Przetargi.pl
Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn. „dokończenie zadania pn. „Zagospodarowanie terenu wzdłuż cieku wodnego Myszka – Gęśnik na cele parku miejskiego Park Odkrywców w Zielonej Górze w ramach zadania pn. „zagospodarowanie zdegradowanej przestrzeni publicznej na terenie Miasta Zielona Góra”

Urząd Miasta ogłasza przetarg

  • Adres: 65-424 Zielona Góra, ul. Podgórna
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 0684564100,4564406 do 08 , fax. 068 4564155, 4564455
  • Data zamieszczenia: 2019-08-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta
    ul. Podgórna 22
    65-424 Zielona Góra, woj. lubuskie
    tel. 0684564100,4564406 do 08, fax. 068 4564155, 4564455
    REGON: 65423300000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zielonagora.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn. „dokończenie zadania pn. „Zagospodarowanie terenu wzdłuż cieku wodnego Myszka – Gęśnik na cele parku miejskiego Park Odkrywców w Zielonej Górze w ramach zadania pn. „zagospodarowanie zdegradowanej przestrzeni publicznej na terenie Miasta Zielona Góra”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Nazwa nadana zamówieniu przez Zamawiającego: Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn. „dokończenie zadania pn. „Zagospodarowanie terenu wzdłuż cieku wodnego Myszka – Gęśnik na cele parku miejskiego Park Odkrywców w Zielonej Górze w ramach zadania pn. „zagospodarowanie zdegradowanej przestrzeni publicznej na terenie Miasta Zielona Góra”. 2. Zadanie jest dofinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego (EFRR) w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego - Lubuskie 2020. 3. Przedmiot zamówienia będzie realizowany w oparciu o dokumentację projektową opracowaną przez Pracownię Architektoniczną PROPAGO, ul. Bolesława Chrobrego 10/5, 65-052 Zielona Góra, zawartą w załączniku nr I.5 do SIWZ. 4. Przedsięwzięcie będzie polegało na pełnieniu funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn. „dokończenie zadania pn.: „Zagospodarowanie terenu wzdłuż cieku wodnego Myszka – Gęśnik na cele parku miejskiego Park Odkrywców w Zielonej Górze w ramach zadania pn.: „Zagospodarowanie zdegradowanej przestrzeni publicznej na terenie Miasta Zielona Góra”. W ramach przedsięwzięcia budowlanego obejmującego zagospodarowanie terenu wzdłuż cieku wodnego Myszka-Gęśnik na cele parku miejskiego należy wykonać następujące elementy: • Dokończenie kładek nad ciekiem wodnym, • Dokończenie zbiornika spiętrzającego wraz z zastawką, • Dokończenie ścieżek o nawierzchni drewnianej, • Dokończenie ścieżek z nawierzchni mineralnej, • Wykonanie pochylni dla osób niepełnosprawnych, • Dokończenie ścieżek o nawierzchni z kostki brukowej oraz schodów terenowych, • Kompletne wykonanie miejsca do plażowania oraz miejsca pod hamaki, • Kompletne wykonanie zjeżdżalni na skarpie, • Kompletne wykonanie podestów drewnianych z siatkami nad ciekiem wodnym, • Kompletne wykonanie miejsca na ognisko • Dostawa i montaż elementów małej architektury w postaci: hamaków, stołów z ławami, wiat drewnianych, ławek z oparciem i bez oparć, koszy na śmieci, kontenerów na piasek, stojaków na rowery, tablic informacyjne, • Dokończenie robót w istniejącym placu zabaw dla psów, • Kompletne prace ogrodnicze, nasadzenia roślin, wykonanie łąk kwietnych i trawników, • Wykonanie badań gleby, • Dokończenie oświetlenia terenu-zgodnie z projektem, • Wykonanie robót ziemnych, porządkowych, kształtowania terenu w tym:  Ciek wodny i spiętrzenia wody –wykonano 95%  Roboty melioracyjne  Oczyszczenie z gruzowisk wraz z utylizacja gruzu  Oczyszczenie terenu ze śmieci wraz z wywiezieniem i utylizacją  Rekultywacja gleby  Rekultywacja terenu  Tarasowanie pagórków  Roboty w zakresie kształtowania terenu. Uwaga 1: należy ponadto zmienić lokalizację rampy dla osób niepełnosprawnych, aby nie naruszać terenu sąsiedniego (przy północnej granicy działek przy ogródkach działkowych). Należy ukształtować i umocnić skarpę u podnóża ogrodzenia oraz wykonać nowe ogrodzenie na odcinku ok.70m z siatki na podmurówce. Uwaga 2: należy poprawić sposób odwodnienia mostków z uwagi na złe ukształtowanie nawierzchni i zalegającą wodę, ponadto za przyczółkiem mostków jest zapadlisko nawierzchni, które należy naprawić. Uwaga 3: należy domiałować nawierzchnie z mieszanki mineralnej na całej długości ścieżek. Uwaga 4: w miejscu punktu widokowego i zjeżdżalni na skarpie dokonano odkrywek i wydobyto odpady oraz gruz budowlany, które należy oczyścić, wywieź i zutylizować. • Wykonanie i zainstalowanie tablicy zawierającej regulamin określający zasady i warunki korzystania z terenu oraz zamontowanie tablic informacyjnych przy każdym urządzeniu, pokazujących możliwości i sposób wykorzystania urządzenia w sposób bezpieczny, • sporządzenie i przekazanie Zamawiającemu inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej oraz dokumentacji zawierającej atesty, aprobaty techniczne lub certyfikaty niezbędne do rozpoczęcia eksploatacji, • przekazanie Zamawiającemu obiektu nadającego się do użytkowania. 5. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją ww. zadań. 6. Praca nadzoru obejmuje nw. specjalności: a) konstrukcyjno-budowlana bez ograniczeń lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów w zakresie niezbędnym do realizacji zamówienia, b) hydrotechniczna bez ograniczeń lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów w zakresie niezbędnym do realizacji zamówienia, c) instalacyjna w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów w zakresie niezbędnym do realizacji zamówienia, d) instalacyjna w zakresie sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych bez ograniczeń lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów w zakresie niezbędnym do realizacji zamówienia, e) specjalista do spraw ochrony przyrody, f) architekt krajobrazu. jak również: g) nadzór nad robotami objętymi zadaniem jw. w czasie trwania okresu gwarancji i rękojmi. 7. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr I.3 do SIWZ oraz w dokumentach, o których mowa w pkt 3.3. SIWZ. 8. Zamawiający wymaga, aby osoby wskazane przez Wykonawcę, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia i kontaktować się z Zamawiającym w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia władały językiem polskim w stopniu komunikatywnym. W przypadku, gdy ww. osoby nie będą władały językiem polskim, w czasie trwania umowy i dla potrzeb realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest zapewnić tłumacza na własny koszt i własnym staraniem. 9. Wyłoniony Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu przed podpisaniem umowy kopię aktualnej polisy ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej w zakresie zgodnym z § 10 ust. 1 projektu umowy. 10. Na wykonany przedmiot zamówienia wykonawca zobowiązany jest udzielić rękojmi na okres gwarancji i rękojmi udzielonej przez Wykonawcę robót. 11. Ze względu na charakter usługi, Zamawiający odstępuje od wskazania zakresu czynności wykonywanych przez osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71247000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dokumenty i oświadczenia wymagane od Wykonawcy składającego ofertę: 1) wypełniony formularz oferty wg załącznika Nr I.1 do SIWZ; 2) wypełnione i podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia wg załącznika Nr I.2 do SIWZ; 3) pisemne zobowiązanie lub inne dokumenty, o których mowa w pkt 6.3. SIWZ, o ile Wykonawca polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy pzp wraz z pełnomocnictwem lub innym dokumentem określającym zakres umocowania do reprezentowania podmiotu zobowiązanego; 4) pełnomocnictwo lub inny dokument określający zakres umocowania do reprezentowania Wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik Wykonawcy; 2. Oświadczenie wymagane od Wykonawcy, który złożył ofertę – przekazane Zamawiającemu bez wezwania w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej www.bip.zielonagora.pl informacji z sesji otwarcia ofert: 1) oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2019 r., poz. 369) z Wykonawcami, którzy złożyli oferty w niniejszym postępowaniu wg załącznika nr II.1 do SIWZ oraz w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, dokumenty lub informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w niniejszym postępowaniu; 3. Dokumenty i oświadczenia wymagane od Wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona: 1) wykaz usług wykonanych okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty wykonania i podmiotów, na rzecz których te usługi zostały wykonane wg załącznika nr III.1 do SIWZ, z załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane należycie, z zastrzeżeniem pkt 7.7. SIWZ - na potwierdzenie spełnienia warunku określonego w pkt 5.1.1. SIWZ; 2) wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie dysponowania tymi osobami wg załącznika nr III.2 do SIWZ - na potwierdzenie spełnienia warunku określonego w pkt 5.1.2. SIWZ; 3) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy pzp; 4) oświadczenie Wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo – w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności wg załącznika nr III.3 do SIWZ; 5) oświadczenie Wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne wg załącznika nr III.4 do SIWZ. UWAGA: 4. Dokumenty i oświadczenia wymienione w: 1) pkt 7.1. SIWZ – składają wraz z ofertą wszyscy Wykonawcy zainteresowani udziałem w postępowaniu - dokumenty i oświadczenia muszą być aktualne na dzień złożenia oferty; 2) pkt 7.2. SIWZ – w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie www.bip.zielonagora.pl informacji z sesji otwarcia ofert, o której mowa w pkt 28.4) SIWZ składają wszyscy Wykonawcy, którzy złożyli oferty, z wyjątkiem przypadku gdy w postępowaniu złożono tylko jedną ofertę lub złożono tylko jedną ofertę częściową na daną część zamówienia; 3) pkt 7.3. SIWZ – składa Wykonawca, którego oferta została najwyżej oceniona w terminie wyznaczonym w wezwaniu, o którym mowa w pkt 32.3. SIWZ – dokumenty i oświadczenia muszą być aktualne na dzień ich złożenia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach