Przetargi.pl
Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad zadaniem: Budowa i wyposażenie gminnego żłobka w Podegrodziu na działkach nr 664/1, 665/1, 666/1 wraz z budową gminnego przedszkola w Podegrodziu oraz budową budynku biblioteki gminnej w Podegrodziu

Gmina Podegrodzie ogłasza przetarg

  • Adres: 33-386 Podegrodzie, Podegrodzie 248
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 018 4459033
  • Data zamieszczenia: 2013-08-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Podegrodzie
    Podegrodzie 248 248
    33-386 Podegrodzie, woj. małopolskie
    tel. 018 4459033
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.podegrodzie.iap.pl, www.bip.podegrodzie.iap.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad zadaniem: Budowa i wyposażenie gminnego żłobka w Podegrodziu na działkach nr 664/1, 665/1, 666/1 wraz z budową gminnego przedszkola w Podegrodziu oraz budową budynku biblioteki gminnej w Podegrodziu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) Zamówienie obejmuje: 1. reprezentowanie inwestora na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z SIWZ, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej, 2. pobytu na budowie zapewniający skuteczność nadzoru, 3. załatwienie wszelkich spraw formalno - prawnych związanych z prowadzeniem i zakończeniem robót, 4. organizowanie prac związanych z nadzorem w sposób nie powodujący zbędnych przerw w realizacji robót przez wykonawcę, 5. dokonywanie wpisów do dziennika budowy, 6. kontroli jakości robót, wbudowanych elementów, ilości materiałów budowlanych i stosowanych materiałów, zgodności ro?bót z warunkami pozwolenia na budowę, przepisami techniczno -budowlanymi, normami państwowymi, zasadami BHP oraz współczesnej wiedzy technicznej, 7. sprawdzania obmiaru robót oraz kosztorysów powykonawczych za wykonane elementy, 8. sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, 9. wydawanie kierownikowi budowy lub kierownikowi robót poleceń, potwierdzonych wpisem do dziennika budowy, dotyczących: usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, 10. wstrzymania budowy w razie stwierdzenia nieprawidłowości w realizacji inwestycji do czasu usunięcia nieprawidłowości, 11. żądanie od kierownika budowy lub kierownika robót dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, a także wstrzymania dalszych robót budowlanych w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie, 12. wnioskowanie do inwestora w sprawach dotyczących wprowadzenia niezbędnych zmian w dokumentacji technicznej, 13. uzgodnienia z nadzorem autorskim zmian w dokumentacji projektowej, 14. udzielanie wykonawcy informacji, wyjaśnień i wskazówek dotyczących realizacji zamówienia, 15. kontrolowanie stosowania przez wykonawcę przepisów dotyczących ochrony środowiska naturalnego, 16. kontrolowanie przestrzegania przez wykonawcę zasad BHP, 17. wstrzymanie robót w przypadku prowadzenia ich niezgodnie z zamówieniem i przepisami BHP, 18. żądanie usunięcia z placu budowy osób niekompetentnych zatrudnionych przez wykonawcę, 19. sprawdzanie wykonanych robót i powiadamianie wykonawcy o wykrytych wadach oraz poświadczanie usunięcia wad przez wykonawcę, a także ustalania rodzaju i zakresu koniecznych do wykonania robót poprawkowych, 20. informowanie Zamawiającego o konieczności wykonywania robót dodatkowych i zamiennych, 21. informowanie Zamawiającego o uszkodzeniach lub zniszczeniu majątku Zamawiającego w toku realizacji zadania z winy Wykonawcy lub innych czynników zewnętrznych, 22. bieżące informowanie inwestora o wszelkich problemach związanych z realizacją inwestycji, 23. stwierdzenie zakończenia robót, 24. poświadczenie terminu zakończenia robót, 25. stwierdzania kompletność dokumentów i zaświadczeń niezbędnych do dokonania odbioru końcowego, 26. końcowe rozliczenie inwestycji, 27. uczestniczenia w komisji odbioru końcowego i w przeglądach gwarancyjnych, 28. inne zadania wynikające z przepisów prawa, a w szczególności z art. 25 i 26 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane. 2) Opis nadzorowanego zadania zawierają: przedmiary robót - załączniki nr 9 a i b oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych - załączniki 10 a, b, c, d, e, f, g, h i dokumentacja - załączniki 11 a, b, c, d, e, f, g, h, i, j, k, l, ł, m, n do ogłoszonego przetargu nieograniczonego DIN-ZP.271.1.12.2013 pn. Budowa i wyposażenie gminnego żłobka w Podegrodziu na działkach nr 664/1, 665/1, 666/1 wraz z budową gminnego przedszkola w Podegrodziu oraz budowa budynku biblioteki gminnej w Podegrodziu, zamieszczone na stronie BIP-u Zamawiającego (http://bip.podegrodzie.pl).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 715200009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.podegrodzie.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach