Przetargi.pl
Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad robotami związanymi z realizacją zadania pn: Remont nawierzchni bitumicznych dróg gminnych administrowanych przez Urząd Gminy Łącko

Urząd Gminy ogłasza przetarg

  • Adres: 33-390 Łącko, Łącko 445
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 018 4140710 , fax. 018 4140740
  • Data zamieszczenia: 2010-01-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy
    Łącko 445 445
    33-390 Łącko, woj. małopolskie
    tel. 018 4140710, fax. 018 4140740
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lacko.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad robotami związanymi z realizacją zadania pn: Remont nawierzchni bitumicznych dróg gminnych administrowanych przez Urząd Gminy Łącko
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest pełnienie nadzoru inwestorskiego następujących robót budowlanych : - remont nawierzchni asfaltowych emulsja asfaltową i grysami - remont nawierzchni asfaltowych betonem asfaltowym wraz z każdorazowym ciągłym dokonaniem obmiarów powykonawczych z dokonanego remontu na poszczególnej drodze w trakcie prowadzenia robót remontowych przez Wykonawcę robót Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Szczegółowa Specyfikacja Techniczna - stanowiąca załącznik nr 8 SIWZ przedmiar robót stanowiący załącznik nr 7 do SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 715200009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie wymagane
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy którzy spełniają warunki określone w 22 ust.1 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2007 r. Nr 223 poz. 1655 z późniejszymi zmianami w ogłoszeniu o zamówieniu oraz w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (zwanej dalej SIWZ). O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy którzy spełniają warunki dotyczące : 6) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, 7) posiadania wiedzy i doświadczenia a w szczególności : przedłożenia wykazu wykonanych , a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia jest krótszy - w tym okresie , z podaniem ich wartości , przedmiotu , dat wykonania i odbiorców , oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego , że te usługi zostały lub są wykonywane należycie - wg wzoru zał. nr 4do SIWZ Wykonawca zobowiązany jest udokumentować że prowadził co najmniej 2 nadzory inwestorskie 8) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia a w szczególności : przedłożenia wykazu osób , które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia , w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług , kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi , wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych , doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zmówienia , a także zakresu wykonywanych przez nie czynności , oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - wg wzoru zał. nr 5 do SIWZ Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć uprawnienia do nadzorowania w branży drogowej oraz aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa 2. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu , potencjale technicznym , osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów , niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu , iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia , w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zmówienia . 3. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków wg formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o wymagane w cz. III SIWZ dokumenty. Niespełnienie przez wykonawcę chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania . Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. 4. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie, ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. 5. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia , określone warunki winien spełniać jeden Wykonawca lub Wykonawcy wspólnie, 6. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się wykonawców ,którzy podlegają wykluczeniu na podstawie przepisów art.24 ust.1 i 2 Ustawy .
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawcy składając ofertę na formularzu wg wzoru - zał. nr 1 do SIWZ zobowiązani są w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy w okolicznościach o których mowa w art.24 ust. 1 Ustawy złożyć następujące dokumenty: 1) oświadczenie o spełnieniu warunków w postępowaniu oraz oświadczenie o braku podstaw wykluczenia z powodu niespełnienia warunków o których mowa w art.24ust. ust. 1 Ustawy - wg wzoru zał. nr 2 do SIWZ 6) wykaz wykonanych , a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia jest krótszy - w tym okresie , z podaniem ich wartości , przedmiotu , dat wykonania i odbiorców , oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego , że te usługi zostały lub są wykonywane należycie - wg wzoru zał. nr 4 do SIWZ Wykonawca zobowiązany jest udokumentować że prowadził co najmniej 2 nadzory inwestorskie 7) wykaz osób , które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia , w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług , kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi , wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych , doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zmówienia , a także zakresu wykonywanych przez nie czynności , oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - wg wzoru zał. nr 5 do SIWZ Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć uprawnienia do nadzorowania w branży drogowej oraz aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa 8) aktualny odpis z właściwego rejestru , jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru , w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt. 2 Ustawy wystawionego nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert , a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art.24 ust 1 pkt.2, 9) w przypadku gdy Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu , potencjale technicznym , osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów , niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest przedstawić pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia . 2. Jeżeli wykonawca wykazując spełnienie warunków w postępowaniu -cz. II pkt. 1 podp. 1)2)3) SIWZ polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust.2b ustawy , a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia , wykonawca przedstawi w odniesieniu do tych podmiotów dokumenty wymienione w cz. III pkt 1 podp. 1) . 6). 5.Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia złożą Pełnomocnictwo dla pełnomocnika, do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 6.Wymagane dokumenty mogą być złożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. W przypadku, gdy złożona kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu. 7.Jeżeli , w przypadku wykonawcy mającego siedzibę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej , osoby , o których mowa w art. 24 ust 1 pkt 5-8 ustawy mają miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej , wykonawca składa w odniesieniu do nich zaświadczenie właściwego organu sądowego albo administracyjnego miejsca zamieszkania dotyczące niekaralności tych osób w zakresie określonym w art.24 ust 1 pkt 5-8 ustawy , wystawione nie wcześniej niż 6 miesiecy przed upływem terminu składania ofert , z tym że w przypadku , gdy w miejscu zamieszkania tych osób nie wydaje się takich zaświadczeń - zastępuje je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem , właściwym organem sądowym , administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego miejsca zamieszkania tych osób. 6. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa w cz. III pkt. 1. SIWZ : 0) w podp. 6 - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju , w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio ,że : a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości , b) nie zalega z uiszczaniem podatków , opłat składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu , c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie 9. Dokumenty o których mowa w pkt. 8podp. 1)a i 1)c powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. Dokument o których mowa w pkt. 8podp. 1)b powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 10. Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania , nie wydaje się dokumentów o których mowa w pkt. 8. zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem , właściwym organem sądowym , administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju , w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania . 11. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku podmiotów , o których mowa w cz. II pkt 2 SIWZ, kopie dokumentów dotyczących odpowiednio wykonawcy lub tych podmiotów są poświadczane za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub te podmioty. 12.Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lacko.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach