfinansowane ze środków Funduszu Spójności w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest pełnienie stałego, ciągłego nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania: Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowościach: Prusy, Dojazdów, Krzysztoforzyce, Zastów . Usługę należy wykonywać zgodnie z art. 25 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U. Nr 156, poz. 1118, z późn. zm.). Wykonawca wybrany przez Zamawiającego w drodze przetargu do pełnienia funkcji nadzoru inwestorskiego nad w/w inwestycją zobowiązany będzie do: 1)reprezentowania Zamawiającego na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem i pozwoleniem na budowę, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej; 2)sprawdzania jakości wykonywanych robót i wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zobowiązany będzie do zapobiegania zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie; 3)sprawdzania i odbioru robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenia w próbach i odbiorach technicznych oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru i przekazaniu inwestycji do użytkowania; 4)potwierdzania faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad, kontrolowanie rozliczeń budowy. Ponadto do obowiązków inspektora nadzoru należeć będzie: 1)nadzór w zakresie realizacji postanowień umowy poprzetargowej; 2)uzgadnianie z Zamawiającym i projektantem ewentualnych zmian materiałowych; 3)czynnego udziału w naradach technicznych organizowanych w toku realizacji robót; 4)udział w konsultacjach z projektantem w ramach nadzoru autorskiego; 5)kompleksowa współpraca z Zamawiającym w zakresie rozliczania inwestycji /prowadzenie, kontrola, weryfikacja rozliczeń/; 6)przygotowywanie, weryfikacja dla Zamawiającego kompletnych dokumentów technicznych związanych z odbiorem jak i z rozliczeniem robót; 7)kompleksowa współpraca ze służbami technicznymi Zamawiającego, komórką zamówień publicznych w zakresie przygotowania i weryfikacji technicznego i ekonomicznego uzasadnienia do ewentualnego zlecenia przez Inwestora robót dodatkowych lub uzupełniających, zgodnie z przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych /w tym również weryfikacja kosztorysów na roboty dodatkowe, uzupełniające/; 8)informowanie Zamawiającego, projektanta o ewentualnych problemach z realizacją projektu, 9)kontrola prawidłowości prowadzenia dziennika budowy i dokonywanie w nim wpisów mających znaczenie dla procesu budowlanego, 10)informowanie Zamawiającego z wyprzedzeniem o wszelkich możliwych opóźnieniach w realizacji inwestycji /o możliwej niezgodności z harmonogramem/, 11)składanie przynajmniej raz na dwa tygodnie raportu z zaawansowania prac budowlanych, w formie uzgodnionej z Zamawiającym, 12)chronienie interesów Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 715200009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie wymaga się wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kocmyrzow-luborzyca.ug.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach