Gmina Podegrodzie ogłasza przetarg
- Adres: 33-386 Podegrodzie, Podegrodzie 248
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 018 4459033
- Data zamieszczenia: 2013-08-21
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Podegrodzie
Podegrodzie 248 248
33-386 Podegrodzie, woj. małopolskie
tel. 018 4459033 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.podegrodzie.iap.pl, www.bip.podegrodzie.iap.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad zadaniem: Budowa i wyposażenie gminnego żłobka w Podegrodziu na działkach nr 664/1, 665/1, 666/1 wraz z budową gminnego przedszkola w Podegrodziu oraz budową budynku biblioteki gminnej w Podegrodziu - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1) Zamówienie obejmuje: 1. reprezentowanie inwestora na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z SIWZ, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej, 2. pobytu na budowie zapewniający skuteczność nadzoru, 3. załatwienie wszelkich spraw formalno - prawnych związanych z prowadzeniem i zakończeniem robót, 4. organizowanie prac związanych z nadzorem w sposób nie powodujący zbędnych przerw w realizacji robót przez wykonawcę, 5. dokonywanie wpisów do dziennika budowy, 6. kontroli jakości robót, wbudowanych elementów, ilości materiałów budowlanych i stosowanych materiałów, zgodności ro?bót z warunkami pozwolenia na budowę, przepisami techniczno -budowlanymi, normami państwowymi, zasadami BHP oraz współczesnej wiedzy technicznej, 7. sprawdzania obmiaru robót oraz kosztorysów powykonawczych za wykonane elementy, 8. sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, 9. wydawanie kierownikowi budowy lub kierownikowi robót poleceń, potwierdzonych wpisem do dziennika budowy, dotyczących: usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, 10. wstrzymania budowy w razie stwierdzenia nieprawidłowości w realizacji inwestycji do czasu usunięcia nieprawidłowości, 11. żądanie od kierownika budowy lub kierownika robót dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, a także wstrzymania dalszych robót budowlanych w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie, 12. wnioskowanie do inwestora w sprawach dotyczących wprowadzenia niezbędnych zmian w dokumentacji technicznej, 13. uzgodnienia z nadzorem autorskim zmian w dokumentacji projektowej, 14. udzielanie wykonawcy informacji, wyjaśnień i wskazówek dotyczących realizacji zamówienia, 15. kontrolowanie stosowania przez wykonawcę przepisów dotyczących ochrony środowiska naturalnego, 16. kontrolowanie przestrzegania przez wykonawcę zasad BHP, 17. wstrzymanie robót w przypadku prowadzenia ich niezgodnie z zamówieniem i przepisami BHP, 18. żądanie usunięcia z placu budowy osób niekompetentnych zatrudnionych przez wykonawcę, 19. sprawdzanie wykonanych robót i powiadamianie wykonawcy o wykrytych wadach oraz poświadczanie usunięcia wad przez wykonawcę, a także ustalania rodzaju i zakresu koniecznych do wykonania robót poprawkowych, 20. informowanie Zamawiającego o konieczności wykonywania robót dodatkowych i zamiennych, 21. informowanie Zamawiającego o uszkodzeniach lub zniszczeniu majątku Zamawiającego w toku realizacji zadania z winy Wykonawcy lub innych czynników zewnętrznych, 22. bieżące informowanie inwestora o wszelkich problemach związanych z realizacją inwestycji, 23. stwierdzenie zakończenia robót, 24. poświadczenie terminu zakończenia robót, 25. stwierdzania kompletność dokumentów i zaświadczeń niezbędnych do dokonania odbioru końcowego, 26. końcowe rozliczenie inwestycji, 27. uczestniczenia w komisji odbioru końcowego i w przeglądach gwarancyjnych, 28. inne zadania wynikające z przepisów prawa, a w szczególności z art. 25 i 26 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane. 2) Opis nadzorowanego zadania zawierają: przedmiary robót - załączniki nr 9 a i b oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych - załączniki 10 a, b, c, d, e, f, g, h i dokumentacja - załączniki 11 a, b, c, d, e, f, g, h, i, j, k, l, ł, m, n do ogłoszonego przetargu nieograniczonego DIN-ZP.271.1.12.2013 pn. Budowa i wyposażenie gminnego żłobka w Podegrodziu na działkach nr 664/1, 665/1, 666/1 wraz z budową gminnego przedszkola w Podegrodziu oraz budowa budynku biblioteki gminnej w Podegrodziu, zamieszczone na stronie BIP-u Zamawiającego (http://bip.podegrodzie.pl). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 715200009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.podegrodzie.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- PROWADZENIE NADZORU INWESTORSKIEGO NAD INWESTYCJĄ: REMONT I ROZBUDOWA REJESTRACJI ONKOLOGICZNEJ (SZYBKA ŚCIEŻKA ONKOLOGICZNA) W SEGMENCIE C-4, SZPITALA SPECJALISTYCZNEGO IM. LUDWIKA RYDYGIERA W KRAKOWIE SP. Z O.O.
Dodano: 2016-04-28 - BZP.271.23.2016 pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad wykonaniem robót budowlanych dla zadania nr 02/2016 Budowa przedszkola przy Szkole Podstawowej nr 9 w Zakopanem.
Dodano: 2016-04-20 - PROWADZENIE NADZORU INWESTORSKIEGO NAD INWYSTYCJĄ: REMONT I ROZBUDOWA REJESTRACJI ONKOLOGICZNEJ (SZYBKA ŚCIEŻKA ONKOLOGICZNA) W SEGMENCIE C-4, SZPITALA SPECJALISTYCZNEGO IM. LUDWIKA RYDYGIERA W KRAKOWIE SP. Z O.O.
Dodano: 2016-04-19 - Pełnienie Nadzoru Inwestorskiego dla zadania pn. Pełnienie Nadzoru Inwestorskiego dla zadania inwestycyjnego pn Dostosowanie pomieszczeń Oddziału Ginekologiczno - Położniczego z Onkologią Ginekologiczną oraz Oddziału Noworodków z Pododdziałem Intensywnej Terapii i Patologii Noworodka w Szpitalu Wojewódzkim im. Św. Łukasza SP ZOZ w Tarnowie do obowiązujących przepisów
Dodano: 2016-04-15 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego robót budowlanych i elektrycznych zlecanych przez Gminę Miejską Kraków - Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Krakowie
Dodano: 2016-04-14 - BZP.271.13.2016 pełnienie nadzoru inwestorskiego nad wykonaniem remontów bieżących nawierzchni jezdni, chodników oraz elementów pasa drogowego dróg publicznych gminnych oraz dróg osiedlowych , dla których zarządcą jest Burmistrz Gminy Miasta Zakopane
Dodano: 2016-04-05 - ZP.272.8.2016 Zamówienie na pełnienie funkcji nadzoru inwestorskiego nad zadaniem pn.: Rozbudowa istniejącego budynku oświatowego o salę gimnastyczną z zapleczem oraz przebudowa i nadbudowa przedmiotowego budynku z przeznaczeniem na Liceum Ogólnokształcące w Grybowie wraz z infrastrukturą techniczną na działkach 678, 679/2 położonych w Grybowie
Dodano: 2016-03-23 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w ramach zadania p.n.: Rozbudowa Strefy Aktywności Gospodarczej w Tarnowie - etap III: odcinek ul. Kochanowskiego - ul. Warsztatowa.
Dodano: 2015-12-31 - BZP.271.75.2015 pełnienie w 2016 r. funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego oraz wykonywanie usług doradczych w zakresie technicznego utrzymania nieruchomości znajdujących się w zasobie Gminy Miasto Zakopane
Dodano: 2015-12-03 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych dla projektu pn. Modernizacja Systemu Ostrzegania o Zagrożeniach na terenie miasta Tarnowa.
Dodano: 2015-12-03