Przetargi.pl
Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi związanymi z odnową nawierzchni drogi krajowej nr 75 na odcinku Nowy Sącz-Nawojowa

Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Krakowie ogłasza przetarg

  • Adres: 31-542 Kraków, ul. Mogilska 25
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 012 4172172, 4172179, 4172183 , fax. 012 4110118
  • Data zamieszczenia: 2009-06-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Krakowie
    ul. Mogilska 25 25
    31-542 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 012 4172172, 4172179, 4172183, fax. 012 4110118
    REGON: 01751157500075
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.krakow.gddkia.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa centralna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi związanymi z odnową nawierzchni drogi krajowej nr 75 na odcinku Nowy Sącz-Nawojowa
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamówienie obejmuje pełnienie nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi związanymi z odnową nawierzchni drogi krajowej nr 75 na odcinku Nowy Sącz-Nawojowa. Nadzór winien być sprawowany w okresie wykonywania robót budowlanych oraz w okresie rękojmi na roboty budowlane. Pełnienie nadzoru podlega prawu polskiemu, w tym w szczególności ustawie z dnia 7 lipca 1994r Prawo Budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2006r Nr 156, poz. 1118 ze zm.)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 715200009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 18 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: A. W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy niepodlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Pzp oraz spełniający niżej określone warunki udziału w postępowaniu. B. Warunki szczegółowe udziału w postępowaniu, określone w oparciu o art. 22 ust. 1 pkt 1) - 3) ustawy Pzp B.1. Potencjał kadrowy Wykonawca musi mieć do dyspozycji osoby legitymujące się doświadczeniem i kwalifikacjami odpowiednimi do funkcji, jakie zostaną im powierzone. Wykonawca przedstawi w ofercie, na każdą funkcję wymienioną poniżej po jednej osobie spełniającej następujące wymagania: 1) do pełnienia funkcji Inspektora Nadzoru robót drogowych - Inżyniera Koordynatora a) minimalne kwalifikacje: uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej bez ograniczeń, b) minimalne doświadczenie: sprawowanie min. 2 nadzorów nad robotami drogowymi (budowa, przebudowa lub remont) drogi klasy min. G na stanowisku Inspektora Nadzoru robót drogowych 2) do pełnienia funkcji Inspektora Nadzoru robót mostowych a) minimalne kwalifikacje: uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności mostowej bez ograniczeń, b) minimalne doświadczenie: sprawowanie min. 1 nadzoru nad robotami mostowymi (budowa, przebudowa lub remont obiektu mostowego w ciągu drogi klasy min. G) na stanowisku Inspektora Nadzoru robót mostowych. B.2. Doświadczenie Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat poprzedzających wszczęcie postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał (zakończył) co najmniej jedną usługę polegającą na pełnieniu nadzoru inwestorskiego nad budową, przebudową, odnową lub remontem drogi klasy min. GP. Wartość nadzorowanej inwestycji nie może być mniejsza niż 5 000 000,00 PLN brutto C. Informacja dla Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (spółki cywilne / konsorcja) W przypadku tych Wykonawców, żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 1-9 i ust. 2 ustawy Pzp, natomiast warunki określone w pkt B. muszą spełniać łącznie. D. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie art. 24 ustawy Pzp. Podstawą oceny spełniania warunków będą w szczególności wymagane dokumenty i oświadczenia, o których mowa w niniejszym postępowaniu, na zasadzie spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I. Dla potwierdzenia spełnienia warunków, określonych w art. 24 ust.1 pkt 1)-9) ustawy Pzp, Wykonawcy powinni przedłożyć niżej wymienione dokumenty: I.1. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, I.2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. II. Na potwierdzenie spełniania warunków opisanych w pkt B, Wykonawcy powinni przedłożyć następujące dokumenty: II.1. Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia. Wykaz musi zawierać dane na temat kwalifikacji wskazanych osób, potwierdzające spełnienie warunku, o którym mowa w pkt B.1. Do informacji winny być dołączone kopie wymaganych uprawnień lub odpowiadających im uprawnień wydanych na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. Wraz z kopią uprawnień budowlanych należy przedłożyć aktualne zaświadczenie o wpisie na listę członków właściwej polskiej izby samorządu zawodowego architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów zgodnie z art. 6 ustawy z dnia 15.12.2000r o samorządzie zawodowym architektów, inż. budownictwa i urbanistów (Dz.U. z 2001r Nr 5 poz. 42 ze zm.). W przypadku, gdy Wykonawca wskaże w wykazie osoby, którymi będzie dysponował, musi załączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia tych osób. II.2. Informację o doświadczeniu Wykonawcy. Informacja musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w pkt B.2. Do informacji powinny być dołączone dokumenty potwierdzające, że wymienione w informacji usługi zostały wykonane należycie. Wartości podane w w/w dokumentach w walutach innych niż wskazane przez Zamawiającego winny być przeliczane wg średniego kursu NBP na dzień ukazania się ogłoszenia o niniejszym zamówieniu. III. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej stosuje się do przepisów § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z 19 maja 2006r w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. IV. Dokumenty i oświadczenia wymagane dla potwierdzenia spełnienia przez Wykonawców warunków winny być składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Potwierdzenie za zgodność z oryginałem winno być sporządzone w sposób umożliwiający identyfikację podpisu (np. wraz z imienną pieczątką osoby poświadczającej kopię dokumentu za zgodność z oryginałem). Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski poświadczonym przez Wykonawcę. V. W celu potwierdzenia spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: V.1. oświadczenie wymienione w pkt I.1. powinno być złożone w imieniu wszystkich Wykonawców; V.2. dokumenty wymienione w pkt I.2. albo odpowiadające im określone w pkt III, powinny być złożone przez każdego Wykonawcę; V.3. dokumenty wymienione w pkt II mogą dotyczyć dowolnego spośród wykonawców składających wspólną ofertę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.krakow.gddkia.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach