Gmina Łącko ogłasza przetarg
- Adres: 33-390 Łącko, Łącko 445
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 18 41 40 710 , fax. 18 41 40 740
- Data zamieszczenia: 2013-09-02
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Łącko
Łącko 445 445
33-390 Łącko, woj. małopolskie
tel. 18 41 40 710, fax. 18 41 40 740
REGON: 49189242300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.lacko.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad robotami związanymi z realizacją zadania p.n.: Rozbudowa Zespołu Szkolno - Gimnazjalnego w Łącku - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest pełnienie nadzoru inwestorskiego następujących robót budowlanych i czynności : Zadanie nr 1: Branża konstrukcyjno - budowlana ETAP I: - rozbiórka istniejącego budynku szkolnego i gospodarczego, - wykonanie robót ziemnych, - wykonanie fundamentów, elementów nadziemia ( kl. schodowe i pozostałe) - wykonanie elementów żelbetowych, - wykonanie dachu - konstrukcja i pokrycie - wykonanie robót murowych, - wykonanie obróbek blacharskich i orynnowania, - wykonanie stolarki okiennej i drzwiowej, - wykonanie tynków i okładzin - oznakowanie robót zgodnie z Instrukcją o oznakowaniu robót drogowych i zgodnie z projektem organizacji ruchu opracowanym przez Wykonawcę robót - wszelkie prace przygotowawcze, rozbiórkowe, demontażowe, odtworzeniowe, porządkowe, - inne niewymienione wyżej zadania niezbędne do prawidłowego wykonania zamówienia np. przełożenie lub likwidacja niezinwentaryzowanych urządzeń podziemnych , - na czas robót zabezpieczenie przejścia dla dzieci uczęszczających do istniejącej szkoły, - urządzenie zaplecza budowy oraz zabezpieczenie we własnym zakresie w media itp., - zabezpieczenie robót pod względem BHP - dotyczy również zabezpieczenia warunków bezpieczeństwa wszystkich osób upoważnionych do przebywania na placu budowy, - pokrycia szkód powstałych w trakcie realizacji zamówienia również wobec osób trzecich, - przywrócenie do stanu pierwotnego zajętych dla realizacji zamówienia terenów, - w imieniu Zamawiającego uzyskanie zezwolenia na zajęcie pasa drogowego i porycia kosztów wynikających z tej decyzji, - w imieniu Zamawiającego uzyskanie zezwolenia na umieszczenie urządzeń w pasie drogowym - prowadzenie dokumentacji fotograficznej z postępujących prac budowlanych - pełna obsługa geodezyjna wraz z inwentaryzacją powykonawczą w 2 egzemplarzach w skali 1:1000 z naniesionymi numerami działek, ETAP II: - pomieszczenia kotłowni; - posadzki; - roboty malarskie; - elementy ślusarskie; - roboty wewnętrzne - elewacja; - winda osobowa - zadaszenie - daszki; - pochylnia dla niepełnosprawnych, schody główne i zewnętrzne; - opaska przy budynku; - chodniki; - zagospodarowanie terenu; - ogrodzenie - oznakowanie robót zgodnie z Instrukcją o oznakowaniu robót drogowych i zgodnie z projektem organizacji ruchu opracowanym przez Wykonawcę robót - wszelkie prace przygotowawcze, rozbiórkowe, demontażowe, odtworzeniowe, porządkowe, - inne niewymienione wyżej zadania niezbędne do prawidłowego wykonania zamówienia np. przełożenie lub likwidacja niezinwentaryzowanych urządzeń podziemnych , - na czas robót zabezpieczenie przejścia dla dzieci uczęszczających do istniejącej szkoły, - urządzenie zaplecza budowy oraz zabezpieczenie we własnym zakresie w media itp., - zabezpieczenie robót pod względem BHP - dotyczy również zabezpieczenia warunków bezpieczeństwa wszystkich osób upoważnionych do przebywania na placu budowy, - pokrycia szkód powstałych w trakcie realizacji zamówienia również wobec osób trzecich, - przywrócenie do stanu pierwotnego zajętych dla realizacji zamówienia terenów, - w imieniu Zamawiającego uzyskanie zezwolenia na zajęcie pasa drogowego i porycia kosztów wynikających z tej decyzji, - w imieniu Zamawiającego uzyskanie zezwolenia na umieszczenie urządzeń w pasie drogowym - prowadzenie dokumentacji fotograficznej z postępujących prac budowlanych - pełna obsługa geodezyjna wraz z inwentaryzacją powykonawczą w 3 egzemplarzach w skali 1:1000 oraz w skali 1 : 500 z naniesionymi numerami działek, - w imieniu Zamawiającego uzyskania w PINB decyzji o pozwoleniu na użytkowanie Zadanie nr 2: Branża instalacyjna w zakresie sieci, instalacji i urządzeń c.o.,sanitarnych wodociągowych i kanalizacyjnych ETAP I: - przełożenie przyłacza wodociągowego, przyłącz wodociągowy, przyłącz kanalizacji sanitarnej, przyłącz kanalizacji deszczowej, - wykonanie instalacji wod - kan., p. poż. - oznakowanie robót zgodnie z Instrukcją o oznakowaniu robót drogowych i zgodnie z projektem organizacji ruchu opracowanym przez Wykonawcę robót - wszelkie prace przygotowawcze, rozbiórkowe, demontażowe, odtworzeniowe, porządkowe, - inne niewymienione wyżej zadania niezbędne do prawidłowego wykonania zamówienia np. przełożenie lub likwidacja niezinwentaryzowanych urządzeń podziemnych , - na czas robót zabezpieczenie przejścia dla dzieci uczęszczających do istniejącej szkoły, - urządzenie zaplecza budowy oraz zabezpieczenie we własnym zakresie w media itp., - zabezpieczenie robót pod względem BHP - dotyczy również zabezpieczenia warunków bezpieczeństwa wszystkich osób upoważnionych do przebywania na placu budowy, - pokrycia szkód powstałych w trakcie realizacji zamówienia również wobec osób trzecich, - przywrócenie do stanu pierwotnego zajętych dla realizacji zamówienia terenów, - w imieniu Zamawiającego uzyskanie zezwolenia na zajęcie pasa drogowego i porycia kosztów wynikających z tej decyzji, - w imieniu Zamawiającego uzyskanie zezwolenia na umieszczenie urządzeń w pasie drogowym - prowadzenie dokumentacji fotograficznej z postępujących prac budowlanych - pełna obsługa geodezyjna wraz z inwentaryzacją powykonawczą w 2 egzemplarzach w skali 1:1000 z naniesionymi numerami działek, ETAP II: - przełożenie przyłącza wodociągowego, przyłącz wodociągowy, przyłącz kanalizacji sanitarnej, przyłącz kanalizacji deszczowej; - instalacja wod - kan., p.poż; - wentylacja mechaniczna; - instalacja centralnego ogrzewania; - kotłownia olejowa; - oznakowanie robót zgodnie z Instrukcją o oznakowaniu robót drogowych i zgodnie z projektem organizacji ruchu opracowanym przez Wykonawcę robót - wszelkie prace przygotowawcze, rozbiórkowe, demontażowe, odtworzeniowe, porządkowe, - inne niewymienione wyżej zadania niezbędne do prawidłowego wykonania zamówienia np. przełożenie lub likwidacja niezinwentaryzowanych urządzeń podziemnych , - na czas robót zabezpieczenie przejścia dla dzieci uczęszczających do istniejącej szkoły, - urządzenie zaplecza budowy oraz zabezpieczenie we własnym zakresie w media itp., - zabezpieczenie robót pod względem BHP - dotyczy również zabezpieczenia warunków bezpieczeństwa wszystkich osób upoważnionych do przebywania na placu budowy, - pokrycia szkód powstałych w trakcie realizacji zamówienia również wobec osób trzecich, - przywrócenie do stanu pierwotnego zajętych dla realizacji zamówienia terenów, - w imieniu Zamawiającego uzyskanie zezwolenia na zajęcie pasa drogowego i porycia kosztów wynikających z tej decyzji, - w imieniu Zamawiającego uzyskanie zezwolenia na umieszczenie urządzeń w pasie drogowym - prowadzenie dokumentacji fotograficznej z postępujących prac budowlanych - pełna obsługa geodezyjna wraz z inwentaryzacją powykonawczą w 3 egzemplarzach w skali 1:1000 oraz w skali 1 : 500 z naniesionymi numerami działek, - w imieniu Zamawiającego uzyskania w PINB decyzji o pozwoleniu na użytkowanie Zadanie nr 3: Branża instalacyjna w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych, ETAP I: - wykonanie instalacji elektrycznej, - oznakowanie robót zgodnie z Instrukcją o oznakowaniu robót drogowych i zgodnie z projektem organizacji ruchu opracowanym przez Wykonawcę robót - wszelkie prace przygotowawcze, rozbiórkowe, demontażowe, odtworzeniowe, porządkowe, - inne niewymienione wyżej zadania niezbędne do prawidłowego wykonania zamówienia np. przełożenie lub likwidacja niezinwentaryzowanych urządzeń podziemnych , - na czas robót zabezpieczenie przejścia dla dzieci uczęszczających do istniejącej szkoły, - urządzenie zaplecza budowy oraz zabezpieczenie we własnym zakresie w media itp., - zabezpieczenie robót pod względem BHP - dotyczy również zabezpieczenia warunków bezpieczeństwa wszystkich osób upoważnionych do przebywania na placu budowy, - pokrycia szkód powstałych w trakcie realizacji zamówienia również wobec osób trzecich, - przywrócenie do stanu pierwotnego zajętych dla realizacji zamówienia terenów, - w imieniu Zamawiającego uzyskanie zezwolenia na zajęcie pasa drogowego i porycia kosztów wynikających z tej decyzji, - w imieniu Zamawiającego uzyskanie zezwolenia na umieszczenie urządzeń w pasie drogowym - prowadzenie dokumentacji fotograficznej z postępujących prac budowlanych - pełna obsługa geodezyjna wraz z inwentaryzacją powykonawczą w 2 egzemplarzach w skali 1:1000 z naniesionymi numerami działek, ETAP II: - instalacja elektryczna; - wyposażenie w elektryczne urządzenia kuchenne w zabudowie wyspowej; - oznakowanie robót zgodnie z Instrukcją o oznakowaniu robót drogowych i zgodnie z projektem organizacji ruchu opracowanym przez Wykonawcę robót - wszelkie prace przygotowawcze, rozbiórkowe, demontażowe, odtworzeniowe, porządkowe, - inne niewymienione wyżej zadania niezbędne do prawidłowego wykonania zamówienia np. przełożenie lub likwidacja niezinwentaryzowanych urządzeń podziemnych , - na czas robót zabezpieczenie przejścia dla dzieci uczęszczających do istniejącej szkoły, - urządzenie zaplecza budowy oraz zabezpieczenie we własnym zakresie w media itp., - zabezpieczenie robót pod względem BHP - dotyczy również zabezpieczenia warunków bezpieczeństwa wszystkich osób upoważnionych do przebywania na placu budowy, - pokrycia szkód powstałych w trakcie realizacji zamówienia również wobec osób trzecich, - przywrócenie do stanu pierwotnego zajętych dla realizacji zamówienia terenów, - w imieniu Zamawiającego uzyskanie zezwolenia na zajęcie pasa drogowego i porycia kosztów wynikających z tej decyzji, - w imieniu Zamawiającego uzyskanie zezwolenia na umieszczenie urządzeń w pasie drogowym - prowadzenie dokumentacji fotograficznej z postępujących prac budowlanych - pełna obsługa geodezyjna wraz z inwentaryzacją powykonawczą w 3 egzemplarzach w skali 1:1000 oraz w skali 1 : 500 z naniesionymi numerami działek, - w imieniu Zamawiającego uzyskania w PINB decyzji o pozwoleniu na użytkowanie Szczegółowy opis i zakres robót określają Szczegółowe Specyfikacje Techniczne (SST), przedmiar robót dokumentacja projektowa dostępne są na stronie www.lacko.pl przetargi w BIP w postępowaniu dot. robót budowlanych ww. zadania. Zamawiający zastrzega sobie prawo odstąpienia od umowy zarówno co do I jak i II etapu bez skutków prawnych, w tym uiszczenia kar przez Zamawiającego, jeżeli Zamawiający nie uzyska finansowania na realizację I lub II etapu. Miejsce wykonania zamówienia: Łącko Gmina Łącko - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 715200009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie wymagane
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lacko.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- PROWADZENIE NADZORU INWESTORSKIEGO NAD INWESTYCJĄ: REMONT I ROZBUDOWA REJESTRACJI ONKOLOGICZNEJ (SZYBKA ŚCIEŻKA ONKOLOGICZNA) W SEGMENCIE C-4, SZPITALA SPECJALISTYCZNEGO IM. LUDWIKA RYDYGIERA W KRAKOWIE SP. Z O.O.
Dodano: 2016-04-28 - BZP.271.23.2016 pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad wykonaniem robót budowlanych dla zadania nr 02/2016 Budowa przedszkola przy Szkole Podstawowej nr 9 w Zakopanem.
Dodano: 2016-04-20 - PROWADZENIE NADZORU INWESTORSKIEGO NAD INWYSTYCJĄ: REMONT I ROZBUDOWA REJESTRACJI ONKOLOGICZNEJ (SZYBKA ŚCIEŻKA ONKOLOGICZNA) W SEGMENCIE C-4, SZPITALA SPECJALISTYCZNEGO IM. LUDWIKA RYDYGIERA W KRAKOWIE SP. Z O.O.
Dodano: 2016-04-19 - Pełnienie Nadzoru Inwestorskiego dla zadania pn. Pełnienie Nadzoru Inwestorskiego dla zadania inwestycyjnego pn Dostosowanie pomieszczeń Oddziału Ginekologiczno - Położniczego z Onkologią Ginekologiczną oraz Oddziału Noworodków z Pododdziałem Intensywnej Terapii i Patologii Noworodka w Szpitalu Wojewódzkim im. Św. Łukasza SP ZOZ w Tarnowie do obowiązujących przepisów
Dodano: 2016-04-15 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego robót budowlanych i elektrycznych zlecanych przez Gminę Miejską Kraków - Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Krakowie
Dodano: 2016-04-14 - BZP.271.13.2016 pełnienie nadzoru inwestorskiego nad wykonaniem remontów bieżących nawierzchni jezdni, chodników oraz elementów pasa drogowego dróg publicznych gminnych oraz dróg osiedlowych , dla których zarządcą jest Burmistrz Gminy Miasta Zakopane
Dodano: 2016-04-05 - ZP.272.8.2016 Zamówienie na pełnienie funkcji nadzoru inwestorskiego nad zadaniem pn.: Rozbudowa istniejącego budynku oświatowego o salę gimnastyczną z zapleczem oraz przebudowa i nadbudowa przedmiotowego budynku z przeznaczeniem na Liceum Ogólnokształcące w Grybowie wraz z infrastrukturą techniczną na działkach 678, 679/2 położonych w Grybowie
Dodano: 2016-03-23 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w ramach zadania p.n.: Rozbudowa Strefy Aktywności Gospodarczej w Tarnowie - etap III: odcinek ul. Kochanowskiego - ul. Warsztatowa.
Dodano: 2015-12-31 - BZP.271.75.2015 pełnienie w 2016 r. funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego oraz wykonywanie usług doradczych w zakresie technicznego utrzymania nieruchomości znajdujących się w zasobie Gminy Miasto Zakopane
Dodano: 2015-12-03 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych dla projektu pn. Modernizacja Systemu Ostrzegania o Zagrożeniach na terenie miasta Tarnowa.
Dodano: 2015-12-03